Varhaisultra

VARHAISULTRA-AJAT
(Kopioi aina uusin päivitetty lista ettei kenenkään nimi tipu kyydistä. Ajat laitetaan päivämääräjärjestykseen lähimmästä kauimpaan ☺️)

Tulevat:
16.8. Ranskanperuna (7+0)
16.8. IiJa-99 (6+6)
20.8. Marisa (7+6)
22.8. Emilia40 (6+4)
25.8. Yellow (6+6)
8.9. kirppu_ (9+0/1)

Menneet:

VARHAISULTRA-AJAT
(Kopioi aina uusin päivitetty lista ettei kenenkään nimi tipu kyydistä. Ajat laitetaan päivämääräjärjestykseen lähimmästä kauimpaan ☺️)

Tulevat:
16.8. IiJa-99 (6+6)
20.8. Marisa (7+6)
21.8. Haaveilua96 (6+6)
22.8. Emilia40 (6+4)
25.8. Yellow (6+6)
8.9. kirppu_ (9+0/1)

Menneet:

Minä oon varannu jo vu-ajan 16.8 eli silloin 6+6🤭
En ymmärrä miten kukaan voi odottaa ekaan viralliseen ultraan, kun jos silloin onkin esim tuulimuna tai jokin muu huonosti, niin olet ollut niin kauan ”turhaan” raskaana🫠
Varsinkin kun omalle siskolle todettiin nyt pari vk sitten tuulimuna varhaisultrassa.
Ei ois auttanut varhaisultra viime raskaudessa, kun kkm tapahtui rv 12 viime tammikuussa 😭eli ei aina kerro kaikkea totuutta. Tuulimunan vuoksi on kyllä vu tosi hyvä 👍👍

Oonkohan ainoa, joka on alusta asti päättänyt etten tuu menemään varhaisultraan. 😅

Uteliaisuudesta kiinnostaisi totta kai, mutta omalla kohdalla tuntuu että mitään mielenrauhaa en sieltä saisi. Vaikka kaikki olisi hyvin niin ensimmäinen kolmannes olisi silti vasta ~puolivälissä, eli jännitys jäisi päälle. Huonot uutiset sieltä voisi toki saada vähän aiemmin kuin muuten, mutta suruhommat saa mun puolesta odottaakin. Tuntuu myös siltä, että jos jokin menee tässä(kin) raskaudessa pieleen, niin on helpompi diilata asian kanssa jos ei ole vielä päässyt kuulemaan sykkeitä tai tihrustelemaan ultrakuvaa.

Eli omalla kohdalla laitan ultrarahat mieluummin vaikka säästöön sitten vauvaa varten. Tää on oikea ratkaisu mulle, mutta ymmärrän kyllä tosi hyvin ton tarpeen päästä tsekkaamaan tilanne jo varhain - aivan jäätävän pitkä odotteluhan se on sinne viikon 12 tienoille kun se julkisen ensiultra tulee!
Täällä vähön samat tuntemukset. En uskalla varmaan luottaa kuitenkaan, että kaikki ois hyvin ennen kuin oon käyny nt-ultrassa.

Ei ois auttanut varhaisultra viime raskaudessa, kun kkm tapahtui rv 12 viime tammikuussa 😭eli ei aina kerro kaikkea totuutta. Tuulimunan vuoksi on kyllä vu tosi hyvä 👍👍
Toi on kyllä surullista, että teille käynyt noin😔 mä menen just sen takia vu, että varmistuu sijainti👍🏻 itse olen vastasyntyneiden teholla töissä ja siellä kyllä näkee sen, ettei ne viikot kerro mitään🙁

Eihän se sitä takaa🥹 mutta juurikin sen, että onko oikeassa paikassa, vastaako viikkoja ja ettei oo mikään tuulimuna, rypäleraskaus tms.
Koska ois kauheeta olla raskaana ”turhaan” 3kk jos nt-ultrassa paljastuiski esim se tuulimuna.

