Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mua jännittää soittaa neuvolaan. Neuvolan hoitaja ei halunnut laittaa mulle ultraan lähetettä viime syksynäkään, vaikka mulla oli vuotoa. Hän oli sitä mieltä, että ei näin vähäisin oirein oteta sinne. Onneks mulla oli lääkäri aika siinä, niin sitä kautta sit sain lähetteen. Mut jäi jotenkin kurja olo, enkä tiedä, haluanko häneltä edes kysyä.Mä varasin neuvolan kautta, täälläpäin pääsi ainakin helposti kun nuorena ollut kaksi km. Kannattaa ainakin kysyä.
Mullakaan ei juurikaan oireita, vähän rinnat turpeemmat ja välillä ihan pieniä, menkkamaisia tuntemuksia alavatsalla. Ja kun tänään ei hetkeen niitä alavatsajuilintojakaan ollut, niin heti jo epäileväisenä. Päällimmäinen tunne hämmästyksen ja hämmennyksen sekoitus. Ja vaihtelevat optimismi ja realismi.Itse myös ummikko ja soitin kunnalliselle heti maanantaina kun tein positiivisen testin(kaksi kun en uskonut todeksi) viikonloppuna. Varasin yksityiselle ajan varhaisultraan 8+3 viikolla kun se ei ilmeisesti kunnalliselle kuulu. Jännittää kun itsellä ei oikee mitään raskaus oireita niin epätodellinen olo onko ollenkaan raskaana
En tiedä voiko sitä mielen rauhoittamiseksi sanoa, mutta tullut joka kerralla 6 viikolla niin huono olo että tsemppaan vain selvitäkseni niistä päivistä!Mää oon nyt viikon tienny olevani raskaana ja vasta tänä aamuna uskalsin/kerkesin soitella neuvolaan, heh. Oon tosi paljon miettinyt varhaisultran mahdollisuutta ja olinkin jo päätynyt siihen että yritän olla kärsivällinen ja odotella sinne jonnekkin viikolle 12. Nyt sitten kuitenkin kävi ilmi että meidän kaupungissa tarjotaan ennen ekaa neuvolakäyntiä ultra, joten pakkohan se oli siihen ryhtyä. Heti alkoi jännittää että mitä siellä näkyy, onko pieni oikeassa paikassa yms… Miten te muut rauhoitatte mielenne tässä alussa kun kaikki tuntuu niin epävarmalta?