Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jos sai kuitenkin 6+6 niin ei kai toi kahden päivän heitto vielä tässä vaiheessa merkkaa mitään? Mulle kuulostaa vähän erikoiselta että tämä olisi jo huonoja uutisia.Tänään varhaisultra. Syke löytyi ja alkio oikeassa kohdassa. Mutta koko vastasi laitteen mukaan 6+4. Nyt pitäisi olla 7+1. Myöhemmin sanoi, että ohjelma antoi koneella 6+6. Mutta joka tapauksessa huonolta näyttää. Ivf-hoitojen takia ei kuitenkaan tule viikot muuttumaan. Olo on kyllä ihan kamala.
Korttiin kirjattiin siis siltikin 6+4, just katoin. Mutta toivotaan, että olisi mittausvirhe. Kooksi annettiin 7,4mm. Mutta lääkäri itse sanoi, että ei ole hyvä merkki. Mut ehkä yritän ajatella vain positiivisesti.
Uusi ultra on tasan kahden viikon päästä. Mietin kuitenkin jo et meenkö ensi viikolla välissä yksityiselle.

Tulen sivusta huutelemaan. Meillä esikoisen kanssa kävi niin, että oli varhaisultrassa kooltaan viikkoa raskausviikkoja pienempi. Ja oli lapsettomuushoitojen kautta, joten olisi pitänyt viikkojen olla kohdillaan. Kun piti olla 6+6, oli Bavan koko 5+6. Nt-ultrassa oli enää 3 päivää pienempi ja kuroi loputkin lopulta kiinni. Seuraavan ultran odottelu oli vaikeinta, voimiaTänään varhaisultra. Syke löytyi ja alkio oikeassa kohdassa. Mutta koko vastasi laitteen mukaan 6+4. Nyt pitäisi olla 7+1. Myöhemmin sanoi, että ohjelma antoi koneella 6+6. Mutta joka tapauksessa huonolta näyttää. Ivf-hoitojen takia ei kuitenkaan tule viikot muuttumaan. Olo on kyllä ihan kamala.
Tosi kurjaa, että lääkäri oli noin pessimistinen, sitä ei varmastikaan jo valmiiksi huolestuneena kaipaisi.Kiitos kaikille tuesta.Olin alun alkaen huolestunut, sillä oireet olivat vähentyneet. Ja jotenkin sitä jää siihen omaan huolestuneisuuteen märehtimään ja nyt otin lääkärin negatiivisen asenteen tosi raskaasti. Varasin nyt yksityiselle viikon päähän ajan. Itsellä on siinä muutama päivä lomaa ja ajattelin et oman mielenrauhan takia meen jo silloin. Toki kontrolliultra on sitten siitä viikon päästä.
Ja hei, muuten kaikki näytti kyl ultrassa hyvältä.![]()
Isompi oli kehittynyt normaaliin tapaan ja alkiolta löytyi vahva sydämensyke. Koko oli 11.1-12.9 mm ja vastaa kuulemma 7+2 tai 7+3. Omien laskujeni mukaan pitäisi olla 7+5, joten kaikki on tämän alkion osalta oikein hyvin. Mitään keskenmenoon viittaavia oireita minulla ei ole ollut, joten olo on helpottunut, että toinen kuitenkin on kehittynyt kuten kuuluu. Lääkärin mukaan keskenmenon ei enää tässä vaiheessa pitäisi vaikuttaa jäljellä olevan alkion kehitykseen, kun se ei tähän asti ole vaikuttanut.
Tänään oli toinen varhaisultra, jossa ilmeni että pienemmän kaksosen kehitys oli lakannut rv 7 eikä sykettä enää löytynyt.Isompi oli kehittynyt normaaliin tapaan ja alkiolta löytyi vahva sydämensyke. Koko oli 11.1-12.9 mm ja vastaa kuulemma 7+2 tai 7+3. Omien laskujeni mukaan pitäisi olla 7+5, joten kaikki on tämän alkion osalta oikein hyvin. Mitään keskenmenoon viittaavia oireita minulla ei ole ollut, joten olo on helpottunut, että toinen kuitenkin on kehittynyt kuten kuuluu. Lääkärin mukaan keskenmenon ei enää tässä vaiheessa pitäisi vaikuttaa jäljellä olevan alkion kehitykseen, kun se ei tähän asti ole vaikuttanut.
Nyt keskitymme kaikin voimin tähän elossa olevaan vauvaan ja yritämme olla murehtimatta ja toivomme parasta, koska kaikki vaikuttaa olevan oikein hyvin.![]()
OnneaEijjuma. Olin varhaisultrassa. Alkio ja syke löytyi... kaksin kappalein. Oon tosi järkyttynyt tästä, just sitä mietti että miten jaksaa taas raskaana ja vauvan, ja kahden lapsen kanssa... No nyt niitä tuleekin vissiin TUPLANA. Ja kolme lasta, kun ajatuksissa oli aina että kaksi riittää. Huh.
Puoliso otti positiivisemmin kannan, onneksi. Ja olen mäkin iloinen tietysti, että kaikki oli hyvin. Mutta on tässä hirveästi sulateltavaa! Ja pelkoa tietysti, meneekö kaikki hyvin loppuun asti.