Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ainuska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itse kävinkin sitten jo maanantaina varhaisultrassa, mutta tuloksissa on ollut sisäistämistä. Näytöllä näkyi 2 pientä alkua. Ensin taisi tulla itku, sitten epäuskoinen nauru. Yksi 9+3, toinen 9+1 koon perusteella. Meillä ei äidin puolella ole kuulemani mukaan ollut yhtään kaksosta ainakaan muutamaan sukupolveen, ja äidin puoleltahan kaksosuus periytyy. Siispä en siis olisi ikinä osannut odottaa, vaikka ihmettelin kyllä voimakasta raskauspahoinvointia. Tätä on nyt tässä sulateltu ja vielä joku aika varmasti menee. Eniten huolettaa raskauden kulku, toiseksi tuleva arki 🙈😅 Huh, olipa uutinen!

Miltä @Mytty__ mahdollisuus kaksosista sinusta tuntuu?
Vau. Onneksi olkoon kaksin kerroin 🥰🥰🥰

Mulla on ihan samanlaiset huolet mielessä, tuntuu että alun oireet kokonaan kaikonnut. Oon sen verran vanha, että ajattelen että tää oli se mun vika toimiva munasolu, että todella ihme ja onni jos kaikki menee hyvin :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:. Lohduttavaa huomata, että muilla on samanlaisia huolia ja samaa oireettomuutta. Kai mä samalla ajattelen että kävi miten kävi, niin tämä epävarmuus on raastavaa. Ensi viikon lopulla varhaisultra, sitten muutaman viikon välein muita tutkimuksia ja voi olla jo ehkä vähän luottavaisemmin mielin..
Toivottavasti kaikki olisi hyvin teillä 🥰❤️‍🩹
Itse olen koko raskauden ajan ollut hyvin skeptinen, ettei tämä voi hyvin päättyä. Nopeasti raskautuminen ja ikää nyt 40-vuotta.
Olen jotenkin sinut asian kanssa jos tämä sikiö ei meille tule. Sitten niin on tarkoitettu. Niin se pitää lohduttautua ❤️‍🩹
Toki toivon, että kaikki päättyisi hyvin 🙏

Täällä yksi epävarma odottaja, joka skannaa oireita (ja varsinkin niiden puuttumista ja muuttumista) vainoharhaisesti. 😂 Kävin eilen jo toisessa varhaisultrassa, kun oireet lieveni yhtäkkiä niin paljon. No siellä nähtiin pieni nallekarkkimainen otus, joka heilutti kättään kuin sanoakseen, että mama chillaa vähän, hyvin täällä menee! Meillä tosiaan pitkät hoidot ja vastoinkäymisiä takana, siksi sallin itselleni niin monta ultrakäyntiä kuin vain tarvitaan mielen rauhoittamiseksi. Ja jos elämä ei jatkuisikaan, niin haluan tietää mahdollisimman nopeasti, jotta päästään eteenpäin. Mutta nyt näyttää tosiaan hyvältä ja aion alkaa nauttimaan tästä lieväoireisesta raskaudesta! Tänään lähti jo 10. viikko käyntiin. Tsemppiä ja mielenrauhaa kaikille ❤️

Itse kävinkin sitten jo maanantaina varhaisultrassa, mutta tuloksissa on ollut sisäistämistä. Näytöllä näkyi 2 pientä alkua. Ensin taisi tulla itku, sitten epäuskoinen nauru. Yksi 9+3, toinen 9+1 koon perusteella. Meillä ei äidin puolella ole kuulemani mukaan ollut yhtään kaksosta ainakaan muutamaan sukupolveen, ja äidin puoleltahan kaksosuus periytyy. Siispä en siis olisi ikinä osannut odottaa, vaikka ihmettelin kyllä voimakasta raskauspahoinvointia. Tätä on nyt tässä sulateltu ja vielä joku aika varmasti menee. Eniten huolettaa raskauden kulku, toiseksi tuleva arki 🙈😅 Huh, olipa uutinen!

