Varhaisultra

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Menettekö varhaisraskauden ultraan ennen nt-ultraa? Julkiselle vai yksityiselle? Tänne voi tulla myös kertomaan ultrakuulumiset! 😊

Soitin neuvolaan maanantaina ja sieltä antoivat ajan varhaisultraan, aika on vasta 8.1 joulupyhien ja lomien takia eli olen siinä vaiheessa mun laskujen mukaan 8. viikolla. Mulla on ollut niin epäsäännöllinen kierto (27-37pv) niin halusivat tarkistaa missä oikeasti mennään. Jännittäää 😊😊

Muokattu viimeksi:
Me mennään 20.12. (pitäisi olla 7+4) - hirvittää kyllä jos kaikki ei olekaan kunnossa mutta onneksi perinteinen lomallejäämis-työruuhka on pitänyt niin kiireisenä ettei ole ollut hirveästi aikaa huolehtia ennakkoon. Viikon päästä pe-aamuna saatan kyllä olla aika paniikissa.

Edit: niin, ja tämä on omakustanteisesti! Eivät taida Helsingistä vu-aikoja ilman painavia syitä antaa.

Muokattu viimeksi:
Mennään ainaki 9+1, joka on vasta tammikuun puolvälissä. En oikeen osaa päättää et meniskö aiemminkin kun siinä kkm nähtiin 6+ jotain syke ja sit kuitenkin oli menny 8+6 kesken 🤔

Me ei olla näin alustavasti menossa varhaisultraan. Mutta mikäli tulee tunne, että olisi tarve päästä niin sitten menen. Toistaiseksi ei ole ollut mitään huolta/syytä tai tarvetta mennä varhaisultraan. Joulun pyhät, uuteen asuntoon muutto ja opparin tekeminen kaikki kerralla on jo ihan tarpeeksi tässä vaiheessa 😅

Muokattu viimeksi:
Mä oon mietiskely että meenkö omakustanteisesti tässä joulukuussa vielä kun neuvolan varhaisultra on vasta 7.1 viikot 10+2 (neuvolan mukaan 11+2).
Mut sit toisaalta kun tossa tulee joulu ja uusivuosi ja on omia kiireitä siinä niin meniskö se aika kuitenkin nopeesti ja malttais odottaa sen neuvolan ultra

Mä oon mietiskely että meenkö omakustanteisesti tässä joulukuussa vielä kun neuvolan varhaisultra on vasta 7.1 viikot 10+2 (neuvolan mukaan 11+2).
Mut sit toisaalta kun tossa tulee joulu ja uusivuosi ja on omia kiireitä siinä niin meniskö se aika kuitenkin nopeesti ja malttais odottaa sen neuvolan ultra

Riippuu, että miltä itsestä tuntuu. Toisaalta noilla viikoilla kun varhaisultra vattu, niin hyvin epätodennäköistä, että tulisi keskenmenoa. Mitä lähemmäksi toista kolmasta mennään, niin sen "vähemmän" riskejä.

Takaisin