Oon niin pahoillani! Voimia ja tsemppiä!Mä poistun listoilta. Ultrassa todettiin keskeytynyt keskenmeno. Joko tuulimuna tai kohdunulkonen.
Tsemppiä muiden odotukseen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oon niin pahoillani! Voimia ja tsemppiä!Mä poistun listoilta. Ultrassa todettiin keskeytynyt keskenmeno. Joko tuulimuna tai kohdunulkonen.
Tsemppiä muiden odotukseen
Meillä ainakin jätetään neuvolaan vaan soittopyyntö ja he soittaa sieltä takaisin kun ehtivät tai saattavat lähettää tekstarin, että soittavat x ajankohtana. Sen ensimmäisen ajan varaamista varten oli noin 10min puhelu, jossa kyseltiin mm. milloin viimeiset kuukautisten olleet, onko huolia, aikooko jatkaa raskautta ja sitten sovittiin ensimmäinen käynti.Mua nyt vähän murehdituttaa, että milloin mä saisin varattua neuvola-aikani, kun sattuu nyt olemaan pitkä putki aamuvuoroa, vasta ens viikon keskiviikkona on seuraava arkipäivä ku oon vapaalla klo 10-11, mikä on meillä ajavaraukselle varattu ajankohta.. Voinko mä oottaa sinne asti?? En haluaisi.. Onkohan tonne neuvolan ajanvaraukseen yleensä pitkät jonot, onnistuiskohan 10 minuutin tauon aikana varaamaan? Kyseleekö ne ajanvarausta tehdessä paljon asioita, kestääkö se ite puhelukin pitkään?
Ei ole, pitää soittaa tuohon tiettyyn kellonaikaan, eikä siinä ole mitään mainintaa että meneekö takaisinsoittoperiaatteella vai kuinka.. Mutta ei kai se auta, kokeilen huomenna pitää tauon tuohon aikaan ja soittaa, toivoen parasta.Riippuu varmasti millä alueella oot @Aurinko88 teillä ei oo mitään netti ajanvarausta sit käytössä?
Hirveästi alueellisia eroja. Pohjois-pohjanmaalla soitin uudelleen synnyttäjänä ja silti haastattelivat suht kattavasti jo puhelun aikana. Mut toisaalta ne kysymykset oli siitä edellisestä synnytyksestä/raskaudesta et en muista miten oli esikoisestaEi ole, pitää soittaa tuohon tiettyyn kellonaikaan, eikä siinä ole mitään mainintaa että meneekö takaisinsoittoperiaatteella vai kuinka.. Mutta ei kai se auta, kokeilen huomenna pitää tauon tuohon aikaan ja soittaa, toivoen parasta.
Mua nyt vähän murehdituttaa, että milloin mä saisin varattua neuvola-aikani, kun sattuu nyt olemaan pitkä putki aamuvuoroa, vasta ens viikon keskiviikkona on seuraava arkipäivä ku oon vapaalla klo 10-11, mikä on meillä ajavaraukselle varattu ajankohta.. Voinko mä oottaa sinne asti?? En haluaisi.. Onkohan tonne neuvolan ajanvaraukseen yleensä pitkät jonot, onnistuiskohan 10 minuutin tauon aikana varaamaan? Kyseleekö ne ajanvarausta tehdessä paljon asioita, kestääkö se ite puhelukin pitkään?
Pomo vaan ei vielä tiedä raskaudesta, joten miten "vaatia" että saa hoitaa työajalla..Varaisin mahdollisimman pian. Ajanvarauksen yhteydessä käydään läpi taustatiedot (ikä, perussairaudet, raskaudet ja synnyttäjyys, aiemmat raskauskomplikaatiot, raskauden alkaminen yms.), tehdään mahdollinen iPana-raskaus, mikäli se on sun alueella käytössä, kartoitetaan yhteystiedot, lähetetään mahdolliset sähköpostimateriaalit ja varataan se itse aika. Mun ensikontakti kesti 15 min, nopeutti se että edellinen raskaus on hiljattain hoidettu samassa neuvolassa ja yhteystiedot olivat pysyneet samana, ja myös se, että mulle kelpasi mikä vaan vapaa aika kelle tahansa terveydenhoitajalle. En joutunut jonottamaan, mutta jonotukseen on syytä varautua. Mutta mun käsittääkseni äitiyshuollon asiat pitää kaikki pystyä hoitamaan työajalla, myös etäkontaktit, neuvolakäynneistä puhumattakaan.
Aivan ihana uutinen!Kävin tänään varhaisultrassa ja kaikki oli hyvin ja sydän sykki. Kylläpä jännitti ja pelkäsi pahinta!
Ihanaa!! Nyt saat taas hengittääKävin tänään varhaisultrassa ja kaikki oli hyvin ja sydän sykki. Kylläpä jännitti ja pelkäsi pahinta!
Olen tosi pahoillaniNo, kemialiselta se näytti. Ei näkynyt alkiota :/
Eikä! Otan osaa suruun!No, kemialiselta se näytti. Ei näkynyt alkiota :/