Varhaisultra

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ainuska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
14.10. Eben85 7+1
15.10. Ninnnnni 7+1
17.10. Ainuska, 7+0
17.10. Emri 6+5
18.10. Hedelmä 7+2
19.10. Pottis 6+5
21.10. S33, 6+6
22.10. Onnenomena 6+5(?)
24.10. Jolinda, 7+0
25.10. Tiitikkä 7+1
26.10. Allikki 7+0
28.10. Sanmarka 7+3
28.10. Neilikka00 6+4
30.10. zar_ 7+6
1.11. peikkotyttö_ 8+2
 
14.10. Eben85 7+1
15.10. Ninnnnni 7+1
17.10. Ainuska, 7+0
17.10. Emri 6+5
18.10. Hedelmä 7+2
19.10. Pottis 6+5
21.10. S33, 6+6
22.10. Onnenomena 6+5(?)
24.10. Jolinda, 7+0
25.10. Tiitikkä 7+1
26.10. Allikki 7+0
28.10. Sanmarka 7+3
28.10. Neilikka00 6+4
30.10. zar_ 7+6
1.11. peikkotyttö_ 8+2
6.11. Mytty__ 8+2
 
Minulle kävi niin, että jouduin (pääsin?) kipujen takia varhaisultran varhaisultraan. Eli jouduttiin tutkimaan munasarjojen tilanne (taustalla IVF) ja kurkattiin samalla kohtuun. No sielläpä oli viikkoja vastaava 3mm mittainen alkio, jonka sydän sykki. 🥰 Oikea varhaisultra vasta 1,5 viikon päästä, toivotaan että pikkuinen pysyy matkassa ja jatkaa kehittymistään hyvin.
 
Minulle kävi niin, että jouduin (pääsin?) kipujen takia varhaisultran varhaisultraan. Eli jouduttiin tutkimaan munasarjojen tilanne (taustalla IVF) ja kurkattiin samalla kohtuun. No sielläpä oli viikkoja vastaava 3mm mittainen alkio, jonka sydän sykki. 🥰 Oikea varhaisultra vasta 1,5 viikon päästä, toivotaan että pikkuinen pysyy matkassa ja jatkaa kehittymistään hyvin.
Mitä sulla on viikkoja nyt? :)
 
Eilen, kun kurkattiin oli 5+6.
Ihanaa et näkyi jo syke😍 mä kävin viime raskaudessa varhaisultrassa kun kierto oli sekaisin ja edelliset menkat oli ollut kaksi kuukautta sitten, todennäköisesti kävin 5+2 tai 5+3 eikä siellä näkynyt sitten yhtikäs mitään muutakun että kohtu oli vähän suurentunut oli pitkä viikko odottaa seuraavaa ultraa jossa sitten onneksi kaikki oli kunnossa 😍
 
14.10. Eben85 7+1
15.10. Ninnnnni 7+1
17.10. Ainuska, 7+0
17.10. Emri 6+5
18.10. Hedelmä 7+2
19.10. Pottis 6+5
21.10. S33, 6+6
22.10. Onnenomena 6+5(?)
24.10. Jolinda, 7+0
25.10. Tiitikkä 7+1
26.10. Allikki 7+0
28.10. Sanmarka 7+3
28.10. Neilikka00 6+4
30.10. zar_ 7+6
1.11. peikkotyttö_ 8+2
1.11. Mustikkatäplä 6+3
6.11. Mytty__ 8+2
 
Mäkin varasin jo hätähousuna varhaisultran, että saan varmasti omaan kalenteriin sopivan ajan. Varmaan tulee mentyä sit vielä uudemman kerran joskus 9+ viikolla, niin kuin aiemmissakin raskauksissa. On niin ihana nähdä sitä pienen kasvua ja saada varmistusta, että kaikki on hyvin. :smiling face with heart-eyes:

Sitten vinkki kaikille uudellamaalla asuville. Kauniilla odotuksella on alekoodi varhaisultraan. Maksaa vaan 65€. Ite tein sillä varauksen. Täällä tiedot: https://www.instagram.com/p/DAVxMuPNRpT/?hl=en
Eli koodilla 'OONA' saa alen Oonan tekemiin ultriin.
 
Tietääkö joku Pohjanmaan tai Etelä-Pohjanmaan alueelta edullista paikka käydä tekemässä varhaisultra? Mietin, että semmonen ois ihana käydä, mutta en ole valmis maksamaan yli 100e.. Nopeat googlettelut ei hirveästi mua sivistäneet
 
Mäkin varasin jo hätähousuna varhaisultran, että saan varmasti omaan kalenteriin sopivan ajan. Varmaan tulee mentyä sit vielä uudemman kerran joskus 9+ viikolla, niin kuin aiemmissakin raskauksissa. On niin ihana nähdä sitä pienen kasvua ja saada varmistusta, että kaikki on hyvin. :smiling face with heart-eyes:

