Varhaisultra

Mullakin varhaisultra varattu 19.12 milloin pitäisi olla 7+5 😊 Päätin kyllä jo että käyn vielä siinä 10 viikon tienoilla toisenkin kerran. En uskalla ottaa sitä riskiä että käy niin kun aiemmassa jossa varhaisultrassa kaikki oli ok 8+2 mutta vkolla 12 todettiin sitten nt-ultrassa keskeytynyt keskenmeno joka oli tapahtunut pari päivää varhaisultran jälkeen.
Saako kysyä, että oliko sulla oireita ihan nt-ultraan asti? Jospa tämä raskaus ois sullakin nyt se, joka etenee normaalisti loppuun saakka ❤️

En aattellut kun ei edellisessäkään käyty, mut silloin ei ees tullut ajateltua sellaista vaihtoehtoa. Nyt hirvittää ajatus siitä, että jos ei sit ookaan ketään ja selviaa vasta nt-ultrassa. Siihen on kuitenkin niin kauan

Saako kysyä, että oliko sulla oireita ihan nt-ultraan asti? Jospa tämä raskaus ois sullakin nyt se, joka etenee normaalisti loppuun saakka ❤️
Jälkikäteen mietittynä oireet alkoi kyllä vähentyä siinä 9 viikon jälkeen mutten osannut siitä huolestua kun oli ensimmäinen raskaus kyseessä. Vahvoja oireita mulla ei ollut missään vaiheessa sitä raskautta, lähinnä lievää kuvotusta satunnaisesti. Nyt sitten syynään oireita senkin edestä 😅

Me luultavasti saadaan varhaisultra ekalla neuvolakäynnillä, täällä se kuuluu kunnalliseen palveluun, ainakin kolme vuotta sitten kuului. Pitää kysyä kun lähipäivinä soitan neuvolaan. Jos ei saada, menen yksityiselle, missä tähän raskauteen johtaneet hoidot tehtiin.

Meillä yksityiselle varattu varhaisultra 23.12. (maksaa 79€) Ajatuksena kertoa jouluna tuleville isovanhemmille raskaudesta (molempien vanhemmille ensimmäinen lapsenlapsi) joten halutaan varmuus raskaudesta ennen uutisen julkistamista😊

Joo siis tiedättekö kun tekisi mieli kiivetä lipputankoon huutamaan kaikille että RASKAANA OLLAAN mutta pitää vielä hillitä. 🙈

Ollaan jo kerrottu molempien vanhemmille ja niille ystäville, jotka ovat läheltä seuranneet meidän lapsettomuutta.
Todellakin tiedän 🤣 mekin siis kerrottiin minun vanhemmille ja molempien sisaruksille plus parille ystävälle. Et ei ihan koko maailmalle 🤗

Pitäisi mennä varhaisultraan 27.12 viikoilla 7+3.

Ensimmäinen raskaus alkoi 2015 hieman yllätyksenä. En edes osannut odotella menkkoja, joten tein testin vasta, kun ihmettelin miksi normaalisti itselle mieluisat ja normaalit asiat alkoivat kuvottamaan. Ihan kuin olisi ns jatkuva krapula. Olin silloin jo lähempänä rv9.

Tällä kierroksella tuli raskautta oikein toivottua ja yritettyä, joten tuli testattua jo heti pari päivää menkkojen ollessa myöhässä. Joten nyt tuntuu, että sinne viikon 12 NT-ultraan on ikuisuus! Pakko siis käydä katsomassa, että onko siellä oikeasti joku kyydissä. ❤️

Vähän olen pohtinut varhaisultraa nyt. Toisaalta haluaisin varmuuden raskaudesta ja toisaalta taas mietin, että voisihan sitä odottaakin… En kyllä ole aiemmissa raskauksissa käynyt.

Takaisin