Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kätilöitä saa myös lähetteen eteenpäin tarvittaessa Nimimerkillä kokemusta on.Minä en ole vielä varannut, aijon kyllä mennä. Lähinnä pohdin et riittääkö halvempi ultra kätilön tekemänä, vai meniskö kalliimpaan ultraan lääkärille. muuten kait sillä ei ois väliä, mutta jos taas joku huonosti niin lääkäriltä saa ainakin lähetteen naistentautienpolille, mut saako kätilöltä?
Minä en ole vielä varannut, aijon kyllä mennä. Lähinnä pohdin et riittääkö halvempi ultra kätilön tekemänä, vai meniskö kalliimpaan ultraan lääkärille. muuten kait sillä ei ois väliä, mutta jos taas joku huonosti niin lääkäriltä saa ainakin lähetteen naistentautienpolille, mut saako kätilöltä?
Ei täällä saa, neuvolan asiakkaaksi suoraan siirrytään. Ehkä voisin saada sieltä, mutta en halua soittaa sinne neuvolaan ennenkun tiiän että onko mitään eloa missäänEi saa kätilöltä.. eikö sullakin ollut pas? Eli saat polilta ultran?
Ei täällä saa, neuvolan asiakkaaksi suoraan siirrytään. Ehkä voisin saada sieltä, mutta en halua soittaa sinne neuvolaan ennenkun tiiän että onko mitään eloa missään
Joo, säästävät aikoja hoitoihin täällä sillä. Mikä minusta kyllä kuulostaa järkevältä kun lukee esim. näitä Hussin juttuja, ettei pääse hoitokiertoon kun ei ole ultra-aikoja.Täh! En oo kuullu missään tommosta mut jos neuvolassa ultrataan ekalla käynnillä niin Eiks se olis sit sama siellä
Minä aion myös mennä. Joudun menemään yksityiselle, sillä en pääse julkiselle. Tuttu lääkäri suositteli menoa aikaisintaan rv 7+6, kun silloin kuulemma keskenmenon todennäköisyys on laskenut alkuviikkojen 25%-50%:sta alle 4%-8%:iin, joten varmaankin rv 8+jotain tulee mentyä.
Niin on Lopetin testien tekemisen, kun kuulin tuon häneltä. Jos ei ala vuotamaan tässä välillä, niin menen vaan laput silmillä sinne rv 8:aan asti ja sitten varhaisultrassa näkee, mikä tilanne.Hirvee tuo 25-50%
Niin on Lopetin testien tekemisen, kun kuulin tuon häneltä. Jos ei ala vuotamaan tässä välillä, niin menen vaan laput silmillä sinne rv 8:aan asti ja sitten varhaisultrassa näkee, mikä tilanne.