Onnea ja tsemppiä sulatteluun 😅🥰

Kiitos 😆 Eiköhän se tästä. Päivä kerrallaan, kuten ultrannut kätilö neuvoi. Nyt muuten isomman alkion perusteella aikaistui laskettu aika toukokuun loppuun eli täytyy varmaan vaihtaa ryhmää 😯 Vai mites tämä menee?

Toivottavasti kaikki olisi hyvin teillä 🥰❤️‍🩹
Itse olen koko raskauden ajan ollut hyvin skeptinen, ettei tämä voi hyvin päättyä. Nopeasti raskautuminen ja ikää nyt 40-vuotta.
Olen jotenkin sinut asian kanssa jos tämä sikiö ei meille tule. Sitten niin on tarkoitettu. Niin se pitää lohduttautua ❤️‍🩹
Toki toivon, että kaikki päättyisi hyvin 🙏
Mulla on vähän samanlaiset fiilikset, jos tämä menisi kesken niin se olisi toki surullista ja pettymys mutta samalla elämä varsin hyvää myös näin. Toivotaan parasta!

Ja onnea kaikille hyviä uutisia saaneille ❤️

Onnea kovasti 😍 mun yhdet siskot on identtisiä kaksosia ja muutenkin niitä jonkun verran löytyy suvusta, niin en silleen jätkyttynyt uutisesta. Enemmän on oma mieli käynyt sitä läpi miten toisen kanssa käy💔
Yritän luottaa siihen, että viikot oli niin pienet ja toinen vasta itseään käynnisteli.. kuitenkin on jossain takaraivossa koko ajan tunne ettei kaikki oo hyvin 😞
Sen vähäisen mitä ollaan miehen kans keskusteltu mahdollisista kahdesta vauvasta vähän kieltämättä jänskättää kun meillä on tää vajaa 4kk täälä ja kaksosten kanssa ikäero jäisi alle 11kk. Tiedän vaan kun tytöillä on vuosi ikäeroa kuinka raskasta se eka vuosi on niin mites kun niitä pieniä onkin 3 😁
Toki kyllä sitä kaikesta selvitään ja ilolla otetaan molemmat elämään😍
Toki viimeiset kaksi raskautta on terveydellisesti ollut tosi vaikeita niin pelottaa kovasti kuinka kroppa kestää kahta kerralla

Jännittäääääää...voi kun nyt olisi jotain ❤️ lisäsin itseni listaan.

Menneet:
14.10. Eben85 7+1
15.10. Ninnnnni 7+1
17.10. Ainuska, 7+0
17.10. Emri 6+5
18.10. Hedelmä 7+2
19.10. Pottis 6+5
21.10. S33, 7+2
22.10. Onnenomena 6+5(?)
24.10. Jolinda, 7+0
25.10. Tiitikkä 7+1
26.10. Allikki 7+0
28.10. Neilikka00 6+4
28.10. Aurinko88 5+6
28.10. Sanmarka 7+3
29.10. Mytty__ 8+2
30.10. zar_ 7+6
1.11. peikkotyttö_ 8+2
1.11 Pohdiskelija 7+4
1.11. Ellinmi 9+4

Tulevat:

4.11. Eepukka 8+5(?)
5.11. Karolii 7+5 ?
5.11 Auringonkakku 7+5
7.11 Marsipaani87 7+1
7.11. Sonsku 8+3(?)
11.11. Forumo 7+6
12.11. raakileita 7+4
17.11. Dendrobates

• Optimistinen
Reaktiot: S33
Menneet:
14.10. Eben85 7+1
15.10. Ninnnnni 7+1
17.10. Ainuska, 7+0
17.10. Emri 6+5
18.10. Hedelmä 7+2
19.10. Pottis 6+5
21.10. S33, 7+2
22.10. Onnenomena 6+5(?)
24.10. Jolinda, 7+0
25.10. Tiitikkä 7+1
26.10. Allikki 7+0
26.10. Nemski 6+2
28.10. Neilikka00 6+4
28.10. Aurinko88 5+6
28.10. Sanmarka 7+3
29.10. Mytty__ 8+2
30.10. zar_ 7+6
1.11. peikkotyttö_ 8+2
1.11 Pohdiskelija 7+4
1.11. Ellinmi 9+4

