Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi onnea niin ihana kun se pikkuinen sieltä löytyyTänään oli ultra Siellä pieni oli, ja sykkeet näkyi myös. 6+3 sanoi ultra mittojen perusteella ja laskettuaika olisi 18.9. (menkoista 17.9.)
Tsemppiä huomiseen Toivon sulle parasta@Mamiksx4 No jännittää ihan hulluna Ja nyt oon ihan varma et ei sieltä sykettä löydy, jollekinha se aina tämmösissä isoissa porukoissa sattuu kohdalle
Nyt rauhassa vaan katsomaan pientä Isosti tsemppiä@Mamiksx4 No jännittää ihan hulluna Ja nyt oon ihan varma et ei sieltä sykettä löydy, jollekinha se aina tämmösissä isoissa porukoissa sattuu kohdalle
Tsemppiä huomiseen!Onneks heti aamulla kaheksalta Kuopus kuuluu yskivän ja itkevän tuolla unissaan, toivottavasti ei tulis kipeeks. En kestä mennä ilman miestä ultraan
Ihana että kaikki hyvin! onnea kovasti!En kestä, kaikki oli hyvin ja siellä tyyppi köllötteli vahvan sykkeen kanssa oikeassa paikassa Viikkoja 6+5 mikä varmasti onkin oikein, just huomasin että oon ite laskenu väärin menkoista
Ihania uutisia, onnea. Oliko puoliso videoyhteyden päässä?En kestä, kaikki oli hyvin ja siellä tyyppi köllötteli vahvan sykkeen kanssa oikeassa paikassa Viikkoja 6+5 mikä varmasti onkin oikein, just huomasin että oon ite laskenu väärin menkoista
Onnea miljoonasti! Ihana uutinen tähän viikon alkuun nyt nautiskelet tästä helpotuksestaEn kestä, kaikki oli hyvin ja siellä tyyppi köllötteli vahvan sykkeen kanssa oikeassa paikassa Viikkoja 6+5 mikä varmasti onkin oikein, just huomasin että oon ite laskenu väärin menkoista
Mulla ei oo aikaa enkä oo oikein varma aionko käydäkään. Toisaalta houkuttelisi, saisi vähän mielenrauhaaEn ole vielä saanut aikaan varhaisultran varaamista. Onko muita joilla ei ole aikaa mutta aikovat käydä?
Oon tähän asti ajatellut että en halua varata ettei sitten tarvitse perua. Kohta silti täytyy, ettei kaikki ajat mene! Tälle viikolle saisi 6+3, mutta se on ehkä vähän aikaista etenkin jos ei vielä ollakaan niin pitkällä. Varmaankin menen ensi viikolla 7+3, jolloin olisi aika mun suosikkikätilölle.