Vartalon muutokset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eloinen.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Raparpaari, jos yhtään lohduttaa niin ne nännipihat ja rintojen muutokset palautui ainakin mulla ihan täysin imetyksen jälkeen, vaikka imetin molempia edellisiä lähemmäs 2 v/lapsi :) Yksilöllistä joo ja tuurista kiinni mutta ei tartte ajatella että kaikki ois lopullista.

Ostin viime viikonloppuna ekat äitiyshousut ja nyt en muita pitäiskään! On ne vaan niin mukavat päällä. Mulla rv 10+2 mutta kaksi kyydissä, siis hyvä tekosyy kasvattaa masua aikaisin...
Paino on vielä kilon alle lähtöpainon kun olo on edelleen ollut usein huono. Mutta viime päivinä on alkanut esiintyä hirmuista nälkää, joten eiköhän tää massanlisäys kohta pääse käyntiin :grin

Onko teillä muilla uudelleensynnyttäjillä tullut aikaisemmissa linea negra? Mulla oli tosi voimakas molemmilla kerroilla ja näytti hassulta, ihan kuin ois jaettu maha kahtia tai piirretty viiva valmiiksi mahdollista hätäsektiota varten :woot: Mutta hävisi sekin raskauden jälkeen aina nopeasti, vaikka näytti niin vahvalta ettei lähde takuulla mihinkään. On nää merkillisiä ilmiöitä!

Hitsi. Mulla paino noussut jo kolme kiloa. 11+6. Mutta oonko ihan väärässä, vai saiko alipainoisella paino noustakin vähän enemmän? Toivottavasti :grin muuten oon lirissä!

Täällä paino tippunut melkein kilon! Ja maha kuitenkin näkyy selvästi. Jännä miten joillain paino nousee ja joillakin tippuu. Tietty minulla tämä oksentelu voi tehdä osansa. Kuitenkin olen syönyt ja juonut enemmän iltapainotteisesti

Mul ei oo koton toimivaa vaakaa mut voisin veikata et ainaki pari kiloo tullu lisää painoa :) alkuraskaudes tuli kauheest mässäiltyy kyl kaikkee lihottavaa ainaki, mut nyt onneks tasapainottun toi syöminen ja syö sen 5 kertas päiväs ja terveellisempää ja illal herkkujen tilal oonki syöny omenoita :)

Mul ei oo koton toimivaa vaakaa mut voisin veikata et ainaki pari kiloo tullu lisää painoa :) alkuraskaudes tuli kauheest mässäiltyy kyl kaikkee lihottavaa ainaki, mut nyt onneks tasapainottun toi syöminen ja syö sen 5 kertas päiväs ja terveellisempää ja illal herkkujen tilal oonki syöny omenoita :)

Niin minäki luulin, kun en itsekkään omista vaakaa. Mutta neuvoloiden välissä ei ollu tullukkaan ku 100g lisää, mikä oli positiivinen yllätys :D

Nyt olis 11+6 ja painoa tullu 4kg lisää :o lähtö paino ei ollut paljoa mutta hirvittää kumminkin paljonko toi paino oikein nousee..

Nännit ja rinnat arat.. Välillä en anna edes miehen koskee niihin kun tuntuu ettei se osaa olla yhtään hellä kätinen..

Mulla nyt 11+1, aamulla kävin puntarilla niin 1 kg on tullut painoa siitä päivästä ku tein positiivisen testin. Vaikka painos ei oo tullut ton enempää niin olo on turvonnut ja muutenki epämiellyttävä. Olo saattaa johtua ummetuksestaki mikä on vaivannut jo monta viikkoa.

Anniss, ootko miettiny mitään ummetuslääkkeitä, esim pegorionia? :) mulla oli kans ummetusta ja oli todella tympeä olo sen takia,mutta kävin hakeen apteekista tollasen pegorion(?) paketin, mitä käytin niin helpotti :) käytin jonkuaikaa 1-2 pussia päivässä.

Oon kokeillut nyt pari päivää Vi-Siblin kuitulisää, mitä ostin apteekista. Aattelin pari päivää katsoa onko siitä apua vai ei. Seuraava vaihtoehto onki tuo Pegorion.

Mulla ruokahalu hiukan parantunut, vaikka oksentelenkin vielä. Mut paino äsken -300g lähtöpainosta. Välillä oli jo -2kg!

Anniss: Vi-Sibliniä pitäisi käyttää pitkäkestoisesti, eikä vaikutus välttämättä näy parissa päivässä. Itse sain lääkäriltä reseptin ja kun lääkekatto oli täynnä viime vuoden osalta, maksoi vaan muutaman euron iso paketti.

Oon nyt vajaan viikon käyttänyt, ja tähän mennessä on maha toiminut paremmin. Tiiä sitte onko Vi-Siblinin ansiota vai minkä :happy:

Miulla on tainnut paino jo vähän nousta plussauksen jälkeen. Rv 13+2. Tuntuu että vyötärönympärys ois kaksinkertaistunut. Turvotusta se lähinnä lienee. Odotan jo kovasti että maha alkaisi näyttää enempi vauvamahalta.

Vaikka paino ei ole vielä noussut, niin housun vyötärö kiristää. Kuvittelin, että selviäisin vielä vanhoilla housuilla tuonne viikonpäässä häämöttävään ensimmäiseen ultraan asti. Kuvittelin etten tekisi mitään hankintoja ennen kuin selviää, että pienellä on kaikki hyvin ja eka kolmannes on takana. Voi kuitenkin olla, että joutuu housukaupoille.

Vaikka paino ei ole vielä noussut, niin housun vyötärö kiristää. Kuvittelin, että selviäisin vielä vanhoilla housuilla tuonne viikonpäässä häämöttävään ensimmäiseen ultraan asti. Kuvittelin etten tekisi mitään hankintoja ennen kuin selviää, että pienellä on kaikki hyvin ja eka kolmannes on takana. Voi kuitenkin olla, että joutuu housukaupoille.

Mulla on lantio muuttunut ja mahaa kiristää normaali housut vaikka paino tippunut. Kaikki housut olen joutunut uusimaan alushousuista lähtien :D

Takaisin