Sama.Minä en odottaisi. Ei se siitä miksikään muutu. Kyllä 7+ näkyy tarvittava
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sama.Minä en odottaisi. Ei se siitä miksikään muutu. Kyllä 7+ näkyy tarvittava
Ja tuosta HCG mittauksesta ei juuri apu ole kun arvot on niin laajat! Pitäs seurata sitä että miten se etenee kahden päivän välein jotta näkisi nouseeko vai laskeeko.Menneet:
10.1. Kermakannu ( 6+1)
13.1. Sspring (6+6) ultrassa 6+4
19.1. Mamiksx4 (6+3, ei näkynyt, kontrolliin mennään)
22.1. Bamb1 (7+1)
24.1. Elfrida (7+0) ultrassa 7+2
24.1. Nila (7+0) ultrassa 6+5
Tulevat:
27.1. Karoliii (6+4)
29.1 Minkki88 (7+0)
31.1. Laalaa123 (7+5)
2.2. Mamiksx4 (8+3)(kontrolli)
3.2. Meliora (7+0)
6.2. Rizzo (rv8+0)
6.2 _rosegold (7+0)
8.2 Beibikuume (7+2)
9.2. Vaapukka (8+1)
10.2. IiJa-99 (7+0)
10.2 Kangaroo (7+0)
10.2 KermaKannu (10+1, uusintakierros)
12.2 Linssipapunen (7+0)
Ja jälleen kerran siirsin aikaa. Neuvolasta neuvoi odottaa vielä, että olisi 8+ ja sit menis. Joten viikko odotellaan, sain sentään hcg mittauksen sieltä ja menen tänään ekaan. Siitä huomenna soitto ja katsotaan mitä näyttää. Olikohan jotain taulukoita mitä sen pitäisi näyttää oletetuilla viikoilla 7+2?
Ja kunnallisen kriteerit ei täyty kun mä en ole ollut hoidettavana vaan mun mies ja ei ole ollut 3x km. Joten yksityiselle mennään ultran.
Lisäviikko odotteluu, en tajua mutta ei tunnu pahalta koska mä varmaan pelkään mitä siellä selviää
Oli kyllä tosi iso hajonta. Lähinnä varmaan sit se siitä seuraava mittaus kertoo jotain . Sen pääsen tekee maanantaina jos ne vaan laittaa sen mulle.@Mamiksx4 hyvä että pääsit hcg-mittaukseen! Löytyskö netistä jotain arviota paljon pitäs näillä viikoilla olla, itellä ei oo mitään hajua
Mun pitää taas soittaa neuvolan soittoaikana se arvo. Toi tekstari olis kätevämpi ni ei tartte olla kytiksellä sen tunnin että vastaako ne vai ei.Ja tuosta HCG mittauksesta ei juuri apu ole kun arvot on niin laajat! Pitäs seurata sitä että miten se etenee kahden päivän välein jotta näkisi nouseeko vai laskeeko.
Muoks. Sulla olikin seuranta HCG Meillä terkkarissa arvo tulee tekstiviestiä omaan puhelimeen saman päivän aikana. Mennyt yleensä 3 tuntia.
9.30. Kiitos, sitä tarvitaanMonelta meet huomenna? Tsemppiä kovasti
Hurjasti tsemppiä huomiseen .Mun pitää taas soittaa neuvolan soittoaikana se arvo. Toi tekstari olis kätevämpi ni ei tartte olla kytiksellä sen tunnin että vastaako ne vai ei.
Ja mä nyt otin sen saman ajan sit kuitenkin huomiselle. Mies oli Ok, se vaan miettii että pitäö varmaan mennä kolmannen kerran vielä. No ei välttämättä. Voi olla että selviää jo huomenna tai sit niistä hcg mittauksista.
Nyt ei jännitä, huomenna kyllä jo varmaan. Tä epävarmuus on niin pepusta. Täytyy lukea niitä success tarinoita että saa vähän positiivisempaa mieltä
Ihana kun saitte nähdä pienokaisen ja sykkeenkinLaitetaan nyt tännekin, vaikka tuohon yleiseen jo kirjoitinkin. Eli eilen varhaisultrassa yksityisellä käyty kun ei maltettu julkisen ultraa odottaa ja varmuus haluttiin. Kaikki oli kuulema niin kuin pitää. Sydän löi voimakkaasti ja oli siellä missä pitää eikä kavereita löytynyt. Menkoista laskien pienempi, mutta tämän osasin itse oireiden perusteella veikatakkin. Viikkoja nyt siis 7+2 ultran mukaan ja menkoista laskien olisi ollut 8+1.
View attachment 130316
Niin ihania uutisia, onnea!Mä en kestä Sieltä löytyi pieni jonka syke näkyi vastasi viikkoja 7+2 eli päivän pienempi ku menkoista.
Mä aloin itkee ja mies pomppasi pystyyn huutaen JES
Me ollaan niin onnellisia!
Täys kymppi perhe artelle Helsingissä
Aivan ihania uutisia! OnneaMä en kestä Sieltä löytyi pieni jonka syke näkyi vastasi viikkoja 7+2 eli päivän pienempi ku menkoista.
Onnea, ihanaa!Mä en kestä Sieltä löytyi pieni jonka syke näkyi vastasi viikkoja 7+2 eli päivän pienempi ku menkoista.
Aivan mahtavaa! Nyt saat huokaista ja alkaa suunnittelemaan tulevaa. Paljon onnea!Mä en kestä Sieltä löytyi pieni jonka syke näkyi vastasi viikkoja 7+2 eli päivän pienempi ku menkoista.
i tarvii oottaa sinne 1
voi pikku sintti! söpöä! Ihanaa että kaikki kunnossa! mulla kahden viikon päästä ultraMä en kestä Sieltä löytyi pieni jonka syke näkyi vastasi viikkoja 7+2 eli päivän pienempi ku menkoista.
Mahti uutisiaMä en kestä Sieltä löytyi pieni jonka syke näkyi vastasi viikkoja 7+2 eli päivän pienempi ku menkoista.
Ihanaa että hetken epävarmuuden jälkeen saitte hyviä uutisiaMä en kestä Sieltä löytyi pieni jonka syke näkyi vastasi viikkoja 7+2 eli päivän pienempi ku menkoista.
Voi miten ihania uutisia!Mä en kestä Sieltä löytyi pieni jonka syke näkyi vastasi viikkoja 7+2 eli päivän pienempi ku menkoista.
Aivan ihania uutisiaMä en kestä Sieltä löytyi pieni jonka syke näkyi vastasi viikkoja 7+2 eli päivän pienempi ku menkoista.