Tulevat:

4.11. Eepukka 8+5(?)
5.11. Karolii 7+5 ?
5.11 Auringonkakku 7+5
7.11 Marsipaani87 7+1
7.11. Sonsku 8+3(?)
11.11. Forumo 7+6
12.11. raakileita 7+4
17.11. Dendrobates

Mä kävin varhaisultrassa viime lauantaina. Silloin oma arvio oli 6+3, ultrassa vastasi 6+2 ja syke näkyi 😊

Vaikka en malttanut odottaa ultraa yhtään kauempaa, niin nyt harmittaa, että kävin jo noin aikaisin 😆 Kehtaiskohan sitä mennä uudestaan ensi viikolla? 😂
Jos kukkaro kestää, niin kehtaa. 😄 Itse olen menossa toiseen ultraan huomenna, ihan malttamattomuuttani.

Onnea kovasti 😍 mun yhdet siskot on identtisiä kaksosia ja muutenkin niitä jonkun verran löytyy suvusta, niin en silleen jätkyttynyt uutisesta. Enemmän on oma mieli käynyt sitä läpi miten toisen kanssa käy💔
Yritän luottaa siihen, että viikot oli niin pienet ja toinen vasta itseään käynnisteli.. kuitenkin on jossain takaraivossa koko ajan tunne ettei kaikki oo hyvin 😞
Sen vähäisen mitä ollaan miehen kans keskusteltu mahdollisista kahdesta vauvasta vähän kieltämättä jänskättää kun meillä on tää vajaa 4kk täälä ja kaksosten kanssa ikäero jäisi alle 11kk. Tiedän vaan kun tytöillä on vuosi ikäeroa kuinka raskasta se eka vuosi on niin mites kun niitä pieniä onkin 3 😁
Toki kyllä sitä kaikesta selvitään ja ilolla otetaan molemmat elämään😍
Toki viimeiset kaksi raskautta on terveydellisesti ollut tosi vaikeita niin pelottaa kovasti kuinka kroppa kestää kahta kerralla
Oi, teillä onkin ihanan pienet ikäerot lapsilla 😍 Itsellä siskon kanssa vuosi ikäeroa ja ollaan tosi läheisiä. Ja vielä pikkuveli parin vuoden ikäerolla eli kolme lasta 3,5 v sisään. Vähän olen kyllä pohtinut, miten äitini aikoinaan jaksoi. Toisaalta, sittenhän se oli kerralla hoidettu 😆

Minulla ekassa tavallisessa raskaudessa oli myös melko lievät oireet jälkikäteen ajateltuna. Tässä raskaudessa yllätti etenkin tuo pahoinvointi ja jo nyt tuntuva "möllykkä" alavatsalla. Siis oikeasti! Rv 10 alkoi siis itsellä vasta 😬 Eli vähän jännittää, mitähän on tiedossa esim. parin kuukauden päästä 😅

Toivottavasti teillä on kaikki hyvin siellä molemmilla ❤️ Meilläkin toinen oli pienempi, mikä taitaa olla aika yleistä. Oliko teillä jaetut vai eri istukka / kalvot?

Tänään oli varhaisultra ja siellä oli kaikki hyvin 😊 Koko vastasi viikkoja 6+5 8+5 sijaan joten laskettu aika siirtyi peräti parilla viikolla, mutta se ei sinänsä yllättänyt kun kuukautisia ehti olla vain yhdet ja huomasin ovulaation jomottelusta (kuten edellisessäkin kierrossa) ja valkovuodon muutoksesta.

Tänään oli varhaisultra ja siellä oli kaikki hyvin 😊 Koko vastasi viikkoja 6+5 8+5 sijaan joten laskettu aika siirtyi peräti parilla viikolla, mutta se ei sinänsä yllättänyt kun kuukautisia ehti olla vain yhdet ja huomasin ovulaation jomottelusta (kuten edellisessäkin kierrossa) ja valkovuodon muutoksesta.
Paljon onnea! 😍

Takaisin