Varhaisultra

VU oli tänään. Aamun säikähdyksen jälkeen pessimismi kääntyi onneksi, kun ultrassa varmistui 6+5 päivän ikäinen alkio sykkimässä✨La siirtyi pari pvää, tässä vaiheessa 12.12. Ylihuomenna sitten eka neuvolakäynti😇
Onnea 🥰🙏
 
Varhaisultrassa käyty. Olo on onnellisen hämmentynyt, sillä kohdussa heilui kaksi sydän terhakkaasti pamppailevaa alkiota! 😍😭 meille tulee siis identtiset kaksoset 😭❤️ koko vastasi täysin viikkoja, 6+6. Seuraava kontrolli jo alle kolmen viikon päästä. Nyt täytyy sulatella tätä 😅❤️
Ohoo, miten hurjaa 🥰🥰❤️
 
Meillä varhaisultra yksityisellä 7.5. Silloin pitäisi olla 6+4.
En oo soittanu neuvolaan ees vielä..haluan varmistua että siellä oikeasti on joku.
Jotenkin on epätodellinen olo 🙈

Hienoja uutisia monella tullut ultrista 🥰❤️
 
Kiitos! Vähän jo jännittää, kun on vielä ensimmäinen plussa ikinä kyseessä 🙈
Meillä oli sama tilanne, kun kyseessä eka plussa ja se oli tosi jännää! Mä sanoin, että en halua nähdä ruutua ennen kuin lääkärillä on jotain näytettävää (hyviä tai huonoja) ja ihana hoitaja sitten siinä kyseli samalla kaikenlaista kevyttä ja jutusteli, joten ei ollut niin piinaavat sekunnit. 😅
 
Täällä mun aavistukset piti paikkansa, on kehityksestä jäljessä/kkm. Vastas 6+0, ovulaatiopäivä tiedossa päivälleen ja pitäis olla 7+0 siitä laskien. Ei sykettä. 😔

Vähän tyhjä olo, tässä on kyllä tosi monta syytä miks ei sitä joulukuista niin toivottu niin ne sentään hopeareunuksena 😅 ei mikään ihme et ei oo ollu oireita juurikaan!

Nyt vaan toivon et menkat alkais itsekseen eikä tarvis mennä jonkin tyhjennykseen tai lääkkeisiin. En muista yhtään kuinka noi hommat menee, pitää googletella. Meillä on 2 vk päästä lomamatka, haluaisin tän kuvion olevan ohi ennen sitä reissua!
 
Voi ei, olen pahoillani Unitupuna 😟Jaksamista, toivottasti tyhjenee itsestään, pääsette hyvillä mielin reissuun ja teitä onnistaa uudestaan pian sitten kun ajankohta on muutenkin parempi ❤️
 
Täällä mun aavistukset piti paikkansa, on kehityksestä jäljessä/kkm. Vastas 6+0, ovulaatiopäivä tiedossa päivälleen ja pitäis olla 7+0 siitä laskien. Ei sykettä. 😔

Vähän tyhjä olo, tässä on kyllä tosi monta syytä miks ei sitä joulukuista niin toivottu niin ne sentään hopeareunuksena 😅 ei mikään ihme et ei oo ollu oireita juurikaan!

Nyt vaan toivon et menkat alkais itsekseen eikä tarvis mennä jonkin tyhjennykseen tai lääkkeisiin. En muista yhtään kuinka noi hommat menee, pitää googletella. Meillä on 2 vk päästä lomamatka, haluaisin tän kuvion olevan ohi ennen sitä reissua!
Voi ei, olen pahoillani. ❤️ Onneksi on hopeareunus, ja toivottavasti pian tärppää uudelleen ja jaksaa loppuun asti. 💛
 
Täällä mun aavistukset piti paikkansa, on kehityksestä jäljessä/kkm. Vastas 6+0, ovulaatiopäivä tiedossa päivälleen ja pitäis olla 7+0 siitä laskien. Ei sykettä. 😔

Vähän tyhjä olo, tässä on kyllä tosi monta syytä miks ei sitä joulukuista niin toivottu niin ne sentään hopeareunuksena 😅 ei mikään ihme et ei oo ollu oireita juurikaan!

Nyt vaan toivon et menkat alkais itsekseen eikä tarvis mennä jonkin tyhjennykseen tai lääkkeisiin. En muista yhtään kuinka noi hommat menee, pitää googletella. Meillä on 2 vk päästä lomamatka, haluaisin tän kuvion olevan ohi ennen sitä reissua!
Oi ei :Broken Heart:
Voimia! Uusi tärppäys sitten kun aika on otollinen. Haleja! 🤗
 
Täällä mun aavistukset piti paikkansa, on kehityksestä jäljessä/kkm. Vastas 6+0, ovulaatiopäivä tiedossa päivälleen ja pitäis olla 7+0 siitä laskien. Ei sykettä. 😔

Vähän tyhjä olo, tässä on kyllä tosi monta syytä miks ei sitä joulukuista niin toivottu niin ne sentään hopeareunuksena 😅 ei mikään ihme et ei oo ollu oireita juurikaan!

Nyt vaan toivon et menkat alkais itsekseen eikä tarvis mennä jonkin tyhjennykseen tai lääkkeisiin. En muista yhtään kuinka noi hommat menee, pitää googletella. Meillä on 2 vk päästä lomamatka, haluaisin tän kuvion olevan ohi ennen sitä reissua!
Voimia ❤️
Mulle ainakin muutama vuosi sitten sanottiin että voi pari viikkoa odotellessa vuotoa rauhassa, itse en halunnut odotella yhtään ja aika keskeytykseen järjestyi 2 päivän päähän.
 
Aiotteko mennä vielä toisen kerran yksityiselle varhaisultraan ennen virallista neuvolan ekaa ultraa? Mä mietin pitäiskö siellä käydä vielä uudestaan tsekkaamassa että kaikki on OK ja pieni on kasvanut edellisestä ultrasta, vai uskallanko luottaa siihen että kaikki on hyvin, kun täällä ja muilla alustoilla ryhmissä on tosi paljon nyt tullut ikäviä uutisia ja menetyksiä kaikille 😔
 
Voi ei @Unitupuna 😞 olen pahoillani ❤️


Omasta varhaisultrasta tuli ihan hyviä uutisia, mutta silti olen koko päivän ollut vähän hämillään enkä osaa iloita vielä. Menkoista laskettuna tänään 6+6 mutta ultra 6+1. Ja syke näkyi 🥰
Kätilö kyllä sanoi että kaikki näyttää hyvältä, katsoi vielä mun raskaustestien kuvia mutta joku pelko itellä vielä kolkuttaa.
 
Moni on saanu hyviä ultrakuulumisia, onnea niistä kaikille ❤️

Mulla on neuvolan kautta varhaisultra parin viikon päästä.
 
Aiotteko mennä vielä toisen kerran yksityiselle varhaisultraan ennen virallista neuvolan ekaa ultraa? Mä mietin pitäiskö siellä käydä vielä uudestaan tsekkaamassa että kaikki on OK ja pieni on kasvanut edellisestä ultrasta, vai uskallanko luottaa siihen että kaikki on hyvin, kun täällä ja muilla alustoilla ryhmissä on tosi paljon nyt tullut ikäviä uutisia ja menetyksiä kaikille 😔
Meillä varhaisultra vielä varaamatta, haluaisimme odottaa rv8+ jonka jälkeen mahdollisesti mentäisiin myös rv10, mikäli kaikki ekassa hyvin. :)
 
Takaisin
Top