Varhaisultra

Täällä mun aavistukset piti paikkansa, on kehityksestä jäljessä/kkm. Vastas 6+0, ovulaatiopäivä tiedossa päivälleen ja pitäis olla 7+0 siitä laskien. Ei sykettä. 😔

Vähän tyhjä olo, tässä on kyllä tosi monta syytä miks ei sitä joulukuista niin toivottu niin ne sentään hopeareunuksena 😅 ei mikään ihme et ei oo ollu oireita juurikaan!

Nyt vaan toivon et menkat alkais itsekseen eikä tarvis mennä jonkin tyhjennykseen tai lääkkeisiin. En muista yhtään kuinka noi hommat menee, pitää googletella. Meillä on 2 vk päästä lomamatka, haluaisin tän kuvion olevan ohi ennen sitä reissua!

Voi ei 😔 Pahoittelut ja virtuaalinen halaus sinne ❤ Toivottavasti pääsette reissuun tuulettumaan ja uusi yritys tärppäisi pian 🌈

Pahoittelut @Unitupuna
Vuosi sitten samassa tilanteessa. Toivon teille kaikkea hyvää.

Mulla oli reilu viikko sitten varhaisultra yksityisellä ja oletan, että maanantaina neuvolalääkäri ultraa. Jos päästään pidemmälle niin saattaa olla että käyn vielä jonkin lisäultran. Katsotaan sitä sitten.

Täällä mun aavistukset piti paikkansa, on kehityksestä jäljessä/kkm. Vastas 6+0, ovulaatiopäivä tiedossa päivälleen ja pitäis olla 7+0 siitä laskien. Ei sykettä. 😔

Vähän tyhjä olo, tässä on kyllä tosi monta syytä miks ei sitä joulukuista niin toivottu niin ne sentään hopeareunuksena 😅 ei mikään ihme et ei oo ollu oireita juurikaan!

Nyt vaan toivon et menkat alkais itsekseen eikä tarvis mennä jonkin tyhjennykseen tai lääkkeisiin. En muista yhtään kuinka noi hommat menee, pitää googletella. Meillä on 2 vk päästä lomamatka, haluaisin tän kuvion olevan ohi ennen sitä reissua!
Voi eiii 😭 paljon voimia ja tsemppiä! ♥️

Pahoittelut Unitupuna.❤

Mulla kun viime viikolla todettiin ettei hcg ollut noussut tarpeeksi ja lopulta lähti sit laskuun. 24.4 6+0 (676) ja 26.4 (507).
Sain lopulta ultra-ajan 2.5 kun halusin tyhjennyslääkkeet enkä halunnut jäädä odottelemaan vuodon alkua.
Vuoto onneksi käynnistyi itsestään viime la 27.4 ja kesti neljä päivää tosi runsaana.
Huomenna mulla on vielä hcg kontrolli et onko laskenut tarpeeksi, veikkaan että on koska vuoto oli niin runsasta.

Tsemppiä teille ja toivotaan että vuoto olis ohi ennen lomaa.

Muokattu viimeksi:

Oon pahoillani ❤️
Toivottavasti lähtee itse tyhjeneen 😔

Aiotteko mennä vielä toisen kerran yksityiselle varhaisultraan ennen virallista neuvolan ekaa ultraa? Mä mietin pitäiskö siellä käydä vielä uudestaan tsekkaamassa että kaikki on OK ja pieni on kasvanut edellisestä ultrasta, vai uskallanko luottaa siihen että kaikki on hyvin, kun täällä ja muilla alustoilla ryhmissä on tosi paljon nyt tullut ikäviä uutisia ja menetyksiä kaikille 😔
Mä ainakin luotan että yksi ultra riittää ennen nt-ultraa.

Meillä oli tänään varhaisutra.
Siellä oli 6+4 vastaavaa pieni vahvalla sykkeellä. 🥰
Olo on kyllä helpottunut. Vuosin verta viikonloppuna pariin kertaan ja paniikki iski päälle, kuvittelin jo että ei siellä elävää ole enään.😟
Huomenna soitto neuvolaan.
Laskettuaika siis 27.12

Itse varailen toisen ultran tuon julkisen tarjoaman jälkeen perhe-artelle n. 10 viikolle Helsinkiin, jos sieltä elämää löytyy. Niillä taitaa olla toimipiste myös Tampereella. N. 80€ muistaakseni siellä kätilön ultra.
Arte on hyvä, ehdottomasti suosittelen :) !

Mä meen uudestaan varhaisultraan tulevana perjantaina, ja ihan vaan siksi että haluan nähdä onko kasvanut ja näkyykö syke vielä😊 Itse oon käynyt Vantaan Kauniissa odotuksessa ja siellä pystyy maksamaan epassilla, joten ei oo mennyt ”omaa” rahaa näihin käynteihin yhtään kun oon käyttänyt työnantajan lisäämän saldon näihin😁

Mä meen uudestaan varhaisultraan tulevana perjantaina, ja ihan vaan siksi että haluan nähdä onko kasvanut ja näkyykö syke vielä😊 Itse oon käynyt Vantaan Kauniissa odotuksessa ja siellä pystyy maksamaan epassilla, joten ei oo mennyt ”omaa” rahaa näihin käynteihin yhtään kun oon käyttänyt työnantajan lisäämän saldon näihin😁
Mitään, en edes tiennyt että siellä vois maksaa e-passilla 😮 toki meillä ei kuulu hyvinvointi niin ei varmaan pystyisi.

Pahoittelut Unitupuna.❤

Mulla kun viime viikolla todettiin ettei hcg ollut noussut tarpeeksi ja lopulta lähti sit laskuun. 24.4 6+0 (676) ja 26.4 (507).
Sain lopulta ultra-ajan 2.5 kun halusin tyhjennyslääkkeet enkä halunnut jäädä odottelemaan vuodon alkua.
Vuoto onneksi käynnistyi itsestään viime la 27.4 ja kesti neljä päivää tosi runsaana.
Huomenna mulla on vielä hcg kontrolli et onko laskenut tarpeeksi, veikkaan että on koska vuoto oli niin runsasta.

Tsemppiä teille ja toivotaan että vuoto olis ohi ennen lomaa.
Olen kovin pahoillani @Emir 😔

Myö käytiin tosiaan yksityisellä varhaisultralla kolme viikkoa sitten, eka ihan oman mielenrauhan takia. Koska oloni on _täysin_ normaali, että onko mahassa jotain. Ja silloin oli 6+4. (Ja olo edelleen ihan normi mistä oon jotenkin todellä yllättynyt!! :D)

Tänään mulla oli eka neuvolalääkäri (viikot 9+3 nyt), ja lääkäri halusi kunnallisella puolella vielä ultrata super pitkän kierron takia, että saadaan laskettuaika oikein ja näkee hänkii että onko kaikki kunnossa. Ja kaikki oli hyvin, sydän löi kovaa😍la 12.12. Joten oli kiva saada tälläinen extra ultra ennen kun nt-ultra tulossa joidenkin viikkojen päästä:)

Takaisin