Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei oo henkilökohtasta kokemusta, mutta on kovin yleistä, loppuen lopuks eroa vaan 5 päivää ja mittaukset tässä vaiheessa on vielä kovin epätarkkoja kun muutamalla millillä on iso vaikutus viikkoihin :) hienoa, että syke näkyi jo!Heippa! Olin luullu pysyväni tässä raskaudessa näiltä forumeilta pois, mutta ei näköjään onnistu.Kävin tällä viikolla varhaisultrassa ja viikkoja piti olla 7+0, mutta alkio oli 5,1mm ja vastasi laitteen mukaan 6+2. Syke oli kuitenkin vahva. Olo on aika toivoton!
Onko muilla kokemusta tämmösestä?
Mulla oli edellisessä raskaudessa viikolle 9 asti vuotoa, syytä ei löytynyt ja kaikki meni hyvin, lapsi on jo taapero.Toissapäivänä kävin varhaisultrassa viikolla alkaneen tiputtelu takia. Ultrassa kaikki oli onneksi ok, oikeassa paikassa oli ja syke löytyisilloin menkoista laskettuna oli 7+2, itse olin ajatellut, että on 7+1, mutta ultran mukaan oli 6+5, joka kyllä hyvin mahdollinen, kun en ihan saanut selkeää ovisplussaa kiinni tikuttaessa joulukuussa. Tiputteluvuoto jatkuu yhä eli ihan ei huoli kuitenkaan ole väistynyt
![]()
Onpa surullista, voimia! Teidän edellinen ultra ei kuulostanut huolestuttavalta, onpa kurja, että kävi näinNiinhän se sitten meni, että tänään ultrassa (ultrattiin muuten vatsan päältä jota ihmettelin, aina ennen ultrattu alakautta) ei ollut alkio juuri tuosta reilun viikon takaisesta kasvanut, eikä sykettä ollut enää. Nyt pitää odottaa yli viikko että pääsen tyhjennykseen, joku tuntuu aika kohtuuttomalta kun raskausoireetkin on tosi vahvat (oksentelen). Tsemppiä teille muille ja tarrasukkia.![]()
Kiitos!Onpa surullista, voimia! Teidän edellinen ultra ei kuulostanut huolestuttavalta, onpa kurja, että kävi näinUltrataankohan vielä ennen tyhjennystä? Ei varmasti ole yleistä enkä yritä herättää turhia toiveita, mutta joskus lukenut, että syke onkin taas löytynyt. Mietin vaan tuota, että ei ultrattu alakautta, että onko ihan satavarma. Vai näkyyköhän syke joka tapauksessa vatsan päältäkin, jos sellainen on.
Kuulostaapa oudolta koko homma ettei oo alakautta katottu. Ehdottomasti kannatan, että pyydät kontrolloimaan vielä vaginaalisesti uä:lläKiitos!
Uskon että niillä on ihan protokolla tarkistaa tilanne vielä ennen tyhjennystä, ja aion sitä kyllä vaatia jos eivät muuten ultraisi. Ja nimenomaan alakautta. Ei mulla itselläni toivoa enää oo, mutta tietysti näistä varmuuden haluaa.