Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tsemppiä!!!Tänään sit ultra 13.30
Paljon onnea hyvistä uutisista .Menneet:
10.1. Kermakannu ( 6+1)
13.1. Sspring (6+6) ultrassa 6+4
19.1. Mamiksx4 (6+3, ei näkynyt, kontrolliin mennään)
22.1. Bamb1 (7+1)
24.1. Elfrida (7+0) ultrassa 7+2
24.1. Nila (7+0) ultrassa 6+5
26.1. Mamiksx4 (7+3) ultrassa 7+2
27.1. Karoliii (6+4) ultrassa 6+3
29.1 Minkki88 (7+0) ultrassa 6+5
30.1. Janita2024 (8+2)
31.1 Sirpulaa (6+6) ultrassa 6+1
3.2. vadelmainen (6+6) ultrassa 6+5
3.2. Meliora (7+0) ultrassa 6+6
5.2. Beanen (7+1) ultrassa 6+5
5.2 Winsku (7+1) ultrassa 6+5
6.2 _rosegold (7+0) ultrassa 7+2
6.2. hiphurraa (7+1) ultrassa 6+1
6.2. Rizzo (7+3) ultrassa 8+0
6.2. Laalaa123 (8+4) ultrassa 8+4
7.2. Kullankaivaja (7+5) ultrassa 7+5
8.2. Beibikuume (7+2) ultrassa 7+3
8.2. Prairie (7+3) ultrassa 7+3
9.2. Vaapukka (8+1)
9.2. Ruuti (7+1)ultrassa 7+3
9.2. Kangaroo (6+6), ultrassa 6+5
10.2. IiJa-99 (7+0), ultrassa 6+6
10.2 KermaKannu (10+3), ultrassa 11+0
12.2 linssipapunen (7+6) ultrassa 7+6
13.2 _rosegold (8+0), ultrassa 8+4
15.2. paahtoleipä 9+3
16.2 AnniMaria 7+6
Tulevat:
16.2 Beanen (8+5) toinen kerta
Kaikki oli ultrassa hyvin ja pienen sydän väpätti hirveää vauhtia. Koko vastasi hyvin viikkoja ja kaikki näytti olevan hyvin. Raajojen aiheetkin näkyivät jo vähäsen huh että jännitti matkalla ultraan
View attachment 130969
Oon ihan valtavan pahoillani. Paljon voimia suruunVauva oli kuollut Tämä oli nyt tässä. En pysty enää tähän. En pystyisi koskaan nauttii raskaudesta kun pelkäisin tämän tapahtuvan jossain vaiheessa raskautta joko alussa tai pahempaa että tulisi kohtukuolema.
Olo on tyhjä, ihan rikki.
Voi ei, olen niin pahoillani . Kovasti voimia sinne teille .Vauva oli kuollut Tämä oli nyt tässä. En pysty enää tähän. En pystyisi koskaan nauttii raskaudesta kun pelkäisin tämän tapahtuvan jossain vaiheessa raskautta joko alussa tai pahempaa että tulisi kohtukuolema.
Oon niin pahoillani! Voimia!!Vauva oli kuollut Tämä oli nyt tässä. En pysty enää tähän. En pystyisi koskaan nauttii raskaudesta kun pelkäisin tämän tapahtuvan jossain vaiheessa raskautta joko alussa tai pahempaa että tulisi kohtukuolema.
Vauva oli kuollut Tämä oli nyt tässä. En pysty enää tähän. En pystyisi koskaan nauttii raskaudesta kun pelkäisin tämän tapahtuvan jossain vaiheessa raskautta joko alussa tai pahempaa että tulisi kohtukuolema.
Oon niin pahoillani. Valtavasti voimiaVauva oli kuollut Tämä oli nyt tässä. En pysty enää tähän. En pystyisi koskaan nauttii raskaudesta kun pelkäisin tämän tapahtuvan jossain vaiheessa raskautta joko alussa tai pahempaa että tulisi kohtukuolema.
He soittaa mulle sieltä perhe artelta parin viikon päästä että miten menee. Mutta eihän tähän mikään auta. Mikään ei tuo vauvaa takas. Toivon vaan että lääkkeillä saatais hänet ulos eikä tarttis kaavintaa. Toki kaavinta ei haittaa vaikka tulis sit kohtuun reikä koska todella tää oli nyt tässä emmekä enää uskalla koittaa vauvaa.Paljon voimia @Beanen ei tuota toivoisi kenellekään suosittelen myös menetyksen kokeneiden salaista ryhmää lämpimästi
Kyllä mää oon miettiny, että käviskö vk10. Jotenkaa ei pysty varmaa oottaa sinne julkisen ultraan astiOnko kukaan ajatellut käyvänsä uudestaan varhaisultrassa vielä ennen sitä ekaa "virallista"? Mulle suositeltiin että siellä vk13 ois varmasti hyvä mennä ja sinne on niin tuhottoman pitkä aika vieläkin, plääh
Mä kävin sillo 6+1, ja 10+3 :) seuraavaksi siis 13+4 on nt-Ultra, ja sit varmaa 17-18 on yksityinen ultra ja sit rakenneultra. Varmaan kerran kuukaudessa käydään ultrassa, koska neuvola seurantaa ei huolita käyttää.Onko kukaan ajatellut käyvänsä uudestaan varhaisultrassa vielä ennen sitä ekaa "virallista"? Mulle suositeltiin että siellä vk13 ois varmasti hyvä mennä ja sinne on niin tuhottoman pitkä aika vieläkin, plääh
Mietin kans just tossa 10+ viikolleKyllä mää oon miettiny, että käviskö vk10. Jotenkaa ei pysty varmaa oottaa sinne julkisen ultraan asti
Suosittelen, silloin se näyttää jo mini ihmiseltäMietin kans just tossa 10+ viikolle