Varhaisultra

30.8. Jadine, Ruu2023, Benelobe, Athinna
1.9. Nooora
5.9. Kuuttituutti, Luulia
6.9. Miss Butterfly
8.9. Minniii
9.9. SuperTaateli
12.9. Skeptikk0, karolii

Muokkasin omaa pvm, sain aikaistettua päivällä 😅

1.9. Nooora
6.9. Miss Butterfly
8.9. Minniii
9.9. SuperTaateli
12.9. Skeptikk0, karolii

Muokkasin omaa pvm, sain aikaistettua päivällä 😅
Mä tossa miehen kans juttelin enemmä tästä varhaisultrasta ja mietittiin et jos ei käytäiskään, vaan odotettaisiin julkisen ultraa 🤔☺️

Sovittiin kuitenkin ettei vielä peruta varhaisultraa jos mieli muuttuukin 🥰☺️

Mä tossa miehen kans juttelin enemmä tästä varhaisultrasta ja mietittiin et jos ei käytäiskään, vaan odotettaisiin julkisen ultraa 🤔☺️

Ok, miten päädyitte tuohon pohdintaan? Ihan extrajutusta ja vapaaehtoisesta asiastahan on kyse, ettei ole parempaa tai huonompaa valintaa. Jokainen tekee just niin kuin haluaa ja parhaaksi kokee. Me käytiin miehen kanssa esikoisen kohdalla varhaisultrassa ja otettiin myöhemmin myös 4D-kuvat, joten oli nytkin, kuopuksen kohdalla, itsestään selvyys, että halutaan mennä 😍

Wow! Lujat hermot 😊

Kävin tänään varhaisultrassa ja nyt vasta uskallan kirjoittaa ekaa kertaa. Vielä ei näkynyt sykettä kun viikot on niin aikaiset, kuten olin epäillytkin. En kuitenkaan enää jaksanut odottaa. :)

Tervetuloa! 🤩

Varasin kätilölle ajan ultraan 17.9. Sillon viikkoja 7+5. Tuntuu että tulen itse niin jäljessä teitä muita! 😂 Laskettu aika tosiaan viimeinen päivä, saa nähdä muututaanko toukokuisiin 😊

1.9. Nooora
6.9. Miss Butterfly
8.9. Minniii
9.9. SuperTaateli
12.9. Skeptikk0, karolii
17.9. Qwerty

Varasin kätilölle ajan ultraan 17.9. Sillon viikkoja 7+5. Tuntuu että tulen itse niin jäljessä teitä muita! 😂 Laskettu aika tosiaan viimeinen päivä, saa nähdä muututaanko toukokuisiin 😊

1.9. Nooora
6.9. Miss Butterfly
8.9. Minniii
9.9. SuperTaateli
12.9. Skeptikk0, karolii
17.9. Qwerty

Pidetään yhdessä perää 😁 ja jos neuvola tahtoo mennä "normi"laskennan mukaan niin tääkin muuttaa toukokuisiin vaikka hedelmöitys tiedossa😅 siksi huutelen siellä myös jo varuiks, menkoista LA ois 2.5 😄

Mulla ois menkoista la kai 19.4., mutta mulla on tosi epäsäännöllinen kierto ja ultran mukaan viikkoja noin 5. Laitoin sitten 29.4. lasketuksi, se mätsäisi myös ovistuntemuksiin. Varmaan sitten nt-ultrassa tarkentuu jos sinne asti päästään.

Ok, miten päädyitte tuohon pohdintaan? Ihan extrajutusta ja vapaaehtoisesta asiastahan on kyse, ettei ole parempaa tai huonompaa valintaa. Jokainen tekee just niin kuin haluaa ja parhaaksi kokee. Me käytiin miehen kanssa esikoisen kohdalla varhaisultrassa ja otettiin myöhemmin myös 4D-kuvat, joten oli nytkin, kuopuksen kohdalla, itsestään selvyys, että halutaan mennä 😍
Asiasta keskusteltii ihan yleisesti ja mies siinä sit vaan sanoi että hän kyllä jaksaa odottaa julkiseen ekaan ultraan. Siinä itse sitten mietin että no nii, eihän niide välil kauhean pitkää aikaa olis ja täällä meillä päin se maksaa 200€ 😬 Olemme myös lokakuun alussa lähdössä ulkomaille, ni aika menee silloin nopeasti ja loman jälkee pääsis jo julkiseen.

Ei kuitenkaa lyöty 100% lukkoo etteikö mentäs varhaisultraan ja jätettii aikaki perumatta..

Asiasta keskusteltii ihan yleisesti ja mies siinä sit vaan sanoi että hän kyllä jaksaa odottaa julkiseen ekaan ultraan. Siinä itse sitten mietin että no nii, eihän niide välil kauhean pitkää aikaa olis ja täällä meillä päin se maksaa 200€ 😬 Olemme myös lokakuun alussa lähdössä ulkomaille, ni aika menee silloin nopeasti ja loman jälkee pääsis jo julkiseen.

Ei kuitenkaa lyöty 100% lukkoo etteikö mentäs varhaisultraan ja jätettii aikaki perumatta..
Okka, onhan toi kyl aika suolainen hinta 😬 Meillä pk-seudulla saa ultran puolta halvemmalla 👍

Mä kävin tänään 7+0 neuvolassa ultrassa aiempien pienien vuotojen takia.
Kaikki on hyvin ja vahva sydän siellä jyskyttää 🥰 kokokin vastasi suurin piirtein viikkoja (mittasi 7+3, mutta vielä ei ainakaan laskettua muuteta). Tosi helpottunut olo ❤️

Mä kävin tänään 7+0 neuvolassa ultrassa aiempien pienien vuotojen takia.
Kaikki on hyvin ja vahva sydän siellä jyskyttää 🥰 kokokin vastasi suurin piirtein viikkoja (mittasi 7+3, mutta vielä ei ainakaan laskettua muuteta). Tosi helpottunut olo ❤️
Oi, ihana kuulla, että kaikki on hyvin ❤️😍

Takaisin