Oletko menossa varhaisultraan?
Itsellä ultra 12.4 rv 6+5
Itsellä ultra 12.4 rv 6+5
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä kans varattiin just varhaisultra 18.4. ja oon 7+3 sillon josko ne sykkeet sit oikeesti kuuluis siellä!Mulla myös klinikan ohjeen mukaan varhaisultra vasta 18.4. eli 7+1. Ei millään malttais odottaa sinne asti
Kiitos vastauksesta harmi ettei julkisella ultrata, silloinhan tulee tosi pitkä aika odottaa että tehdään se ensimmäinen ultraus katselin noita varhaisultramahdollisuuksia yksityisillä tässä missä asun, mutta aika huonosti oli aikoja tarjolla. Ehkä harkitsen sitä varhaisultraa sitten vielä ensi viikolla, kun saan ensin neuvolaan yhteyden.@silkkipakastin Neuvolakäynnillä ei mun tietääkseni kuunnella sykkeitä/ultrata varhaisultraan voi mun mielestä saada lähetteen julkisellekin tietyin kriteerein, mutta nyt en muista mitkä ne oli! Mä ajattelin tehdä sen yksityisellä, koska en usko saavani lähetettä, että ihan oman mielenrauhan vuoksi ja sillä, että se olis todellisempi sekä mulle että miehelle
Meillä ei terveydenhoitaja ultraa. Meillä neuvolassa on lääkärillä ultra, ja hän on aina ultrannut käynnin yhteydessä. Täälläpäin lääkärikäynnit joskus n. Rv 16 ja 35 (näissäkin useampi viikko heittoa milloin).Nyt vähän hölmö kysymys, anteeksi kaikki mutta ultrataanko ekan neuvolan yhteydessä, vai pitääkö mennä yksityiselle? Ja kuunnellaanko ekalla neuvolakäynnillä vauvan sykkeitä?
Itse varailen toisen ultran tuon julkisen tarjoaman jälkeen perhe-artelle n. 10 viikolle Helsinkiin, jos sieltä elämää löytyy. Niillä taitaa olla toimipiste myös Tampereella. N. 80€ muistaakseni siellä kätilön ultra.Te ketkä meette yksityiselle, mihin ootte varaillut? Aika isoo hintaeroa näyttää olevan, ainakin täällä Pirkanmaalla. Eikös se ole vaan esim. tavan gyne, joka niitä tekee?
Oho onpa halpa! Kiitos vinkistä, pitää tutkia. Mitenkähän tuo kätilön tekemä ultra eroaa lääkärin ultrasta? Näin aluksihan oikeastaan kiinnostaa vaan että on oikeassa paikassa ja sydän löisiItse varailen toisen ultran tuon julkisen tarjoaman jälkeen perhe-artelle n. 10 viikolle Helsinkiin, jos sieltä elämää löytyy. Niillä taitaa olla toimipiste myös Tampereella. N. 80€ muistaakseni siellä kätilön ultra.
Omalle gynelle Mehiläiseen. Hinta about 150€. Hän kertoi että ultraa ilmaiseksi uudestaan, jos kävis niin ettei papun sykettä löydy ekalla kertaa.Te ketkä meette yksityiselle, mihin ootte varaillut? Aika isoo hintaeroa näyttää olevan, ainakin täällä Pirkanmaalla. Eikös se ole vaan esim. tavan gyne, joka niitä tekee?
Varasin Tampereella Sydämen syke-nimiseen yksityiskätilön yritykseen. On vähän halvempi kuin Perhe-Arte (~74 € muistaakseni) ja kätilö on tosi mukava. Kävin aiemminkin hänellä ja oli hyvä käyntikokemus vaikka olikin huonoja uutisia silloin. Myös Perhe-Artessa oon käynyt eikä kyllä huonoa sanottavaa oo siitäkään.Te ketkä meette yksityiselle, mihin ootte varaillut? Aika isoo hintaeroa näyttää olevan, ainakin täällä Pirkanmaalla. Eikös se ole vaan esim. tavan gyne, joka niitä tekee?