Luulia
Jostain jotain jo tietävä
Niimpä, huh huh!Oho, ekat menee tosiaan jo tällä viikolla ultraan!miten sitä malttaa odottaa omaansa!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niimpä, huh huh!Oho, ekat menee tosiaan jo tällä viikolla ultraan!miten sitä malttaa odottaa omaansa!
![]()
Ja mähän kävin jo pari viikkoa sitten julkisella, ennenkuin tuota listausta ajankohdista oli edes aloitettu.Oho, ekat menee tosiaan jo tällä viikolla ultraan!miten sitä malttaa odottaa omaansa!
![]()
Meillä on aika loppukuuhun painottunut porukka.Ja mähän kävin jo pari viikkoa sitten julkisella, ennenkuin tuota listausta ajankohdista oli edes aloitettu.![]()
Suunnittelin itse samaa mut ei ollut enää tarjolla hyvää aikaa aiemminVaihdoin tänään varhaisultraan aikaisemmaksi 6.9.->1.9. Aika kuluu niin hitaasti, etten jaksa odottaa
25.8. Iituli90, jusliina
30.8. Jadine, Ruu2023, Benelobe
1.9. Nooora
5.9. Kuuttituutti, Luulia
6.9. Miss Butterfly
10.9. SuperTaateli
Meillä on vu rv7+2 menkoista ja oviksesta mahdollisesti 7+0. Sit meillä on neuvolalääkäri 9+3 (9+1) jolloin myös ultrataan :)Mä otin nyt poikkeuksellisesti jo valmiiksi tosi aikaisen ultra-ajan, tuolloin 10.pv on 7+0 . Toivottavasti näkyisi jo syke! Ennen oon venyttänyt rv 8-10 väliin VU, nyt en malta, tahdon nähdä heti mitä siellä tapahtuu![]()