Varhaisultra

Kukaan menossa PK seudulla varhaisultraan?Kenelle olette menossa?

Kaunis Odotus Helsingissä!

Perhe Arte olisi hieman edullisempi, sekin oli kiva paikka. Mutta tuo Kaunis Odotus ylitti kyllä odotukset jo viime raskaudessa joten nytkin tuonne ehdottomasti. Heillä on ihanat tilatkin! 💎
 
Mietinpä tässä juuri että juhannusaattona pitäisi olla 6+2, toivottavasti se riittää. 🤔
 
Kaunis Odotus Helsingissä!

Perhe Arte olisi hieman edullisempi, sekin oli kiva paikka. Mutta tuo Kaunis Odotus ylitti kyllä odotukset jo viime raskaudessa joten nytkin tuonne ehdottomasti. Heillä on ihanat tilatkin! 💎

Oon joskus käynyt kaunisodotuksessa. On kyllä kauniit tilat. Mutta varattiin Perhe Artelle. Eli halutaan kokeilla sekin vaihtoehto. Liekö muita ihania yksityisiä on vielä pk seudulla?

En osaa sanoa tuosta 6+2 et onko riittävästi. Meillä oli vaihtoehtona päästä irtaantuun arjesta ultraan just 6+ jälkeen. Mut aateltiin et mun mielenrauhan vuoks(jos ei mitään vielä näykään ja oon panikoija) niin menemme sit heti ku seuraavan kerran pääsemme irtaantuun ja se on sillon 7+5.

Kaunis odotus sivuilla tais lukea suositukset et millon aikaisintaan kannattaa tulla 🤗
 
Oon joskus käynyt kaunisodotuksessa. On kyllä kauniit tilat. Mutta varattiin Perhe Artelle. Eli halutaan kokeilla sekin vaihtoehto. Liekö muita ihania yksityisiä on vielä pk seudulla?

En osaa sanoa tuosta 6+2 et onko riittävästi. Meillä oli vaihtoehtona päästä irtaantuun arjesta ultraan just 6+ jälkeen. Mut aateltiin et mun mielenrauhan vuoks(jos ei mitään vielä näykään ja oon panikoija) niin menemme sit heti ku seuraavan kerran pääsemme irtaantuun ja se on sillon 7+5.

Kaunis odotus sivuilla tais lukea suositukset et millon aikaisintaan kannattaa tulla 🤗

Joo suositus olisi 6+3.
Joten tuonkin takia vähän mietin että on päivästä kiinni. Ja en toisaalta millään malttaisi odottaa. 😅

Perhe Arte kyllä ihana myös! 🥰
 
Se paikka minne ite oon varaamassa aikaa, nii heillä luki että 7+0 alkaen voi varata vu-ajan 🤔

Mutta tää nyt olisi varminta! Joten en ihmettele sinänsä miksi joissain paikoissa tuo ohje.
Täytyy miettiä vielä. 🤭
 
Mutta tää nyt olisi varminta! Joten en ihmettele sinänsä miksi joissain paikoissa tuo ohje.
Täytyy miettiä vielä. 🤭
Mullakinhan siis tekis mieli varata ja 6+ viikolle aika (tai no siis oikeesti haluisin heti, mutta eihän siellä näkys mitään 😁). Mutta melkeen kuukausi menee vielä 😩
 
Mullakinhan siis tekis mieli varata ja 6+ viikolle aika (tai no siis oikeesti haluisin heti, mutta eihän siellä näkys mitään 😁). Mutta melkeen kuukausi menee vielä 😩

Joo näinhän se on että täytyisi vaan malttaa mielensä! 😄 Niin vaikeaa. 😅
Tosin viimeksi luulin meneväni 6+4 mutta ultra näyttikin 7+0. 😊
 
Mekin mennään Kaunis Odotukseen, mutta Espooseen. Siellä on vissiin just auennut uudet tilat! En edes tajunnut googlettaa muita. 😊
Mä en tiennytkään et Espoossaki on kaunis odotus. Kiitos vinkistä, me mennäänki sit sinne ja perutaan tuo Perhe Arte 🤗
 
Mutta tää nyt olisi varminta! Joten en ihmettele sinänsä miksi joissain paikoissa tuo ohje.
Täytyy miettiä vielä. 🤭
6+2 on aika aikaisin ja jos ei oo oviksesta varmuutta, mä en uskaltais mennä. Jos ei sydämensyke näkyiskään, mä hyppisin seinille kotona ennen seuraavaa ultraa. 😬 Ymmärrän malttamattomuuden täysin ❤️🤗
 
Kaunis Odotus Helsingissä!

Perhe Arte olisi hieman edullisempi, sekin oli kiva paikka. Mutta tuo Kaunis Odotus ylitti kyllä odotukset jo viime raskaudessa joten nytkin tuonne ehdottomasti. Heillä on ihanat tilatkin! 💎
Katsoin Perhe Arten ja Kaunisodotuksen hintoja. Ei näyttänyt olevan montaa euroa hintaeroa 🤗 Perhe Artessa tulee toimistomaksu erikseen päälle.
 
Takaisin
Top