Pikkukolmonen
Vauhtiin päässyt keskustelija
Varhaisultrassa käyty ja kaikki oli hyvin
kuukautisten mukaan olisi menossa 7+0, lääkärin mittaamana 6+5 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ompa ihana kuulla!!Ultrassa käyty, tänään siis rv 7+0 ja sieltä löytyi 7+2 vastaava kaveri!Syke arviolta 160-170. Hematoomakin oli kadonnut! Oon maailman onnellisin!
![]()
Samaa se minäkin ihmettelen! Nyt nautitaan SummerlemonPakko kai se on uskoa että eka raskaus on näinkin helppo eikä ole oireita. Vielä kerran kävin tänään varhaisultrassa ja maksoin suolaisen hinnan siitä että näin kuinka papu veti jumppaaTänään 10+0
Eipähän huoleta enää yhtään ja olokin helpottui. Taas!
Todellakin nautitaan!Samaa se minäkin ihmettelen! Nyt nautitaan Summerlemonkävin kans 10±4 siellä oli elämää just niinku pitikin. Välillä vähän verensokeri laskenut mutta eipä muuta, helpottanut heti ku ottanu ees jtn suuhun
Onko sulla se hematooma jo tullut pois / surkastunut?Tänään olin taas varma että viime ultran jälkeen on tapahtunut jotain kamalaa, mutta ultrassa oli kaikki hyvin!Tänään 8+6 ja kätilö sai mitoiksi 9+2.
Pieni nallekarkki siellä.
![]()
Joo! Se oli onneksi kadonnut jo 7+0Onko sulla se hematooma jo tullut pois / surkastunut?
Meillä aika Vantaan Kaunis Odotukseen ensi tiistaiksi 26.7.Pelottaa ja jännittää niin suunnattomasti. Toki kokoaikainen vellova pahoinvointi ja oksentelu pitävät kyllä mielessä että jokin siellä on tätä oloa aiheuttamassa
Toivon niin että ultrassa kaikki olisi hyvin ja kauan odotettu toive lapsesta toteutuisi. Onko muilla kokemuksia tuosta Kaunis odotus paikasta?
On niin edullinen alkuraskauden uä, että ei malta odottaa kunnalliselle
![]()
Voi kun ihana kuulla!Mä kävin tuolla Vantaan Kauniissa odotuksessa varhaisultrassa kesäkuussa. Ihanan tunnelmallinen ja rauhallinen huone, ihana kätilö ja kivasti oli iso ruutu myös petiä vastapäisellä seinällä niin siinä näki hyvin ultrakuvan. Otti meille myös pari kuvaa kotiinviemisiksiSai myös kysellä jotain jos mieltä jokin vaivasi. Lämpimät suosittelut!
Mä menisin ihan vaan siitä ilosta että kiva katsella vauvaa ja ei sitten tarvi miettiä onko kaikki ok.Kävin yksityisellä varhaisultrassa, mutta nyt neuvolassa oltiin sitä mieltä, että pitää käydä heidän kautta myös, kun oli aiemmin veristä vuotoa, minkä syytä yksityisellä lääkäriasemalla ei saatu selville. Siellä kuitenkin todettiin kaiken olevan kunnossa ja sikiön vastaavan viikkoja. En nyt käsitä miksi pitäs mennä toiseen kertaan tekee samat tutkimukset. En sitten osannut neuvolatädille pistää hanttiin kun se niin oli sitä mieltä, että kannattaa käydä vielä. Mitä te muut tekisitte? Olenko sitten jotenkin vastuuton kun en halua toiseen kertaan varhaisultraan? Nyt olen kahden vaiheilla että menenkö vai en….
Mä menisin ihan vaan siitä ilosta että kiva katsella vauvaa ja ei sitten tarvi miettiä onko kaikki ok.
Mä meen samaan paikkaan maanantaina, voin kertoa miten meni. Mulla on silloin jo 10+0, ja kunnallinen uä ois 10.8, en minäkään pysty odottamaanMeillä aika Vantaan Kaunis Odotukseen ensi tiistaiksi 26.7.Pelottaa ja jännittää niin suunnattomasti. Toki kokoaikainen vellova pahoinvointi ja oksentelu pitävät kyllä mielessä että jokin siellä on tätä oloa aiheuttamassa
Toivon niin että ultrassa kaikki olisi hyvin ja kauan odotettu toive lapsesta toteutuisi. Onko muilla kokemuksia tuosta Kaunis odotus paikasta?
![]()
Joo kerro ehdottomasti miten meniMä meen samaan paikkaan maanantaina, voin kertoa miten meni. Mulla on silloin jo 10+0, ja kunnallinen uä ois 10.8, en minäkään pysty odottamaan![]()
Kävin siellä tänään. Todella mukava kokemus. Tosiaan iso viileä kotoisa huone ja iso näyttö edessä. Pikku pulla löytyi heti ja näytti jalanpohjaa kivasti, sain siitäkin erillisen kuvanMeillä aika Vantaan Kaunis Odotukseen ensi tiistaiksi 26.7.Pelottaa ja jännittää niin suunnattomasti. Toki kokoaikainen vellova pahoinvointi ja oksentelu pitävät kyllä mielessä että jokin siellä on tätä oloa aiheuttamassa
![]()