Varhaisultra

Jee, onnea Madeleine! ❤️ Hyvä tilanne tässä vaiheessa, kun sitä oireettomuutta pelättiin. ☺️

Ja onnea, minä! 😉Täällä myös valhaisultrassa käyty tänään. Syke löytyi ja tyyppi vastasi kolme päivää vanhempaa kuin itse olin laskeskellut eli vastasi 8+0 kokoista.

On kyllä tosi hyvä ja huojentunut fiilis. Etenkin kun tuntui, että vähäisetkin oireet on viime päivinä hävinneet, joten tuulimunaa tai keskeytynyttä kovasti mietti ja pelkäsi.
 
Täälläkin on nyt varhaisultra ohi. Löytyi 15mm tyyppi, jolla hurjasti läpättävä sydän. :red-heart: Koko vastasi päivää vanhempaa kuin olin itse laskeskellut. Oli kyllä mukava kokemus ja helpottavaa nähdä, että tyyppi oli oikeassa paikassa ja kaikki tällä hetkellä hyvin. Nyt voidaan mennä ensi viikon neuvolakäynnille vähän todellisemmissa fiiliksissä.
 
Tänään löytyi syke ja viikkoja 7+1 vastaava pieni peruna ❤️ Jos täällä on pk-seudun odottajia menossa varhaisultraan ni suositukset Kaunis odotus nimiselle paikalle (toimipisteet hki ja vantaa, me käytiin vantaalla kivistössä) Hinta oli 87e ja ihana rauhallinen pieni paikka ja saatiin ultrakuvaa ja videopätkää puhelimeen ja tulosteena. ❤️20230603_153257.jpg
 
Me käytiin myös Kaunis odotus -paikassa Kivistössä ja oltiin myös tyytyväisiä. Lisäks oli suht edullinen verrattuna esim. isoihin terveysalan ketjuihin.
 
Meillä vihdoin huomenna vu, ja oon jotenkin ihan vakuuttunut että saadaan huonoja uutisia 😩 mies onneks uskoo että kaikki on hyvin, pitää vaan toivoa että mun intuitio on väärässä!
 
Mekin käytiin tuolla Kivistön Kaunis odotus -paikassa, ja kokemus oli super positiivinen. Tunnelma oli tosi lämmin ja kiireetön ja oli ihana yllätys saada pikku tyypistä videoitakin. Iso suositus siis täältäkin!
 
Tänään oli ensimmäinen neuvolakäynti (7+1) ja th sanoi melkein heti että voidaan käydä sitten myös katsomassa ultralla jos saadaan jotain näkymään, ja löytyihän sieltä sitten pienokainen sykkeellä ❤️ Ja näkymän perusteella viikot pitäisi olla aika lähellä totuutta. Mahan päältä ultrattiin ihan noin pikaisesti niin ei pysty sanomaan mitään tarkempaa vielä, mutta siellä pikkuinen oli 🥰
 
Perjantaina vasta varhaisultra 🙄🙄 tänään taas olo, että kehitys pysähtynyt ei sykettä. Vissiin sitä maalaa mörköjä ennemmin seinälle ettei satuta omia tunteitaan pahasti, jos huonoja uutisia tulee. Viestitkin hahmotellut jo päässä mitä tutuille lähetetään, jotka raskaudesta tietää.
 
Perjantaina vasta varhaisultra 🙄🙄 tänään taas olo, että kehitys pysähtynyt ei sykettä. Vissiin sitä maalaa mörköjä ennemmin seinälle ettei satuta omia tunteitaan pahasti, jos huonoja uutisia tulee. Viestitkin hahmotellut jo päässä mitä tutuille lähetetään, jotka raskaudesta tietää.
Aika monella täälläkin on ollut sellainen fiilis ja aavistus, että kaikki ei olisi hyvin, mutta loppujen lopuksi kaikki on kuitenkin ollut kunnossa. Näin myös minulla. Joten toivotaan ja luotetaan, että näin olisi myös sinulla 🙏
 
Takaisin
Top