Onnea hyvistä uutisista!Ultrakuulumisia! Kaikki hyvin, raskaus oikeassa paikassa ja vastasi 7+ viikkoaTänään siis 7+2. Sentti oli mittaa! Nähtiin sykekin
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea hyvistä uutisista!Ultrakuulumisia! Kaikki hyvin, raskaus oikeassa paikassa ja vastasi 7+ viikkoaTänään siis 7+2. Sentti oli mittaa! Nähtiin sykekin
![]()
Ultrakuulumisia! Kaikki hyvin, raskaus oikeassa paikassa ja vastasi 7+ viikkoaTänään siis 7+2. Sentti oli mittaa! Nähtiin sykekin
![]()
Ihania kuulumisiaUltrakuulumisia! Kaikki hyvin, raskaus oikeassa paikassa ja vastasi 7+ viikkoaTänään siis 7+2. Sentti oli mittaa! Nähtiin sykekin
![]()
Mekin ajetaan toiseen kaupunkiin maksamaan mielenrauhasta, tosin ei ihan noin pitkä ajomatka ole, noin 1,5h/suunta. Toivottavasti saisitte aikataulun osumaan ja pääsette yhdessä!Varasinkin nyt ainakin alustavasti VU:n 1.10. kun löysin Oulusta yksityisen neuvolan, jossa tehdään niitä ihan järkevään hintaan. Nyt vain jännitetään saako mies vapaata töistä ko. päivälle. Meiltä vaan on kevyt 3h ajo suuntaansa Ouluun, joten ei mikään pikkujuttu sinne ole lähteä, mutta oman mielenterveyteni kannalta haluaisin mennä ja lähempää en ole löytänyt. Sitten vaan pitää perua, jos ei saada sitä yhdessä toimimaan.
Meilläkin Oulussa yksityisellä ensi lauantaina ultra-aika. Jännittää tosi paljon. Mutta enpä uskalla olla mitään mieltä vaikka ultrassa vaavi näkyisikin, kun viimeksikin vasta varhaisultran jälkeen meni mönkäänVarasinkin nyt ainakin alustavasti VU:n 1.10. kun löysin Oulusta yksityisen neuvolan, jossa tehdään niitä ihan järkevään hintaan. Nyt vain jännitetään saako mies vapaata töistä ko. päivälle. Meiltä vaan on kevyt 3h ajo suuntaansa Ouluun, joten ei mikään pikkujuttu sinne ole lähteä, mutta oman mielenterveyteni kannalta haluaisin mennä ja lähempää en ole löytänyt. Sitten vaan pitää perua, jos ei saada sitä yhdessä toimimaan.
Meilläki ens lauantaina Oulussa yksityisellä ultraMeilläkin Oulussa yksityisellä ensi lauantaina ultra-aika. Jännittää tosi paljon. Mutta enpä uskalla olla mitään mieltä vaikka ultrassa vaavi näkyisikin, kun viimeksikin vasta varhaisultran jälkeen meni mönkäänmutta ainakin pääsee tarkastamaan nyt, että asusteleeko tuolla joku oikeasti ja onko hän ihan oikeassa paikassa
![]()
Toisessa ketjussa kirjoittelinkin jo, että siirrettiinkin ultra tälle päivälle aamulla alkaneen vuodon vuoksiMeilläki ens lauantaina Oulussa yksityisellä ultramihin paikkaan ootte menossa?
Ihanaa, että teillä oli kaikki hyvin!Toisessa ketjussa kirjoittelinkin jo, että siirrettiinkin ultra tälle päivälle aamulla alkaneen vuodon vuoksiKaikki oli pikkuisella onneksi hyvin toistaiseksi
Merioulun neuvolassa käytiin Miinalla. Oli tosi hyvä ja rauhoittava käynti
![]()
Ompa kiva, että kaikki hyvinToisessa ketjussa kirjoittelinkin jo, että siirrettiinkin ultra tälle päivälle aamulla alkaneen vuodon vuoksiKaikki oli pikkuisella onneksi hyvin toistaiseksi
Merioulun neuvolassa käytiin Miinalla. Oli tosi hyvä ja rauhoittava käynti
![]()
Ei kuulosta liian aikaiselta. Itsellä vu tämän viikon perjantaina rv6+5 tai jotain sinne päin. Mulla ehti olla 4 kiertoa raskauden jälkeen ja joka kierto eri mittanen, joten vähän samankaltainen tilanne täälläkin. Toki itse päädyin yksityiseen, koska mun luottogyne on vaan paras ja jos vaan voin valita, kuka mun toosaa ronkkii, ni mieluiten valitsen juuri hänet.Sain julkiselta ajan varhaisultraan, kun kerroin että mulla on ollut vasta kahdet kuukautiset edellisen raskauden jälkeen ja niiden välillä oli yli 40 päivää. Se on 7.10. Toivotaan, että kaikki kunnossa! Ja toivottavasti tuo aika ei ole liian aikainen, kun se olis mun laskujen mukaan 6+6 tai varhaisempikin.
Hirveesti tsemppiä huomiseen! Jännittäviä paikkoja jos tosiaan tullut aiemmin huonoja uutisia. Pidän myös sormet ja varpaat ristissä että tällä kertaa teillä kaikki hyvin!Meillä huomenna illemmalla varhaisultra. Jännittää ihan hirvittävästi, viimeksi kun varhaisultrassa saatiin kesällä huonoja uutisia. Toivottavasti kaikki olis tällä kertaa niin kuin pitääkin. ❤
Toivotaan, että tällä kertaa on teidän vuoro saada hyviä uutisiaMeillä huomenna illemmalla varhaisultra. Jännittää ihan hirvittävästi, viimeksi kun varhaisultrassa saatiin kesällä huonoja uutisia. Toivottavasti kaikki olis tällä kertaa niin kuin pitääkin. ❤