Sitten vinkki kaikille uudellamaalla asuville. Kauniilla odotuksella on alekoodi varhaisultraan. Maksaa vaan 65€. Ite tein sillä varauksen. Täällä tiedot: https://www.instagram.com/p/DAVxMuPNRpT/?hl=en
Eli koodilla 'OONA' saa alen Oonan tekemiin ultriin.
Minä varasin myös Oonalle 15.11 :) mulla olis silloin 9 vkoa
 
Tietääkö joku Pohjanmaan tai Etelä-Pohjanmaan alueelta edullista paikka käydä tekemässä varhaisultra? Mietin, että semmonen ois ihana käydä, mutta en ole valmis maksamaan yli 100e.. Nopeat googlettelut ei hirveästi mua sivistäneet
Pohjanmaalla ei mun mielestä ole edullista yritin kans sieltä katsella 2017 mutta jäi menemättä hintojen takia
 
Oisko mitään ideaa mitä keksitään tekosyyksi tuolloin lauantaina ultrapäivänä mun vanhemmille että vahtisivat meidän tyttöä 11.30-> kun käydään siellä ultrassa 😂 Semmosta menoa mihin meidän molempien pitää mennä.. Ne tulee toiselta paikkakunnalta auttaan mun siskoa muutossa niin mikään semmonen "mennään lounaalle" ei oikein sovi koska on se muutto härdelli
 
Oisko mitään ideaa mitä keksitään tekosyyksi tuolloin lauantaina ultrapäivänä mun vanhemmille että vahtisivat meidän tyttöä 11.30-> kun käydään siellä ultrassa 😂 Semmosta menoa mihin meidän molempien pitää mennä.. Ne tulee toiselta paikkakunnalta auttaan mun siskoa muutossa niin mikään semmonen "mennään lounaalle" ei oikein sovi koska on se muutto härdelli
Hankala päivä kun lauantai😅 varmaan sanoisin vaan, että olis yksi meno.. Toki saattaa fiksummalla kellot soittaa🫣
 
Pirkanmaalla ja lähistöllä asuville vinkki varhaisultraan. PerheArtessa varhaisultra 60€ 20.10.2024 asti. Katso lisätiedot linkeistä😊


 
Oisko mitään ideaa mitä keksitään tekosyyksi tuolloin lauantaina ultrapäivänä mun vanhemmille että vahtisivat meidän tyttöä 11.30-> kun käydään siellä ultrassa 😂 Semmosta menoa mihin meidän molempien pitää mennä.. Ne tulee toiselta paikkakunnalta auttaan mun siskoa muutossa niin mikään semmonen "mennään lounaalle" ei oikein sovi koska on se muutto härdelli
Eh tää oli vaikee! Jos ei sitte joku etukäteen sovittu meno, jota hankala siirtää. Pelkäätkö/pelkääkö miehesi hammaslääkäriä, jos vaikka toisella aika sinne + tukihenkilö pakko olla mukana (lapselle ei haluta aiheuttaa hml pelkoa)? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: :tears:
 
Varataan varmaan piakkoin varhaisultra, vaikka kyllä noi hinnat vähän harmittaa. Mutta kun on ollut verenvuotoa sun muuta niin oishan se kiva varmistaa että siellä ollaan elossa. Esikoinen syntyi ulkomailla, missä raskaus varmistettiin ekalla käynnillä ultraäänellä. Tää Suomen käytäntö tuntuu siihen verrattuna jotenkin huonolta, vaikka toki pysyyhän se keskenmenon riski aika korkeana rv 13 asti. Kuitenkin ois se kiva tietää jos näin heti alkuun joku on mennyt pieleen eikä odottaa kuukausia.
 
Eh tää oli vaikee! Jos ei sitte joku etukäteen sovittu meno, jota hankala siirtää. Pelkäätkö/pelkääkö miehesi hammaslääkäriä, jos vaikka toisella aika sinne + tukihenkilö pakko olla mukana (lapselle ei haluta aiheuttaa hml pelkoa)? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: :tears:
Hmm onko hammaslääkäriaikoja yleensä lauantaisin 🤔 Mut joo jotain pitää kehitellä 😂
 
Minkälainen asuntotilanne teillä on? Voisko asuntonäyttö olla uskottava syy, vaikka ette oikeesti oliskaan tällä hetkellä etsimässä? 😅

Mietin myös voisko harkita lapsen ottamista mukaan, jos ei hyvää ratkaisua löydy. Meil oli esikoinen viime raskaudessa mukana. Siel oli leluja paikan omasta takaa ja keskitty niihin. Teillä ei oo sen ikäinen, et vois ees mtn näkemästään lörpätä, kun ei ymmärrä.
 
Hmm onko hammaslääkäriaikoja yleensä lauantaisin 🤔 Mut joo jotain pitää kehitellä 😂
Jaa se oli lauantai, multa meni viikonpäivä ohi! Sit se ei ehkä toimi nii hyvin, paitti jos on yksityisellä, luulis yksityisten tekevän välillä lyhyttä lauantaitakin
 
Takaisin
Top