Varhaisultra

Mä en kestä 😭😭😭😭 Sieltä löytyi pieni jonka syke näkyi ❤️ vastasi viikkoja 7+2 eli päivän pienempi ku menkoista.
Mä aloin itkee ja mies pomppasi pystyyn huutaen JES 😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️

Me ollaan niin onnellisia!

Täys kymppi perhe artelle Helsingissä 🥰
Niin paljon onnea 😭❤️. Ihania uutisia 🥰. Onneks menitte tänään jo 😊.

Mä en kestä 😭😭😭😭 Sieltä löytyi pieni jonka syke näkyi ❤️ vastasi viikkoja 7+2 eli päivän pienempi ku menkoista.

Niin onnellinen teidän puolesta! Ihanaa😍♥️♥️♥️

Menneet:
10.1. Kermakannu ( 6+1)
13.1. Sspring (6+6) ultrassa 6+4
19.1. Mamiksx4 (6+3, ei näkynyt, kontrolliin mennään)
22.1. Bamb1 (7+1)
24.1. Elfrida (7+0) ultrassa 7+2
24.1. Nila (7+0) ultrassa 6+5
26.1. Mamiksx4 (7+3) ultrassa 7+2

Tulevat:
27.1. Karoliii (6+4)
29.1 Minkki88 (7+0)
31.1. Laalaa123 (7+5)
3.2. Meliora (7+0)
6.2. Rizzo (rv8+0)
6.2 _rosegold (7+0)
8.2 Beibikuume (7+2)
9.2. Vaapukka (8+1)
10.2. IiJa-99 (7+0)
10.2 Kangaroo (7+0)
10.2 KermaKannu (10+1, uusintakierros)
12.2 Linssipapunen (7+0)

Onnea ihanasta uutisesta! :red-heart:

Täällä käyty tänään ultrassa. Oli huojentavaa nähdä pienen syke ja kuulla, että kaikki näyttää hyvältä. ❤️ Etenkin, kun olo on ollut todella huono ja kätilönkin mielestä kuulosti jo hyvin rajuilta oireilta, niin ihana nähdä, että turhaan en ole tätä viikkoa kärsinyt. Sain myös hyviä ohjeita ja kannustusta pyytää pahoinvointiin lääkettä hyvissä ajoin.

Täällä käyty tänään ultrassa. Oli huojentavaa nähdä pienen syke ja kuulla, että kaikki näyttää hyvältä. ❤️ Etenkin, kun olo on ollut todella huono ja kätilönkin mielestä kuulosti jo hyvin rajuilta oireilta, niin ihana nähdä, että turhaan en ole tätä viikkoa kärsinyt. Sain myös hyviä ohjeita ja kannustusta pyytää pahoinvointiin lääkettä hyvissä ajoin.
Ihania uutisia myös siellä, onnea❤️

Ihanaa sielläkin näitte pikkuista ❤️

Voi kunpa sun olo helpottaisi pian 🫶

Takaisin