Varhaisultra

Vois aloittaa mun mielestä molempiin, kun kaikki ei ole vielä tuolla salaisten puolella :)
Onneksi kynnys salaisiin on mielestäni ihanan matala ja helppo ylittää, etenkin jos valitsee "pikarastit" kuten: moneltako heräsit?/ lasketaan yhdessä / paitasi väri tänään. Luonnollisesti se kynnys vaatii kirjautumisen, joka myöskin ok.
Itselleni tulevien utrakuvien ja -tulosten avoin jako vain yleisellä puolella ei innosta!

29.6. Fuksia, Hamalisko
30.6. summerlemon
4.7. Aloy
5.7. Cora, Mmohini
6.7. Pikkukolmonen, Misa
8.7. Seelma, Sanu80
13.7. Helpsuli
19.7 Neideni

Siirsin omaa aikaa muutamalla päivällä, koska olen niin malttamaton 😅 Ultra siis 5.7., jolloin rv 7+4 tai 6+4. Hedelmöitysajankohta on suht. hyvin tiedossa, joten siitä laskettuna pitäisi olla ainakin tuo 6+4. Toivottavasti siis syke jo näkyisi! Viime kerralla kävin kuukautisista laskettuna samalla raskausviikolla ja syke näkyi hyvin.

Päivittelen tänne ultran tilanteen. Kaikki hyvin ja pikku pavulla oli syke ja vastasi viikkoja, tuli kuitenkin päivän jäljessä eli 7+2. Lääkäri löysi hematooman joka selittää pikku vuodot. Olo helpottui niin paljon! 😍
Voi miten ihanaa! 😍 Täällä odottelinkin jo sun uutisia, ihan parasta että kaikki oli hyvin ja vuoto johtui hematoomasta ❤️

Päivittelen itsekin tänne vielä kuulumiset 😊 Ultrassa näkyi viikkojaan 6+1 vastaava pikkuinen ja syke! 💕 Hematooma oli kasvanut, joten vuotelua lienee vielä luvassa… 😰 Mutta sen ei pitäisi aiheuttaa riskiä pienelle, koska hematooma on sen alapuolella. ❤️

Muokattu viimeksi:
7+6 varhaisultrassa päivän isompi alkio (mittausolosuhteet on se +-4) eli vastaa hyvin aikaa. Heilutteli alavartaloa ja kuultiin sydänäänet. Kyllähän siinä liikuttui. Nyt vaaa vielä 4 viikkoa piinaa ja sen jälkeen ensimmäinen etappi saavutettu 💯

4.7. Aloy, -Nennu-
5.7. Cora, Mmohini
6.7. Pikkukolmonen, Misa
8.7. Seelma, Sanu80
13.7. Helpsuli
19.7 Neideni

Ultrassa tänään löytyi ruskuaispussi kohdun sisältä, ja vahvalla sykkeellä varustettu sikiö. MUTTA, sikiön koko vastasi viikkoja 6+1, kun omien tietojen mukaan viikkoja olisi 6+5. Lääkärin mukaan kaikki näyttää tällä hetkellä hyvältä, mutta tietenkin tämä nyt itseä vähän huolestuttaa ja mietityttää. Aiotaan nyt kuitenkin kertoa raskaudesta perheille, kun ollaan Suomessa. Jos menee kesken tai on jotain muuta häikkää, niin pitää sit vaan sekin jakaa.

Ultrassa tänään löytyi ruskuaispussi kohdun sisältä, ja vahvalla sykkeellä varustettu sikiö. MUTTA, sikiön koko vastasi viikkoja 6+1, kun omien tietojen mukaan viikkoja olisi 6+5. Lääkärin mukaan kaikki näyttää tällä hetkellä hyvältä, mutta tietenkin tämä nyt itseä vähän huolestuttaa ja mietityttää. Aiotaan nyt kuitenkin kertoa raskaudesta perheille, kun ollaan Suomessa. Jos menee kesken tai on jotain muuta häikkää, niin pitää sit vaan sekin jakaa.

Mulla oli esikoisen kohdalla samanlainen tilanne ja kaikki meni hyvin. Ovulaatio oli todettu ultrassa ja tikutettu, mutta silti VUssa päivät heitti. Sitten nt-ultraan oli ottanut kasvua kiinni tai sitten VUssa pieni mittausvirhe, kun jokainen millimetri tuossa kohdassa vaikuttaa päiviin. Tai hedelmöittynyt myöhemmin. Mutta ymmärrän kyllä että jäi mietityttämään.

Mitenköhän tällä viikolla meni valkyrien, MaKrn, Ninamin ja Pokan ultrat?

Päivitetään lista. Alkavalla viikolla taas tosi monella ultria! 😍

27.6 BelleBoo
28.6. Hildamaria, Annukka87
29.6. Fuksia, Hamalisko
30.6. Iltatäht1, summerlemon
4.7. Aloy
5.7. Cora
8.7. Seelma
8.7. Sanu80
13.7. Helpsuli
19.7 Neideni
Hei, pahoittelut kun VU-kuulumiset unohtui laittaa, mutta meillä ultrassa kaikki oli hyvin eli syke näkyi ja sikiön koko vastasi raskausviikkoa 7+0 kuten pitikin ☺️

Mullakin tänään oli ultra ja itse olin laskeskellut viikkoja 7+3 mutta vastasikin 6+4 🙏❤️ luotan ja toivon että kaikki menee hyvin. Lääkäri ei ainakaan ollut moksiskaan heitosta vaan sanoi että ihan normaalin rajoissa menee 👍

4.7. Aloy, -Nennu-
5.7. Cora, Mmohini
6.7. Pikkukolmonen, Misa
8.7. Seelma, Sanu80
9.7 Veeruskah
13.7. Helpsuli
19.7 Neideni

VU:ssa käyty ja siellä näkyi sykkeellinen sikiö 🥰 oli kuulemma hieman haasteellinen näkyvyys, kun pikkuinen koitti piiloitella itseään, mutta 7+3 saatiin mitaksi (menkoista 7+6).

Mulla oli esikoisen kohdalla samanlainen tilanne ja kaikki meni hyvin. Ovulaatio oli todettu ultrassa ja tikutettu, mutta silti VUssa päivät heitti. Sitten nt-ultraan oli ottanut kasvua kiinni tai sitten VUssa pieni mittausvirhe, kun jokainen millimetri tuossa kohdassa vaikuttaa päiviin. Tai hedelmöittynyt myöhemmin. Mutta ymmärrän kyllä että jäi mietityttämään.
Kiitos kun jaoit tän kokemuksen, helpotti vähän oloa. Ja paljon on näitä kokemuksia ollut, niin toivotaan että täälläkin lopulta kaikki menee hyvin.

Mulla on vielä toinen ultra 26.7, omassa asuinmaassa. Sen perusteella siellä määritellään raskauden kesto ja laskettuaika.

Takaisin