Varhaisultra

Mä jännitin niin että meinasin oksentaa ja itkeä etukäteen, mut lopulta paikan päällä rentouduin ja mies oli se kuka siellä itki liikutuksesta 🥲😭 vasta nyt hänelle konkretisoitui että siellä oikeasti on jotain, kun ei ole mun pahoinvointia ym tietty voinut muuta kuin sivusta ihmetellä.

Varasin itsekin alkuraskauden ultran 7.9. jolloin viikkoja ehkä joidenkin laskujeni mukaan 7+2. Olen kuitenkin tosi epävarma tarkoista viikoista, joten olisi kiva, jos ultrassa saisi myös tarkempaa osviittaa niistä. Täälläkin ultra yksityisellä maksaa lähemmäs 300 e, mutta ensi viikolla olen muutaman päivän Helsingissä päin, joten olihan se pakko hyödyntää tilaisuus ja halvemmat hinnat. Jännittää niin, toivottavasti kaikki olisi ok! 😄

30.8. Jadine, Ruu2023, Benelobe, Athinna
1.9. Nooora
5.9. Kuuttituutti, Luulia
6.9. Miss Butterfly
7.9. Ainuska
8.9. Minniii
9.9. SuperTaateli
12.9. Skeptikk0

Ultrassa näkyi viikkoja vastaava alkio, jonka sydän sykki. 😍 Ja pääsen seuraavaan ultraan jo kahden viikon päästä. 😊 Keskenmenojen takia lääkäri haluaa seurata vähän tiheämmin.
Onpa ihanaa! Ja vitsi kuinka kiva että saatte sitten lisäseurantaa niin auttaa varmasti omaa jännitystä :)

Ultrassa käyty 7+3. Siellä näkyi pieni ja sydän sykki 🥰 kuten ounastelin hän oli jo vähän pidemmällä, vastasi 8+0, mutta nt-ultrassa sitten varmistuu vielä 😊 tähän mennessä kaikki kuten pitääkin, niin kiitollinen❤

30.8. Jadine, Ruu2023, Benelobe, Athinna
1.9. Nooora
6.9. Miss Butterfly
8.9. Minniii
9.9. SuperTaateli
12.9. Skeptikk0,

Poistin itseni keskenmenon vuoksi.
Olen pahoillani puolestasi, niin ikävä kuulla 💔

1.9. Nooora
6.9. Miss Butterfly
7.9. Ainuska
8.9. Minniii
9.9. SuperTaateli
12.9. Skeptikk0
27.9. Bettie

Mun varhaisultra menee kyllä tosi myöhäiseksi. Silloin olisi rv 10+6. Mutta täällä on neuvolalääkäri paikalla vain tiistaisin raskausasioissa, joten valinnanvaraa ei ole.

1.9. Nooora
6.9. Miss Butterfly
7.9. Ainuska
8.9. Minniii
9.9. SuperTaateli
12.9. Skeptikk0
17.9. Kaino-Vieno
27.9. Bettie

Takaisin