Varhaisultra

Niiin mekin kerrottiin esikoisesta 🤣
mutta nyt jotenkin koko ajan ollut niin epävarma olo ja pettymyksen pelko, että ollaan haluttu pitää tää omana salaisuutena, ihanaa sekin ♥️
Joo minustakin se pieni hetki ku ite vaa tietää puolison kaa on kyl jotenki ihana omalla tavallaan. On nii iso salaisuus.

Nyt olin niin yllättänyt plussasta et soitin eka puolisolle ja heti perään mun omalle äitille. 🤭

Varasin varhaisultran 28.12, silloin viikkoja 6+6. Päästäispä tällä kertaa sinne asti ja olis kaikki niinkun pitääkin 🙏🥺 jos yritysaikana ne 2 viikon jaksot tuntui tolkuttoman pitkiltä, niin nyt varsinkin tuntuu että ei noin pitkä aika voi kulua ikinä.

Varasin varhaisultran 28.12, silloin viikkoja 6+6. Päästäispä tällä kertaa sinne asti ja olis kaikki niinkun pitääkin 🙏🥺 jos yritysaikana ne 2 viikon jaksot tuntui tolkuttoman pitkiltä, niin nyt varsinkin tuntuu että ei noin pitkä aika voi kulua ikinä.
Meillä on samana päivänä! 😍 Totta turiset, tuntuu että se on tosi kaukana!

Onnea @Elliephant ja @Roosali ihanista uutisista!🥰

Meilläkin lapsettomuuspolin kautta tulossa varhaisultra 2.1.😊

Me ei olla kerrottu vielä KENELLEKÄÄN (siksi tuntuu hassulta et täällä foorumilla oon kertonut😂). Jotenkin samaan aikaan haluan kans huutaa koko maailmalle ja samalla en vielä kertoa kenellekään🙈 Hassua miten ajatukset ja fiilikset risteilee kokoajan. Eniten ahdistaa ajatus et pitää kertoa töissä. Meillä on tosi pieni työyhteisö missä on tehty isoja taloudellisia panostuksia munkin uraan ja tuntuu pahalta jäädä pois (vaikka samalla parasta ikinä😍)

Olipa pettymys. Ultra tehtiin vatsanpäältä ja yllättäen mitään ei löytynyt. Nyt ahdistaa ihan älyttömästi. Tuijotan kuvia tekemisteni raskaustesteistä ja yritän loogisesti ajatella että ei ne kaikki voi olla viallisesti positiivisia ja tsempata että kuukautiset eivät ole alkaneet ja raskausoireet on joten en mä nyt hulluksi ole tullut 😅 Vitsi jos oisin tiennyt että se on vastan päältä tehtävä niin olisin jättänyt välistä. Nyt tuli vaan turhaa huolta.

Olipa pettymys. Ultra tehtiin vatsanpäältä ja yllättäen mitään ei löytynyt. Nyt ahdistaa ihan älyttömästi. Tuijotan kuvia tekemisteni raskaustesteistä ja yritän loogisesti ajatella että ei ne kaikki voi olla viallisesti positiivisia ja tsempata että kuukautiset eivät ole alkaneet ja raskausoireet on joten en mä nyt hulluksi ole tullut 😅 Vitsi jos oisin tiennyt että se on vastan päältä tehtävä niin olisin jättänyt välistä. Nyt tuli vaan turhaa huolta.
Lisään vielä että en ole siis Suomessa ja täällä vissiin tehdään kaikki ultrat vatsalta.

Lisään vielä että en ole siis Suomessa ja täällä vissiin tehdään kaikki ultrat vatsalta.
Onpa tosi kurja tilanne! Ei varmasti näy mitään vatsan päältä tässä vaiheessa! Uskon että kaikki on hyvin! Eikö 10.viikolta ala jo näkyä vatsan päältä? Onko silloin mahdollista mennä uudestaan tai onko sinulla jo uutta aikaa varattu?

Onpa tosi kurja tilanne! Ei varmasti näy mitään vatsan päältä tässä vaiheessa! Uskon että kaikki on hyvin! Eikö 10.viikolta ala jo näkyä vatsan päältä? Onko silloin mahdollista mennä uudestaan tai onko sinulla jo uutta aikaa varattu?
Onneksi ollaan jo Suomessa 10 viikolla ❤️ Voisi varata silloin uuden Suomesta.

Mitä ihmettä, tuohan on täysin turhaa rahastusta! 😡 Sanoisivat sitten suoraan, ettei noilla viikoilla vielä kannata tulla. Ja vieraassa paikassa on tosi vaikea itse alkaa selvittää, että onko ultra millainen. Oliko tämä paikka ihan yksityinen?

Mitä ihmettä, tuohan on täysin turhaa rahastusta! 😡 Sanoisivat sitten suoraan, ettei noilla viikoilla vielä kannata tulla. Ja vieraassa paikassa on tosi vaikea itse alkaa selvittää, että onko ultra millainen. Oliko tämä paikka ihan yksityinen?
Ei siis maksanut kuin 10€ eli se ei onneksi harmita. Mies luuli myös että mahan päältä tehdään (”koska hänetkin on joskus ultrattu mahan päältä”) (naurattaa koska miten miestä voisi alapäästä edes ultrata 😃).
Oli paikallinen julkinen sairaala. Pistin juuri viestiä yksityiselle että paljon maksaa ja tehdäänhän alakautta heillä. Kävin myös ostamassa raskaustestin ja vaikka vain pari tuntia on ollut virtsa rakossa niin selkeä plussa pärähti testiin. Sain ainakin siitä vähän lohtua että kyllä tässä raskaana ollaan ja nyt kävi huono tuuri sairaalan kanssa.

Takaisin