Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moikka,Onnea kaikille iloisista uutisista
Onko täällä muita, jotka eivät ole ajatelleet varhaisultraan menoa? Viime raskaudessa (2021) huomasin, että suurin osa käy varhaisultrassa, kun taas edellisten raskauksieni aikaan (2010, 2013) varhaisultra oli harvinainen asia. Mä taidan olla ihan dinosaurus, kun en osaa vielä ajatella varhaisultraa osana raskausaikaa Ymmärrän kyllä täysin, miten piinaavia nämä ekat kuukaudet ovat ja siihen varhaisultra tuo helpotusta. En silti ole ajatellut itse mennä.
Itse olen menossa ensi viikolla jo toiseen , mutta ajattelen kyllä, että hyvä vaam, jos on semmoinen tilanne, että on riittävän tyyni mieli odotella nt-ultraa.Onnea kaikille iloisista uutisista
Onko täällä muita, jotka eivät ole ajatelleet varhaisultraan menoa? Viime raskaudessa (2021) huomasin, että suurin osa käy varhaisultrassa, kun taas edellisten raskauksieni aikaan (2010, 2013) varhaisultra oli harvinainen asia. Mä taidan olla ihan dinosaurus, kun en osaa vielä ajatella varhaisultraa osana raskausaikaa Ymmärrän kyllä täysin, miten piinaavia nämä ekat kuukaudet ovat ja siihen varhaisultra tuo helpotusta. En silti ole ajatellut itse mennä.
Onkohan tuohon kunnallisen ultran saamiseen muita perusteita kuin vaikka raskauden kesto. Miten vuodot? Mulla täällä painaa kova huoli vuodon takia mitä oli muutama päivä sitten, kun aiemmissa raskauksissa ei ole ollut yhtään mitään vuotoja. Haluaisin niin saada tietää onko kaikki kunnossa. Huomenna on terveydenhoitajan soittoaika niin aion ainakin kysyä onko mitään mahdollisuuksia päästä ultrattavaksi tai kannattaako se edes vielä näin aikaisin, tänään 5+6.Itse olen menossa ensi viikolla jo toiseen , mutta ajattelen kyllä, että hyvä vaam, jos on semmoinen tilanne, että on riittävän tyyni mieli odotella nt-ultraa.
Itselläni oli ekaan ultraan kyllä ihan ns lääketieteellinen tarve ultra lle, ja se tehtiin julkisella, kun raskauden kesto oli epäselvä, mutta täytyy myöntää, että olisin malttamatyomuuttani mennyt silti.
Ainakin mun lukemien perusteella se taitaa riippua täysin paikasta pääseekö vuotojen takia vai ei aikaisilla viikoillaOnkohan tuohon kunnallisen ultran saamiseen muita perusteita kuin vaikka raskauden kesto. Miten vuodot? Mulla täällä painaa kova huoli vuodon takia mitä oli muutama päivä sitten, kun aiemmissa raskauksissa ei ole ollut yhtään mitään vuotoja. Haluaisin niin saada tietää onko kaikki kunnossa. Huomenna on terveydenhoitajan soittoaika niin aion ainakin kysyä onko mitään mahdollisuuksia päästä ultrattavaksi tai kannattaako se edes vielä näin aikaisin, tänään 5+6.