Varhaisultra

Kävin siellä tänään. Todella mukava kokemus. Tosiaan iso viileä kotoisa huone ja iso näyttö edessä. Pikku pulla löytyi heti ja näytti jalanpohjaa kivasti, sain siitäkin erillisen kuvan 😆 Liikkeitä tosi paljon ja syke todella hyvä 🤩
Kuukautisten perusteella oli 10+0, mutta koon mukaan olisi 10+6, eli mun uus laskettu aika YSTÄVÄNPÄIVÄ! 💖
Autolla kannattaa ajaa topaasiparkkiin ja kävellä siitä torin yli 😉
Ai että olen helpottunut, kun nyt ekan kerran näin että kaikki on hyvin!
Ihana työnimi "pikku pulla" :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
 
Kävin siellä tänään. Todella mukava kokemus. Tosiaan iso viileä kotoisa huone ja iso näyttö edessä. Pikku pulla löytyi heti ja näytti jalanpohjaa kivasti, sain siitäkin erillisen kuvan 😆 Liikkeitä tosi paljon ja syke todella hyvä 🤩
Kuukautisten perusteella oli 10+0, mutta koon mukaan olisi 10+6, eli mun uus laskettu aika YSTÄVÄNPÄIVÄ! 💖
Autolla kannattaa ajaa topaasiparkkiin ja kävellä siitä torin yli 😉
Ai että olen helpottunut, kun nyt ekan kerran näin että kaikki on hyvin!
Ihanaa kuulla että myös siellä saatu tavata pikkuinen ❤️😍 Ihana laskettu aika toi ystävänpäivä 😊 Mäkään en sit malttanut odottaa huomiseen vaan sain aikaistettua jo viikonloppuna meidän ajan myös tälle päivälle. Nähtiin ja kuultiin myös meidän pikkuinen tänään ensimmäistä kertaa ❤️ Niin helpottavaa ja ihanaa nähdä että kaikki oli nyt kunnossa. Niin kova menetyksen pelko varjostanut taustalla joulukuun keskenmenon vuoksi. Viikot vastasivat 8+5. Laskettu aika olisi 1.3. Paikkana tuo Kaunis odotus oli mitä ihanin ja kätilö Johanna oli aivan super ihana ja osaava! Vahva suositus tälle 😊 Mun pitää nyt sitten varmaan siirtyä tonne maaliskuisten puolelle jatkamaan 😄👋🏼
 
Ihanaa kuulla että myös siellä saatu tavata pikkuinen ❤️😍 Ihana laskettu aika toi ystävänpäivä 😊 Mäkään en sit malttanut odottaa huomiseen vaan sain aikaistettua jo viikonloppuna meidän ajan myös tälle päivälle. Nähtiin ja kuultiin myös meidän pikkuinen tänään ensimmäistä kertaa ❤️ Niin helpottavaa ja ihanaa nähdä että kaikki oli nyt kunnossa. Niin kova menetyksen pelko varjostanut taustalla joulukuun keskenmenon vuoksi. Viikot vastasivat 8+5. Laskettu aika olisi 1.3. Paikkana tuo Kaunis odotus oli mitä ihanin ja kätilö Johanna oli aivan super ihana ja osaava! Vahva suositus tälle 😊 Mun pitää nyt sitten varmaan siirtyä tonne maaliskuisten puolelle jatkamaan 😄👋🏼
Ihana kuulla 😍 oot kanssa kyllä niin hilkulla että voit hyvin tehdä kuten Olive ja olla täällä ja maaliskuisissa jos siltä tuntuu ☺️
 
Ihanaa kuulla että myös siellä saatu tavata pikkuinen ❤️😍 Ihana laskettu aika toi ystävänpäivä 😊 Mäkään en sit malttanut odottaa huomiseen vaan sain aikaistettua jo viikonloppuna meidän ajan myös tälle päivälle. Nähtiin ja kuultiin myös meidän pikkuinen tänään ensimmäistä kertaa ❤️ Niin helpottavaa ja ihanaa nähdä että kaikki oli nyt kunnossa. Niin kova menetyksen pelko varjostanut taustalla joulukuun keskenmenon vuoksi. Viikot vastasivat 8+5. Laskettu aika olisi 1.3. Paikkana tuo Kaunis odotus oli mitä ihanin ja kätilö Johanna oli aivan super ihana ja osaava! Vahva suositus tälle 😊 Mun pitää nyt sitten varmaan siirtyä tonne maaliskuisten puolelle jatkamaan 😄👋🏼
Ihanaa, ehkä menitte just mun jälkeen, parkkeerasitte mun viereen (lila huppari & musta Yamaha MT07) jäin parkkikselle lähettämään kuvia äidille, anopille ja miehelleni tietty! Komppaan että jää vaan tännekin, tuo la saattaa vielä muuttua sitten seuraavan ultran kohdalla 😉
 
Meillä oli hati aamulla klo8.15 ja sen jälkeen onkin päivä menny aika sumussa. Ultrassa paljastui siis kaksi ja koska meille on siirretty 1kpl 4pv ikäinen blasto niin identtiset kaksoset siis tulossa. Järkytys oli melkoinen vaikka vahva intuitio sanoi, että nyt ei ole kaikki "normaalisti" ja siks varasinkin ton ylimääräsen ultran. Kohdusta löytyi myös aktiivista vuotoa, jonka toivotaan loppuvan eikä aiheuttas mitään pahempaa, mutta sitä vuotoakin nyt sit vielä jännätään.
Juhannuksen jälkeen sit seuraava ultra ja toivotaan, että molemmat pysyisi matkassa. Vahva syke oli molemmilla :red-heart:+:red-heart:
Hei @BelleBoo , miten sinulla on raskausaika sujunut? ❤️ En muista nähneeni näiden kesäkuun ultrauutisten jälkeen sinun viestejäsi.
 
Mun paikkakunnalla varhaisultran sai julkisessa terveydenhoidossa. Minulla varhaisultra oli 20.7, en enää muista sen hetkisiä viikkoja, kun viikot muuttui noin 5-7 päivällä. En enää muista tarkkaan kun siitä on aikaa. Yksi sikiö näkyi ja kaikki hyvin.
 
Takaisin
Top