Varhaisultra

Menneet:
10.1. Kermakannu ( 6+1)
13.1. Sspring (6+6) ultrassa 6+4
19.1. Mamiksx4 (6+3, ei näkynyt, kontrolliin mennään)
22.1. Bamb1 (7+1)
24.1. Elfrida (7+0) ultrassa 7+2
24.1. Nila (7+0) ultrassa 6+5

Tulevat:
27.1. Karoliii (6+4)
29.1 Minkki88 (7+0)
31.1. Laalaa123 (7+5)
2.2. Mamiksx4 (8+3)(kontrolli)
3.2. Meliora (7+0)
6.2. Rizzo (rv8+0)
6.2 _rosegold (7+0)
8.2 Beibikuume (7+2)
9.2. Vaapukka (8+1)
10.2. IiJa-99 (7+0)
10.2 Kangaroo (7+0)
10.2 KermaKannu (10+1, uusintakierros)
12.2 Linssipapunen (7+0)

Ja jälleen kerran siirsin aikaa. Neuvolasta neuvoi odottaa vielä, että olisi 8+ ja sit menis. Joten viikko odotellaan, sain sentään hcg mittauksen sieltä ja menen tänään ekaan. Siitä huomenna soitto ja katsotaan mitä näyttää. Olikohan jotain taulukoita mitä sen pitäisi näyttää oletetuilla viikoilla 7+2?
Ja kunnallisen kriteerit ei täyty kun mä en ole ollut hoidettavana vaan mun mies ja ei ole ollut 3x km. Joten yksityiselle mennään ultran.

Lisäviikko odotteluu, en tajua mutta ei tunnu pahalta koska mä varmaan pelkään mitä siellä selviää 😢
Ja tuosta HCG mittauksesta ei juuri apu ole kun arvot on niin laajat! Pitäs seurata sitä että miten se etenee kahden päivän välein jotta näkisi nouseeko vai laskeeko.
Muoks. Sulla olikin seuranta HCG👍 Meillä terkkarissa arvo tulee tekstiviestiä omaan puhelimeen saman päivän aikana. Mennyt yleensä 3 tuntia.
 
@Mamiksx4 hyvä että pääsit hcg-mittaukseen! Löytyskö netistä jotain arviota paljon pitäs näillä viikoilla olla, itellä ei oo mitään hajua😅
Oli kyllä tosi iso hajonta. Lähinnä varmaan sit se siitä seuraava mittaus kertoo jotain . Sen pääsen tekee maanantaina jos ne vaan laittaa sen mulle.
 
Ja tuosta HCG mittauksesta ei juuri apu ole kun arvot on niin laajat! Pitäs seurata sitä että miten se etenee kahden päivän välein jotta näkisi nouseeko vai laskeeko.
Muoks. Sulla olikin seuranta HCG👍 Meillä terkkarissa arvo tulee tekstiviestiä omaan puhelimeen saman päivän aikana. Mennyt yleensä 3 tuntia.
Mun pitää taas soittaa neuvolan soittoaikana se arvo. Toi tekstari olis kätevämpi ni ei tartte olla kytiksellä sen tunnin että vastaako ne vai ei.

Ja mä nyt otin sen saman ajan sit kuitenkin huomiselle. Mies oli Ok, se vaan miettii että pitäö varmaan mennä kolmannen kerran vielä. No ei välttämättä. Voi olla että selviää jo huomenna tai sit niistä hcg mittauksista.

Nyt ei jännitä, huomenna kyllä jo varmaan. Tä epävarmuus on niin pepusta. Täytyy lukea niitä success tarinoita että saa vähän positiivisempaa mieltä 🥲
 
Mulla ei ollut perjantaina edelliseen hcg-kontrolliin verrattuna luku juurikaan noussut.. Ja maanantaina kävin kontrollissa. Maanantaina sai soittoajan terkkarille vuotojen tiimoilta. Terkka soitti tiistaina kymmenen jälkeen, maanantain arvo oli jo näkyvissä ja sehän olikin tippunut viikonlopun aikana 2000..
 
Mun pitää taas soittaa neuvolan soittoaikana se arvo. Toi tekstari olis kätevämpi ni ei tartte olla kytiksellä sen tunnin että vastaako ne vai ei.

Ja mä nyt otin sen saman ajan sit kuitenkin huomiselle. Mies oli Ok, se vaan miettii että pitäö varmaan mennä kolmannen kerran vielä. No ei välttämättä. Voi olla että selviää jo huomenna tai sit niistä hcg mittauksista.

Nyt ei jännitä, huomenna kyllä jo varmaan. Tä epävarmuus on niin pepusta. Täytyy lukea niitä success tarinoita että saa vähän positiivisempaa mieltä 🥲
Hurjasti tsemppiä huomiseen ❤️.
 
