Varhaisultra

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Unitupuna
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Unitupuna

Näppärä viestien naputtelija
Marraskuiset 2021
Huhtikuiset 2025
Oletko jo varannut varhaisultraan aikaa? Saatko julkisella vai meetkö privaattiin, käytännöthän eri kunnilla vaihtelevat.

Mä voisin taas päivitellä tähän ylös listausta (nimimerkki, päivämäärä ja raskausviikot).

Itse varasin just kohdunulkoisen takia ultran, menisin tosin tällä kertaa muutoinkin varhaisultraan, et näkee onko siellä elämää 😅

Päivänkakkara 14.8. rv 6+5
Netch 27.8. rv 7+0
Unitupuna 30.8. rv 7+0
Haavemaa1190 31.8. rv 7+1
Alinah 31.8. rv 7+2
Bandoo 2.9. rv 7+4
Emmih89 3.9. rv 6+6
Sadfigure 5.9.
Odottavainen 6.9. rv 7+3
Burkei 9.9. rv 7+6
Kiiruna 10.9. rv 7+4
Welmukka 12.9.
Nanesa 14.9. rv 7+6
possu. 24.9. rv 9+4
 
Muokattu viimeksi:
Alinah 31.8 rv7+2.

Siksi varasin koska haluan nähdä, että onko kasvamassa kohdunsisässä. Edellinen todettu raskaus oli kohdunulkoinen 2021 huhtikuussa. Ja nyt 3 vuotta myöhemmin raskaana jälleen kerran, ja todella toivon että on oikeassa paikassa tyyppi.

Toki mulla ei oo sellasia oireita ollenkaan mikä viittaisi kohdunulkoiseen. ❤
 
Alinah 31.8 rv7+2.

Siksi varasin koska haluan nähdä, että onko kasvamassa kohdunsisässä. Edellinen todettu raskaus oli kohdunulkoinen 2021 huhtikuussa. Ja nyt 3 vuotta myöhemmin raskaana jälleen kerran, ja todella toivon että on oikeassa paikassa tyyppi.

Toki mulla ei oo sellasia oireita ollenkaan mikä viittaisi kohdunulkoiseen. ❤
Sähän olisit sit kans alinah oikeutettu julkisella varhaisultraan! Vai meetkö mieluummin privaan? Saa toki vähän joustavammin aikoja, niinku toi sunki aika lauantaina.
 
Sähän olisit sit kans alinah oikeutettu julkisella varhaisultraan! Vai meetkö mieluummin privaan? Saa toki vähän joustavammin aikoja, niinku toi sunki aika lauantaina.
Täytyy tätä asiaa selvittää, kiitos tiedosta. 😊
 
En oikein vielä tiedä menenkö varhaisultraan. Tuskin julkiselta saan ja ei huvittaisi maksaa, mutta onhan se aika pitkä aika odottaa nähdä, että onko siellä kohdussa oikeasti ketään, jos nt-ultraan asti odottaa 🤔
 
Kävin tsekkauttaa maanantaina yksityisellä tilanteen kun säikähdin pientä verenvuotoa. Menkkojen mukaan olisi rv5+3 ollut maanantaina mutta ultrassa ei näkynyt mitään ja sen jälkeen kova paniikki ollut että enkö olekaan raskaana. Meidän kunnassa onneksi saadaan vu niin se on parin viikon päästä maanantaina. Tuntuu pitkille päivät 🥺 kovasti toivottu vauva olisi ja kova toive että pieni siellä olisi.

Onneksi täällä ultrat maksaa yksityisellä sievoisen summan niin en ravaa siellä alvariinsa.. 🤭
 
Kävin tsekkauttaa maanantaina yksityisellä tilanteen kun säikähdin pientä verenvuotoa. Menkkojen mukaan olisi rv5+3 ollut maanantaina mutta ultrassa ei näkynyt mitään ja sen jälkeen kova paniikki ollut että enkö olekaan raskaana. Meidän kunnassa onneksi saadaan vu niin se on parin viikon päästä maanantaina. Tuntuu pitkille päivät 🥺 kovasti toivottu vauva olisi ja kova toive että pieni siellä olisi.

