Varhaisultra

Me mennään nyt 6+4, tikutin kuitenkin oviksen ja siitä laskettu toi, niin pitäisi kyllä syke jo näkyä jos on kaikki kunnossa. Mutta aion mennä uudestaan sit myös rv8 ja rv10 😅 Onneksi täällä tosiaan on useampiakin paikkoja, joissa tarjolla kätilön tekemä ultra, muuten ei kyllä raaskisi moneen kertaan ravata. Oon kyllä nyt myös miettinyt pitäiskö toi rv8 ultra varata Dextraan ihan lääkärille niin saisi samalla juteltua ton progetuen jatkosta. Haluaisin kovasti uusia reseptin ja jatkaa cycloja sinne rv12 asti.
Me mennään nyt torstaina rv 9+0. Ja tekisi mieli mennä vielä kerran ennen nt-ultraa. En haluisi sitä heti rv 11+2 kun eka mahdollisuus olisi. Mielummin 12+jotakin. Elättelen toiveita, että dopplerilla saisi kuuluviin 9+jotakin jo jotain. Täytyykin googlailla, että miten aikaain on mahdollista. Toki se doppleri on vasta matkalla jossain postissa😂
 
Me mennään nyt torstaina rv 9+0. Ja tekisi mieli mennä vielä kerran ennen nt-ultraa. En haluisi sitä heti rv 11+2 kun eka mahdollisuus olisi. Mielummin 12+jotakin. Elättelen toiveita, että dopplerilla saisi kuuluviin 9+jotakin jo jotain. Täytyykin googlailla, että miten aikaain on mahdollista. Toki se doppleri on vasta matkalla jossain postissa😂
Mekin ollaan vähän haaveiltu dopplerista! En oo vaan vielä varma että toisiko se mulle mielenrauhaa vai lietsoisiko tätä paniikkia 😄
 
Millä viikoilla te kävitte ultrassa? Kärsimättömänä haluaisin ottaa jo 6+jotain mutta onhan se vähän riski, jos ei näykään vielä niin joutuu uudestaan maksaan yksityiselle :facepalm: ja toki laskutavasta vähän riippuu myös että mihin tuo asettuu kun varaa, mun kierto ollut niin epäsäännöllinen että tiiä voiko sillä 28 päivällä oikein laskea vaikka neuvola sillä menee lähtökohtaisesti....

Ei siis kuulunut (ylläri..) meilläkään työterveyteen ultra. Oon niin katkera kun ei tätä saa neuvolassa, tässä kyllä säästetään yhteiskunnassa ihan väärässä paikassa!
Me käytiin verenvuodon takia ultrassa 5+3, 6+3 ja 7+3 :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Sillon 6+3 näkyi jo syke, 7+3 sykkeen erotti itsekin ilman lääkärin apua
 
Me käytiin verenvuodon takia ultrassa 5+3, 6+3 ja 7+3 :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Sillon 6+3 näkyi jo syke, 7+3 sykkeen erotti itsekin ilman lääkärin apua
Mulla tais edellisessä näkyä 6+3 kans suunnilleen. Tosi huonosti oli noita aikoja joten kai se on mentävä tolla minkä sai, niin pääsee edes jotenkin..
 
Millä viikoilla te kävitte ultrassa? Kärsimättömänä haluaisin ottaa jo 6+jotain mutta onhan se vähän riski, jos ei näykään vielä niin joutuu uudestaan maksaan yksityiselle :facepalm: ja toki laskutavasta vähän riippuu myös että mihin tuo asettuu kun varaa, mun kierto ollut niin epäsäännöllinen että tiiä voiko sillä 28 päivällä oikein laskea vaikka neuvola sillä menee lähtökohtaisesti....

Ei siis kuulunut (ylläri..) meilläkään työterveyteen ultra. Oon niin katkera kun ei tätä saa neuvolassa, tässä kyllä säästetään yhteiskunnassa ihan väärässä paikassa!
Meillä kans ultra tällä viikolla ja oviksesta laskettuna silloin noin 6+3 tai 6+4. Menkoista laskettuna olisi yli viikon enemmän. Me lähdetään ens viikolla reissuun, niin oli pakko ottaa jo tälle viikolle ultra😁
 
Mekin ollaan vähän haaveiltu dopplerista! En oo vaan vielä varma että toisiko se mulle mielenrauhaa vai lietsoisiko tätä paniikkia 😄
Mä en uskaltanut juuri tuosta paniikkisyystä sellaista viime raskaudessa hankkia, vaikka aluksi sellaisesta kovin haaveilin.
Jos sellainen kotona olisi ollut, niin käteeni olisi joko rakkula sen anturipään pyörittemisestä kun olisin treenannut oikeaa otetta tai ehkäpä olisin saanut jopa tenniskyynärpään samaisesta syystä. 😂
 
Tulipa täälläkin varailtua tuo varhaisultra ensi viikolle (7+6). Esikoisesta ei menty varhaisultraan, mutta nyt raskaus tuntuu niin epätodelliselta että päätettiin mennä. Toivottavasti se tuo rauhaa, sillä jatkuvat tiputteluvuodot kyllä ahdistaa, vaikka koitankin ajatella niiden kuuluvan asiaan.
 
Takaisin
Top