Varhaisultra

Mulla oli ultra 11.7, jossa näkyi vain ruskuaispussi. Silloin piti olla menossa 6+3, lääkärin mielestä vastasi viikkoja 5+. Katsotaan uudestaan 18.7. Taustalla useampia keskenmenoja ja kovin alkaa taas toivoa hiipua, oireita on merkittävästi vähemmän ja tiedän, että raskaus ei ole voinut alkaa kovin paljon myöhempään. Jotenki pitäisi saada mieliala pidettyä toiveikkaana torstaihin saakka, jos siellä pieni ihme olisikin vastassa..
 
Mulla oli ultra 11.7, jossa näkyi vain ruskuaispussi. Silloin piti olla menossa 6+3, lääkärin mielestä vastasi viikkoja 5+. Katsotaan uudestaan 18.7. Taustalla useampia keskenmenoja ja kovin alkaa taas toivoa hiipua, oireita on merkittävästi vähemmän ja tiedän, että raskaus ei ole voinut alkaa kovin paljon myöhempään. Jotenki pitäisi saada mieliala pidettyä toiveikkaana torstaihin saakka, jos siellä pieni ihme olisikin vastassa..
Toivotaan parasta, että pieni ihme näkyisi seuraavalla kerralla. Meillä on näköjään samana päivänä ultra tuolloin 18.päivä eli pidetään peukkuja, että molemmilla menee ultra hyvin. 👏♥️
 
Mulla oli ultra 11.7, jossa näkyi vain ruskuaispussi. Silloin piti olla menossa 6+3, lääkärin mielestä vastasi viikkoja 5+. Katsotaan uudestaan 18.7. Taustalla useampia keskenmenoja ja kovin alkaa taas toivoa hiipua, oireita on merkittävästi vähemmän ja tiedän, että raskaus ei ole voinut alkaa kovin paljon myöhempään. Jotenki pitäisi saada mieliala pidettyä toiveikkaana torstaihin saakka, jos siellä pieni ihme olisikin vastassa..
Pidetään sormia silti ristissä, että kaikki olisi uudessa ultrassa hyvin 🤞🏼🩷 Itelle raastavinta on aina se epätietoisuus ja odottelu.
 
Minä saan varhaisultran keskenmenojen vuoksi, mutta en oikein ole Suomessa tässä ennen 9 raskausviikkoa montaa päivää. Enkä jotenkin kehtaa edes alkaa vielä varailemaan niille päiville kun oisin 🫣
 
Tänään käyty varhaisultrassa ja siellä kaikki hyvin. Hieman epätodellinen olo, mutta siellä se sydän sykki ❤️🥹 Ja mittojen puolesta alkio oli pari päivää edellä mun omiin laskemiin verrattuna, joten laskettu aika aikaistui parilla päivällä…käyn muokkaamaassa sen myös tuonne odottajien listalle. Nyt toivotaan samanlaisia positiivisia ultrakuulumisia kaikille muillekin tällä viikolla ultraan meneville ☺️
 
Takaisin
Top