Onneksi täällä ultrat maksaa yksityisellä sievoisen summan niin en ravaa siellä alvariinsa.. 🤭
Voi ei, ei varmasti vähentänyt huolia tuollainen. 😔 Toki noin pieni alkio voi varmasti olla niin pieni, että ei helppo löytää, varsinkin jos piiloutunut jonnekin kohdunmutkaan. 😅 Pidetään peukut pystyssä, että siellä se pieni silti on ja kehittyy.🤞👍
 
Voi ei, ei varmasti vähentänyt huolia tuollainen. 😔 Toki noin pieni alkio voi varmasti olla niin pieni, että ei helppo löytää, varsinkin jos piiloutunut jonnekin kohdunmutkaan. 😅 Pidetään peukut pystyssä, että siellä se pieni silti on ja kehittyy.🤞👍
Siis aivan kamala käynti ja musta tuntui et se gyne ei edes ultrannut kunnolla, yleensä ne kenellä oon käynyt on ollut rauhallisia ja käyttänyt enemmän aikaa kun tämä vain nopsaa katto ja se oli siinä. 😅 Jotain siellä kuullemma voisi olla mutta ei auta kun odotella. Digitesti kuitenkin samana ultra päivänä päivä pissasta näytti 2-3, niin pieni toive on että siellä pieni olisi 🥹
 
Käytiin ultrassa eilen. Kaikki ok, syke löytyi ja tyyppi oikeassa paikassa.☺️ Hieman pienempi kuin laskujen mukaan, mutta vain muutaman päivän. Oli vaikeaa saada minkäänlaista mittaa kun oli niin kiinni kohdun seinämässä, niin en tiiä kuinka tarkka toi mitta nyt ees oli. 🤔
 
Ensimmäisessä raskaudessa en käynyt. Nyt mies lupasi että voitaisiin mennä.
Odotan nyt ensi tiistain lääkärikäynnin, josko sen jälkeen olisi viisaampi sen suhteen, missä kohtaa mennään...
 
Me käytiin varhaisultrassa esikoisesta, oli niin ihana nähdä pikku toukka siellä ja sydän sykki🐛❤️ Haluaisin käydä myös nyt, odottelen jos Kaunis odotukselle tulisi jotain alekoodia kun niitä aina välillä on ollut. Mut jos ei tuu niin varmaan kuitenkin meen, ei kestä odottaa siihen nt ultraan asti🤯
 
Ajattelin huomenna mennä uudelleen varhaisultraan, silloin 7+3. Tarkoitus oli mennä vasta ens viikolla, mutta tuntuu paremmalta päästä nyt aiemmin, kun ollut kaikkea tässä. Saa nähdä onko pieni kasvanut viikkojen mukaan. Jännittää kauheesti kyllä. 😬
 
Ajattelin huomenna mennä uudelleen varhaisultraan, silloin 7+3. Tarkoitus oli mennä vasta ens viikolla, mutta tuntuu paremmalta päästä nyt aiemmin, kun ollut kaikkea tässä. Saa nähdä onko pieni kasvanut viikkojen mukaan. Jännittää kauheesti kyllä. 😬
Ähh.. mun huominen aika peruttiin joten joudun kuitenkin odottaa ens viikkoon 🤦🏼‍♀️
 
Mä sain soitettua tänään neuvola-ajan, ja iloinen yllätys oli, että täälläkin kuulma ultrataan kaikki ensin ennen ekaa neuvolaa. Sain ultra-ajan 2.9.. Tuolloin kuukautisten mukaan RV 7+4.
 
Mä päivällä varasin Felicitakseen 2.9 varhaisultran (silloin kuukautisten mukaan 6+6) Käytiin samassa paikassa lapsettomuushoidoissa, niin tuntuu tärkeältä et sama lääkäri ultraa ❤️ tänään ilmoitin heille testituloksen ja kovasti tuli onnitteluja 🥺❤️
 
Mä sain soitettua tänään neuvola-ajan, ja iloinen yllätys oli, että täälläkin kuulma ultrataan kaikki ensin ennen ekaa neuvolaa. Sain ultra-ajan 2.9.. Tuolloin kuukautisten mukaan RV 7+4.
Ompa kyllä epäreilua miten erilaiset käytännöt! 😒
 
Takaisin
Top