Mulla on ultra maanantaina, mutta se on käytännössä vain sen takia että voidaan todeta raskauden epäonnistuneen. Testit eivät tummuneet ja HCG nousee liian hitaasti. En usko että näillä luvuilla kukaan on saanut hyviä uutisia.
Pelkään vahvasti, että on kohdunulkoinen. Kunpa ei, se on vaikeampi hoitaa kuin lääkkeellinen tyhjennys. Tämä siksi, että mulla oli 2020 tuulimuna/kkm jossa HCG oli jo silti paljon korkeampi tässä vaiheessa.
Mutta tuun sit kertomaan.
Onnea kuitenkin paljon muille jotka ovat raskaana ja joilla oli hyviä ultrakuulumisia
Ei se ole meiltä pois ja teidän kuuluukin olla onnellisia.
Pelkään vahvasti, että on kohdunulkoinen. Kunpa ei, se on vaikeampi hoitaa kuin lääkkeellinen tyhjennys. Tämä siksi, että mulla oli 2020 tuulimuna/kkm jossa HCG oli jo silti paljon korkeampi tässä vaiheessa.
Mutta tuun sit kertomaan.
Onnea kuitenkin paljon muille jotka ovat raskaana ja joilla oli hyviä ultrakuulumisia
Toivottavasti maanantain ultrassa tulee niin hyviä uutisia kuin vaan voi tulla ja ei ole kohdunulkoinen. Paljon jaksamista sinne ja haleja! 
Mutta oli kyllä pelottava käynti. Ensin ultrasi pitkään ja mitään muuta kuin tyhjä sikiöpussi näkyi. Sanoi jo, että pahoittelee mutta ei löydä sieltä alkiota. Lähti sitten tarkistamaan munasarjat, että ei löydy mistään sieltä ja kun tuli vasemman puolen munasarjasta takaisin, niin pussi perukoilta löytyi pieni mytty, jonka sydän läpätti vimmatusti. Mitan mukaan viikkoja olisi 6+2, minkä kätilö itsekin sai menkoista 30 päivän kierrolla. Kierto on heitellyt muutamia päiviä, joten jotakin 26-32 välillä ollut. Kaikki siis loppujen lopuksi hyvin!