Laitetaan nyt tännekin, vaikka tuohon yleiseen jo kirjoitinkin. Eli eilen varhaisultrassa yksityisellä käyty kun ei maltettu julkisen ultraa odottaa ja varmuus haluttiin. Kaikki oli kuulema niin kuin pitää. Sydän löi voimakkaasti ja oli siellä missä pitää eikä kavereita löytynyt. Menkoista laskien pienempi, mutta tämän osasin itse oireiden perusteella veikatakkin. Viikkoja nyt siis 7+2 ultran mukaan ja menkoista laskien olisi ollut 8+1.

IMG_20240125_224628.jpg
 
Laitetaan nyt tännekin, vaikka tuohon yleiseen jo kirjoitinkin. Eli eilen varhaisultrassa yksityisellä käyty kun ei maltettu julkisen ultraa odottaa ja varmuus haluttiin. Kaikki oli kuulema niin kuin pitää. Sydän löi voimakkaasti ja oli siellä missä pitää eikä kavereita löytynyt. Menkoista laskien pienempi, mutta tämän osasin itse oireiden perusteella veikatakkin. Viikkoja nyt siis 7+2 ultran mukaan ja menkoista laskien olisi ollut 8+1.

View attachment 130316
Ihana kun saitte nähdä pienokaisen ja sykkeenkin❤️
 
Mä en kestä 😭😭😭😭 Sieltä löytyi pieni jonka syke näkyi ❤️ vastasi viikkoja 7+2 eli päivän pienempi ku menkoista.
Mä aloin itkee ja mies pomppasi pystyyn huutaen JES 😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️

Me ollaan niin onnellisia!

Täys kymppi perhe artelle Helsingissä 🥰
 

Liitteet

  • 6F9D5595-214E-4057-BFFD-0AC4B3847B01.jpeg
    6F9D5595-214E-4057-BFFD-0AC4B3847B01.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 93
Mä en kestä 😭😭😭😭 Sieltä löytyi pieni jonka syke näkyi ❤️ vastasi viikkoja 7+2 eli päivän pienempi ku menkoista.
Mä aloin itkee ja mies pomppasi pystyyn huutaen JES 😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️

Me ollaan niin onnellisia!

Täys kymppi perhe artelle Helsingissä 🥰
Niin ihania uutisia, onnea! :smiling face with heart-eyes::Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
 
Mä en kestä 😭😭😭😭 Sieltä löytyi pieni jonka syke näkyi ❤️ vastasi viikkoja 7+2 eli päivän pienempi ku menkoista.
Mä aloin itkee ja mies pomppasi pystyyn huutaen JES 😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️

Me ollaan niin onnellisia!

Täys kymppi perhe artelle Helsingissä 🥰
Aivan ihania uutisia! Onnea 🥰🥰
 
Mä en kestä 😭😭😭😭 Sieltä löytyi pieni jonka syke näkyi ❤️ vastasi viikkoja 7+2 eli päivän pienempi ku menkoista.
Mä aloin itkee ja mies pomppasi pystyyn huutaen JES 😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️

Me ollaan niin onnellisia!

Täys kymppi perhe artelle Helsingissä 🥰
Aivan mahtavaa! Nyt saat huokaista ja alkaa suunnittelemaan tulevaa. 😊 Paljon onnea!
 
i tarvii oottaa sinne 1

Mä en kestä 😭😭😭😭 Sieltä löytyi pieni jonka syke näkyi ❤️ vastasi viikkoja 7+2 eli päivän pienempi ku menkoista.
Mä aloin itkee ja mies pomppasi pystyyn huutaen JES 😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️

Me ollaan niin onnellisia!

Täys kymppi perhe artelle Helsingissä 🥰
voi pikku sintti! söpöä! Ihanaa että kaikki kunnossa! :smiling face with heart-eyes: mulla kahden viikon päästä ultra :folded:
 
Mä en kestä 😭😭😭😭 Sieltä löytyi pieni jonka syke näkyi ❤️ vastasi viikkoja 7+2 eli päivän pienempi ku menkoista.
Mä aloin itkee ja mies pomppasi pystyyn huutaen JES 😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️

Me ollaan niin onnellisia!

Täys kymppi perhe artelle Helsingissä 🥰
Ihanaa että hetken epävarmuuden jälkeen saitte hyviä uutisia :red-heart:
 
Mä en kestä 😭😭😭😭 Sieltä löytyi pieni jonka syke näkyi ❤️ vastasi viikkoja 7+2 eli päivän pienempi ku menkoista.
Mä aloin itkee ja mies pomppasi pystyyn huutaen JES 😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️

Me ollaan niin onnellisia!

Täys kymppi perhe artelle Helsingissä 🥰
Voi miten ihania uutisia!❤️😍
 
Mä en kestä 😭😭😭😭 Sieltä löytyi pieni jonka syke näkyi ❤️ vastasi viikkoja 7+2 eli päivän pienempi ku menkoista.
Mä aloin itkee ja mies pomppasi pystyyn huutaen JES 😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️

Me ollaan niin onnellisia!

Täys kymppi perhe artelle Helsingissä 🥰
Aivan ihania uutisia😍😍
 
Takaisin
Top