Voimia teille menetyksen vuoksi, jospa tää raskaus menis loppuun asti❤️

Mäki nyt päätin, että käydään varhaisultrassa, en kestä odottaa sinne nt-ultraan asti, jos ei oo ees nyt mitään tuolla. Vielä en varannut, kun ensi viikolla ei ehditä ja sit seuraavalla viikolla on vieraita tulossa, mutta päivät ei vielä tiedossa... Pitää varata heti, kun aikataulut selkiytyy.. 🤭

Meillä neuvolassa ainakin aiemmin on ultrattu jos vaan laite on ollu vapaana kun on menny ekan kerran käymään niin.vk8. Kunhan varaan ajan niin kysyn ultraus mahdollisuutta kun on aikanaan ollut kkm. Jos ei ultrata neuvolassa niin tuskin menen yksityiselle. Koska jos jotain oireita tulee niin neuvolassa ovat herkästi kyllä ultranneet.

VARHAISULTRA-AJAT

Tulevat:
16.8. IiJa-99 (6+6)
20.8. Marisa (7+6)
21.8. Haaveilua96 (6+6)
22.8. Emilia40 (6+4)
25.8. Yellow (6+6)
4.9. Feronia (7+1)
8.9. kirppu_ (9+0/1)

VARHAISULTRA-AJAT

Tulevat:
18.8. IiJa-99 (7+1)
20.8. Marisa (7+6)
21.8. Haaveilua96 (6+6)
22.8. Emilia40 (6+4)
25.8. Yellow (6+6)
4.9. Feronia (7+1)
8.9. kirppu_ (9+0/1)

Muutin pari päivää myöhemmäksi, kun miehelle ilmaantu peruuttamatonta ohjelmaa lauantaille.

Mä en näköjään ollut listalle itseäni laittanut lainkaan, mutta tänään kävin varhaisultrassa ja sieltä löytyi viikkoja vastaava alkio ja vahva syke 🥰 Eri mittausten perusteella 6+5 - 7+0, mikä täsmää hyvin (neuvolan laskennan mukaan olisi 7+0, omien tuntemusten perusteella olisi 6+6).

Mies ei valitettavasti päässyt mukaan, kun tuli kipeäksi, mutta en lähtenyt sitten enää viime tipassa siirtämään. Sain kuitenkin kuvia sekä videolle pätkän, missä sydän sykkii.

Mä en näköjään ollut listalle itseäni laittanut lainkaan, mutta tänään kävin varhaisultrassa ja sieltä löytyi viikkoja vastaava alkio ja vahva syke 🥰 Eri mittausten perusteella 6+5 - 7+0, mikä täsmää hyvin (neuvolan laskennan mukaan olisi 7+0, omien tuntemusten perusteella olisi 6+6).

Mies ei valitettavasti päässyt mukaan, kun tuli kipeäksi, mutta en lähtenyt sitten enää viime tipassa siirtämään. Sain kuitenkin kuvia sekä videolle pätkän, missä sydän sykkii.

Ihania uutisia, onnea! ♥️😍

Ajattelin koittaa varhaisultraa julkisen puolelta myös sillä perusteella, että kestosta ei ole tietoa. Toivottavasti onnistuu sieltä😊 Mutta vielä en ole ollut edes neuvolaan yhteydessä, kun vasta testasin, niin se selviää vasta vähän myöhemmin🤭

VARHAISULTRA-AJAT

Tulevat:
18.8. IiJa-99 (7+1)
20.8. Marisa (7+6)
21.8. Haaveilua96 (6+6)
22.8. Emilia40 (6+4)
25.8. Yellow (6+6)
4.9. Feronia (7+1)
8.9. kirppu_ (9+0/1)

Menneet:
16.8. Ranskanperuna (7+1)

Täällä löytyi viikkoja vastaava pötkylä oikeasta paikasta ja sydän pamppaili tiuhaan tahtiin 🩷 ..jospa sitä nyt viimein alkas jo pikkasen luottaa tähän juttuun 🥰

VARHAISULTRA-AJAT

Tulevat:
18.8. IiJa-99 (7+1)
20.8. Marisa (7+6)
21.8. Haaveilua96 (6+6)
22.8. Emilia40 (6+4)
25.8. Yellow (6+6)
4.9. Feronia (7+1)
8.9. kirppu_ (9+0/1)

Menneet:
16.8. Ranskanperuna (7+1)

Täällä löytyi viikkoja vastaava pötkylä oikeasta paikasta ja sydän pamppaili tiuhaan tahtiin 🩷 ..jospa sitä nyt viimein alkas jo pikkasen luottaa tähän juttuun 🥰
Ihanaa, onnea!! :smiling face with heart-eyes:

Takaisin