Varhaisultra

Mua harmittaa kun varattiin varhaisultra vasta 17.9., mutta mies on työmatkalla ulkomailla sille viikolle asti ja haluttiin että hän pääsee myös mukaan. Sitten sillä viikolla ei ollut enää ilta-aikoja vapaana, että olisin töiden jälkeen ehtinyt. En tiedä miten kestän vielä reilu pari viikkoa.
 
Mua harmittaa kun varattiin varhaisultra vasta 17.9., mutta mies on työmatkalla ulkomailla sille viikolle asti ja haluttiin että hän pääsee myös mukaan. Sitten sillä viikolla ei ollut enää ilta-aikoja vapaana, että olisin töiden jälkeen ehtinyt. En tiedä miten kestän vielä reilu pari viikkoa.
Mua ehkä ihan pikkasen harmittaa, että hätäilin sen näin aikaisin, jos pikkasen pidemmälle olisin jaksanut odottaa, olisi ultrassa näkynyt enemmän 😊
 
Mua ehkä ihan pikkasen harmittaa, että hätäilin sen näin aikaisin, jos pikkasen pidemmälle olisin jaksanut odottaa, olisi ultrassa näkynyt enemmän 😊
Mikä rv sulla oli varhaisultrassa? Meillä tulee sit kunnalliseltakin VU niin ei haittaa käydä myös näin aikasin (ja häiden takia haluan siis käydä jo nyt) enkä malta oottaa sitä lääkäriä joka on rv 9+3.
 
Mikä rv sulla oli varhaisultrassa? Meillä tulee sit kunnalliseltakin VU niin ei haittaa käydä myös näin aikasin (ja häiden takia haluan siis käydä jo nyt) enkä malta oottaa sitä lääkäriä joka on rv 9+3.
Mulla vähän epäselvää tuo la, kun tulin raskaaksi heti pillerit pois jätettyä, viimeisestä tyhjennysvuodon alkamispäivästä olisi ollu eilen 7+1, vastasi kuitenkin 6+0, syke kuitenkin näkyi jo selkeästi, mutta veikkaan että tulee asettumaan siihen väliin nt-ultrassa.
 
Minun ultra-aika on jostain syystä pudonnu listalta pois, tässä siis mukana sekin:
1.9. Nooora
5.9. Kuuttituutti, Luulia
6.9. Miss Butterfly
7.9. Ainuska
8.9. Minniii
9.9. SuperTaateli
12.9. Skeptikk0
17.9. Kaino-Vieno, Qwerty
27.9. Bettie
 
1.9. Nooora
5.9. Kuuttituutti, Luulia
6.9. Miss Butterfly
7.9. Ainuska
8.9. Minniii
9.9. SuperTaateli
12.9. Skeptikk0
13.9. Jadine
17.9. Kaino-Vieno, Qwerty
27.9. Bettie

Lisäsin nyt listaan tuon ylimääräisen ultran, kyllä se rv8 vielä varhaisultrasta menee.
 
Tulee pitkä viikko odottaa omaa ultraa , joka päivä joku menossa VU tulevalla viikolla! 😁❤️

Jadine todellakin lasketaan varhaisultraksi , lasken ite kaikki ultrat ennen nt-ultraa varhaisultriksi 😁😁
 
1.9. Nooora
5.9. Kuuttituutti, Luulia
6.9. Miss Butterfly
7.9. Ainuska
8.9. Minniii
9.9. SuperTaateli
12.9. Skeptikk0
13.9. Jadine
17.9. Kaino-Vieno, Qwerty
20.9. KuuttiTuutti
27.9. Bettie

Laitoin meidän toisenkin VU:n listaan :)
 
Meille tuli huonoja uutisia ultrassa. Ei löytynyt sydänääniä ja alkio oli lopettanut kasvun viikko sitten. Kamala harmistus ja suru mutta tietenkin näitä sattuu ja iällä on varmasti tekemistä asian kanssa myös.

Kaikille hyvää ja onnellista odotusaikaa!
 
Meille tuli huonoja uutisia ultrassa. Ei löytynyt sydänääniä ja alkio oli lopettanut kasvun viikko sitten. Kamala harmistus ja suru mutta tietenkin näitä sattuu ja iällä on varmasti tekemistä asian kanssa myös.

Kaikille hyvää ja onnellista odotusaikaa!
Pahoittelut keskenmenosta. 😔💔
 
Meille tuli huonoja uutisia ultrassa. Ei löytynyt sydänääniä ja alkio oli lopettanut kasvun viikko sitten. Kamala harmistus ja suru mutta tietenkin näitä sattuu ja iällä on varmasti tekemistä asian kanssa myös.

Kaikille hyvää ja onnellista odotusaikaa!
Voi olipa ikäviä uutisia, voimia! ❤️
 
Meille tuli huonoja uutisia ultrassa. Ei löytynyt sydänääniä ja alkio oli lopettanut kasvun viikko sitten. Kamala harmistus ja suru mutta tietenkin näitä sattuu ja iällä on varmasti tekemistä asian kanssa myös.

Kaikille hyvää ja onnellista odotusaikaa!
Niin kurja juttu 😔 paljon lämpimiä ajatuksia ja jaksuja sinne!
 
Meille tuli huonoja uutisia ultrassa. Ei löytynyt sydänääniä ja alkio oli lopettanut kasvun viikko sitten. Kamala harmistus ja suru mutta tietenkin näitä sattuu ja iällä on varmasti tekemistä asian kanssa myös.

Kaikille hyvää ja onnellista odotusaikaa!
Olen pahoillani, paljon voimia suruun ❤️
 
Takaisin
Top