Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
9.9 SuperTaateli

13.9. Pikkis91

16.9. Ambrosia

23.9. Lorena
23.9. Elly_

24.9 hanna.emilia
24.9. Jipsa

26.9. Jossu123

28.9. NoHau

29.9 Misma

1.10 MessyC

5.10 Foreverfever

Varasinkin nyt ainakin alustavasti VU:n 1.10. kun löysin Oulusta yksityisen neuvolan, jossa tehdään niitä ihan järkevään hintaan. Nyt vain jännitetään saako mies vapaata töistä ko. päivälle. Meiltä vaan on kevyt 3h ajo suuntaansa Ouluun, joten ei mikään pikkujuttu sinne ole lähteä, mutta oman mielenterveyteni kannalta haluaisin mennä ja lähempää en ole löytänyt. Sitten vaan pitää perua, jos ei saada sitä yhdessä toimimaan.

Varasinkin nyt ainakin alustavasti VU:n 1.10. kun löysin Oulusta yksityisen neuvolan, jossa tehdään niitä ihan järkevään hintaan. Nyt vain jännitetään saako mies vapaata töistä ko. päivälle. Meiltä vaan on kevyt 3h ajo suuntaansa Ouluun, joten ei mikään pikkujuttu sinne ole lähteä, mutta oman mielenterveyteni kannalta haluaisin mennä ja lähempää en ole löytänyt. Sitten vaan pitää perua, jos ei saada sitä yhdessä toimimaan.
Mekin ajetaan toiseen kaupunkiin maksamaan mielenrauhasta, tosin ei ihan noin pitkä ajomatka ole, noin 1,5h/suunta. Toivottavasti saisitte aikataulun osumaan ja pääsette yhdessä!

Meilläkin Oulussa yksityisellä ensi lauantaina ultra-aika. Jännittää tosi paljon. Mutta enpä uskalla olla mitään mieltä vaikka ultrassa vaavi näkyisikin, kun viimeksikin vasta varhaisultran jälkeen meni mönkään 😔 mutta ainakin pääsee tarkastamaan nyt, että asusteleeko tuolla joku oikeasti ja onko hän ihan oikeassa paikassa 💖

9.9 SuperTaateli

13.9. Pikkis91

16.9. Ambrosia

23.9. Lorena
23.9. Elly_

24.9 hanna.emilia
24.9. Jipsa

26.9. Jossu123

28.9. NoHau

29.9 Misma

1.10 MessyC

3.10 Indi

5.10 Foreverfever

9.9 SuperTaateli

13.9. Pikkis91

16.9. Ambrosia

23.9. Lorena
23.9. Elly_

24.9 hanna.emilia
24.9. Jipsa

26.9. Jossu123

28.9. NoHau

29.9 Misma

1.10 MessyC

3.10 Indi

5.10 Foreverfever

7.10. Helenaam

Meilläkin Oulussa yksityisellä ensi lauantaina ultra-aika. Jännittää tosi paljon. Mutta enpä uskalla olla mitään mieltä vaikka ultrassa vaavi näkyisikin, kun viimeksikin vasta varhaisultran jälkeen meni mönkään 😔 mutta ainakin pääsee tarkastamaan nyt, että asusteleeko tuolla joku oikeasti ja onko hän ihan oikeassa paikassa 💖
Meilläki ens lauantaina Oulussa yksityisellä ultra 😄 mihin paikkaan ootte menossa?

Toisessa ketjussa kirjoittelinkin jo, että siirrettiinkin ultra tälle päivälle aamulla alkaneen vuodon vuoksi 😄 Kaikki oli pikkuisella onneksi hyvin toistaiseksi ❤️ Merioulun neuvolassa käytiin Miinalla. Oli tosi hyvä ja rauhoittava käynti 👍🏻
Ihanaa, että teillä oli kaikki hyvin!
Merioulun neuvolaan ja Miinalle meilläkin aika varattuna. Kiva kuulla, että oli hyvä käynti. 😌 Vähän kyllä tuo 3h ajo suuntaansa kirpasee. 😅

Toisessa ketjussa kirjoittelinkin jo, että siirrettiinkin ultra tälle päivälle aamulla alkaneen vuodon vuoksi 😄 Kaikki oli pikkuisella onneksi hyvin toistaiseksi ❤️ Merioulun neuvolassa käytiin Miinalla. Oli tosi hyvä ja rauhoittava käynti 👍🏻
Ompa kiva, että kaikki hyvin ❤️

Mekin ollaan menossa Merioulun neuvolaan lauantaina, ompa kiva kuulla että siellä on kivoja työntekijöitä ☺️

Sain julkiselta ajan varhaisultraan, kun kerroin että mulla on ollut vasta kahdet kuukautiset edellisen raskauden jälkeen ja niiden välillä oli yli 40 päivää. Se on 7.10. Toivotaan, että kaikki kunnossa! Ja toivottavasti tuo aika ei ole liian aikainen, kun se olis mun laskujen mukaan 6+6 tai varhaisempikin.

Sain julkiselta ajan varhaisultraan, kun kerroin että mulla on ollut vasta kahdet kuukautiset edellisen raskauden jälkeen ja niiden välillä oli yli 40 päivää. Se on 7.10. Toivotaan, että kaikki kunnossa! Ja toivottavasti tuo aika ei ole liian aikainen, kun se olis mun laskujen mukaan 6+6 tai varhaisempikin.
Ei kuulosta liian aikaiselta. Itsellä vu tämän viikon perjantaina rv6+5 tai jotain sinne päin. Mulla ehti olla 4 kiertoa raskauden jälkeen ja joka kierto eri mittanen, joten vähän samankaltainen tilanne täälläkin. Toki itse päädyin yksityiseen, koska mun luottogyne on vaan paras ja jos vaan voin valita, kuka mun toosaa ronkkii, ni mieluiten valitsen juuri hänet.

Meillä huomenna illemmalla varhaisultra. Jännittää ihan hirvittävästi, viimeksi kun varhaisultrassa saatiin kesällä huonoja uutisia. Toivottavasti kaikki olis tällä kertaa niin kuin pitääkin. ❤

Meillä huomenna illemmalla varhaisultra. Jännittää ihan hirvittävästi, viimeksi kun varhaisultrassa saatiin kesällä huonoja uutisia. Toivottavasti kaikki olis tällä kertaa niin kuin pitääkin. ❤
Hirveesti tsemppiä huomiseen! Jännittäviä paikkoja jos tosiaan tullut aiemmin huonoja uutisia. Pidän myös sormet ja varpaat ristissä että tällä kertaa teillä kaikki hyvin! ❤️

Toivotaan, että tällä kertaa on teidän vuoro saada hyviä uutisia ❤️✨

Takaisin