Varhaisultra

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ainuska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me ainakin aiotaan ottaa esikoinen mukaan, hän varmaan menee siinä isän sylissä ihan riittävän hyvin. Voitaisiin varmaan pyytää minun äitiä vahtimaan sillä aikaa, mutta ei koeta tarpeelliseksi. Siinä tapauksessa varmaan kertoisin äidilleni, mihin ollaan menossa, ja pyytäisin vielä olemaan kertomatta muille. Olisko tää mahdollista vai haluatteko pitää vielä kokonaan salassa? Yksityisellähän mukaan ottaminen ainakin onnistuu, kun taas niihin virallisiin julkisiin ultriin ei meillä saa ottaa lapsia mukaan eli silloin täytyy pyytää jotakuta joka tapauksessa hoitamaan.
 
Mennään mieluummin kahdestaan kun esikoinen on sen verran menevä ja kiinnostunut kaikesta 🙈 Ei haluta vielä kertoa mun vanhemmille, mut varmaan keksitään joku et pitää käydä viemässä jotain tutulle lapsiperheelle lainaan jotka asuu 20-30 min päästä meiltä ja et ne lähtee siitä sit reissuun 🤭 Meillä on itseasiassa ollut tommonen tilanne ihan oikeassa elämässäkin niin en usko että ihmettelevät 😂 Ja tietävät että tyttö ei välttämättä viihdy autossa nii varmasti katsovat sen ajan mielellään.. Ja sit mietin vielä sitä et siksi mennään yhdessä et moikataan meidän uutta kummipoikaa samalla.. Kunnon selitys et melkein uskon jo itekki et näin tulee tapahtumaan 😂😂 @Ainuska
 
Jotenkin ajattelin että asiat menee niinku viime raskaudessa ja nyt vasta tajusin että niin, tällä kertaa täytyykin miettiä mitä esikoisen kanssa tehdään😂 Oon jo kertonut vanhemmilleni niin siltä kantilta he vois hyvin olla lapsenvahtina, mutta samalla he asuu kohtuu kaukana ja on töissä.

Tsemppiä teille, joilla ultra on nyt pian❤️ Toivottavasti tulee hyviä uutisia.
 
Päivitin omalta kohdaltani oikeat viikot listaan. (IVF:ssä viikot lasketaan ilmeisesti automaattisesti 2 viikkoa takaperin punktiosta ja olin laskenut kuukautisten alusta…)

14.10. Eben85 7+1
15.10. Ninnnnni 7+1
17.10. Ainuska, 7+0
17.10. Emri 6+5
18.10. Hedelmä 7+2
19.10. Pottis 6+5
21.10. S33, 7+2
22.10. Onnenomena 6+5(?)
24.10. Jolinda, 7+0
25.10. Tiitikkä 7+1
26.10. Allikki 7+0
28.10. Sanmarka 7+3
28.10. Neilikka00 6+4
30.10. zar_ 7+6
1.11. peikkotyttö_ 8+2
1.11. Mustikkatäplä 6+3
6.11. Mytty__ 8+2
 
Mäkin odottelen Ebenin ultrakuulumisia😊

Huomenna oma ultra ja jännittää ihan hirveesti, että onko siellä mitään🫣 Menkkajomotukset tuntuu olevan ainoa oire. Oon ehkä niin paniikissa, että oireetkin jo pelästyi😅 Jotenkin on sellanen pelko, että tää ei voi mennä hyvin enää mun iässä ja tällä historialla😩
 
Päivitin omalta kohdaltani oikeat viikot listaan. (IVF:ssä viikot lasketaan ilmeisesti automaattisesti 2 viikkoa takaperin punktiosta ja olin laskenut kuukautisten alusta…)

14.10. Eben85 7+1
15.10. Ninnnnni 7+1
17.10. Ainuska, 7+0
17.10. Emri 6+5
18.10. Hedelmä 7+2
19.10. Pottis 6+5
21.10. S33, 7+2
22.10. Onnenomena 6+5(?)
24.10. Jolinda, 7+0
25.10. Tiitikkä 7+1
26.10. Allikki 7+0
28.10. Sanmarka 7+3
28.10. Neilikka00 6+4
30.10. zar_ 7+6
1.11. peikkotyttö_ 8+2
1.11. Mustikkatäplä 6+3
6.11. Mytty__ 8+2
Joo lasketaan. Keräyspäivä on 2+0.
Mulla lyhyt kierto, niin menkkojen mukaan nyt ois 6+3, mutta oikeasti on 7+0.
 
  • Tykkään
Reaktiot: S33
Haloo! Täällä ollaan!
Ultrassa eilen kaikki niinkuin pitääkin. Oli kyllä sellainen pikakäynti, kaikkine keskusteluineen meni varmaan 10min 😅 Laskettu aika tämän mukaan olisi 2.6, mutta se kai nyt voi vielä muuttuakin moneen otteeseen. Eka neuvola maanantaina 21.pv. 😁

@Ninnnnni Tsempit tähän päivään!! ❤️❤️
 
Mua nyt vähän murehdituttaa, että milloin mä saisin varattua neuvola-aikani, kun sattuu nyt olemaan pitkä putki aamuvuoroa, vasta ens viikon keskiviikkona on seuraava arkipäivä ku oon vapaalla klo 10-11, mikä on meillä ajavaraukselle varattu ajankohta.. Voinko mä oottaa sinne asti?? En haluaisi.. Onkohan tonne neuvolan ajanvaraukseen yleensä pitkät jonot, onnistuiskohan 10 minuutin tauon aikana varaamaan? Kyseleekö ne ajanvarausta tehdessä paljon asioita, kestääkö se ite puhelukin pitkään?
 
Takaisin
Top