Varhaisultra

Sain varhaisultra-ajaksi 13.6, apua siihenhän on ikuisuus! Tuulimunaraskaus pelottaa. Tolloin on jo viikot 7+2, eli ainakin pitäisi jo näkyä kaikki. Kaveri lupautui tulemaan tukihenkilöksi onneksi. Olin meinannut yksityiselle varata, mutta tämä varhaisulta "kuuluikin" lapsettomuushoitoihin, mikä on ihan kiva.
Etkös sä ollut Taysissa hoidoissa? Meillä onkin sitten samana päivänä ultra, ehkä me ollaankin peräkanaa siellä vastaanotolla 😂

Onpa kyllä ollut tyly lääkäri Jossulla, ihan mahdollistahan se on, että oli nyt vaan liian pieni sykkeen näkemiseksi kuten muutkin todenneet. Toivotaan, että torstaina saisitte hyviä uutisia! ❤️

Mustikkatäplälle onnittelut hyvistä ultrakuulumisia! 😍

Jadinelle ja Leafille kovasti tsemppiä huomisiin ultriin! ❤️

Muokattu viimeksi:
Ja koko ajan olo että en usko tuota gyneä.. elossa sen vauvan on oltava. Jos torstaina ei näy sykettä niin hyväksyn asian. Mutta mikäli näkyy, teen lääkäristä ja hänen käytöksestään valituksen.
Jossu, toivottavasti kaikki on hyvin! ♥️

En tiedä oonko huono ihminen, mutta saattaisin itse tehdä valituksen joka tapauksessa... Oon ajatellut, että lääkärinä toimimisesta puolet on lääketiedettä ja puolet ihmisen kohtaamista ja kuuntelemista. Kuten muutkin sanoneet, tosi erikoista jos 6+0 tilanteessa tuomio on noin tyly, varsinkin kun mittailu on varmasti vaikeaa eikä sykkeenkään näkeminen taida ihan alussa olla kovin yksinkertaista. Tsemppiä seuraavan ultran odotteluun! ♥️

Kiitos kaikille. ❤ Teen kyllä valituksen. Odotan ain torstain lopputulosta sillä valitus on varmasti vielä tulenkatkuisempi jos kohdusta löytyy elävä vauva.

Mulla on kyllä ihan ylipaska olla nyt... Tuntuu jotenkin ettei niitä vähäisiäkään oireita ole. On vain runneltu olo sisätutkimuksen jäljiltä.

Listasin nyt tähän bongaamiani tulevia ultria niin helpompi pysyä kärryillä kenen kuulumisia odottaa 😍

31.5. Jadine, Leaf
1.6. Kaislanen
2.6. Jossu123
3.6. Pillow
8.6. Roskajoukon Jalokivi, Hano, Hillanen
13.6. Jokeri, Noaidi

Lisäilkäähän itsenne listaan ketkä puututte 😊

Listasin nyt tähän bongaamiani tulevia ultria niin helpompi pysyä kärryillä kenen kuulumisia odottaa 😍

31.5. Jadine, Leaf
1.6. Kaislanen
2.6. Jossu123
3.6. Pillow
13.6. Jokeri, Noaidi

Lisäilkäähän itsenne listaan ketkä puututte 😊

Tää lista on kiva! 😍

Tsemppiä päivän ultriin Jadine ja Leaf ❤️❤️🌈✨

31.5. Jadine, Leaf
1.6. Kaislanen
2.6. Jossu123
3.6. Pillow
13.6. Jokeri, Noaidi, Viikuna91

Lisäsin itseni listalle :) 7+2 ois tuolloin ultrassa ovulaatiosta mut raskaustestit näytti niin myöhään plussaa että luulen et kiinnittyminen oli aika myöhään, eli jos se vaikuttaa niin sitten varmaan ei vielä noin pitkällä ole. Mutta luulis silti kaikki sykkeet ym näkyvän jos niitä on. :Heartred

Huh huh. Lääkäri ultrasi ja ensin näkyi vain tyhjä sikiöpussi. Lääkäri oli juuri sanomassa, ettei näytä hyvältä, kun kuvaan ilmestyikin pikkuruinen alkio, jonka sydän sykki. :smiling face with heart-eyes: Koko vastasi 6+0 ja se kyllä vähän huolettaa, kun nyt pitäisi olla ovulaatiosta laskettuna jo 7+4. En tiedä, miten voisi olla noin iso heitto, ja kun raskaustestikin näytti positiivista jo dpo10... Mutta kyllä se vauva nyt on ainakin toistaiseksi elossa. :red-heart:

Huh huh. Lääkäri ultrasi ja ensin näkyi vain tyhjä sikiöpussi. Lääkäri oli juuri sanomassa, ettei näytä hyvältä, kun kuvaan ilmestyikin pikkuruinen alkio, jonka sydän sykki. :smiling face with heart-eyes: Koko vastasi 6+0 ja se kyllä vähän huolettaa, kun nyt pitäisi olla ovulaatiosta laskettuna jo 7+4. En tiedä, miten voisi olla noin iso heitto, ja kun raskaustestikin näytti positiivista jo dpo10... Mutta kyllä se vauva nyt on ainakin toistaiseksi elossa. :red-heart:
Olipas sullakin dramaattinen käynti! 😕 Ihana, että löytyi sykkivä sydän! ❤ Testasitko oviksen siis, että toi 7+4 on varma? Ja oliko vauva kasvanut edellisen ultran jälkeen kuitenkin?

Olipas sullakin dramaattinen käynti! 😕 Ihana, että löytyi sykkivä sydän! ❤ Testasitko oviksen siis, että toi 7+4 on varma? Ja oliko vauva kasvanut edellisen ultran jälkeen kuitenkin?
Testasin oviksen joo. Ja viime kerralla ei oikein meinannut näkyä vauvaa ollenkaan, eli oli kasvanut viime kerrasta.

Testasin oviksen joo. Ja viime kerralla ei oikein meinannut näkyä vauvaa ollenkaan, eli oli kasvanut viime kerrasta.
Hyvä, että oli tullut kasvua kuitenkin, vaikka varmasti huolettaa! ❤ Onko sulla tulossa vielä joku kontrollikäynti?

Onneksi loppu hyvin kaikki hyvin. ❤ toivottavasti on silti ihan normaalia. Mäkin murehdin sitä kun ovulaatiosta pitäis olla jo 7+3 ja eilen vastasi koko 6+0.

On: oon jotenkin ihan paskana edelleen siitä eilisestä käynnistä. Vähän väliä olo että en mä enää mitään raskaana oo kun vähäisetkin oireet tuntuu hävinneen (mm. Rintojen arkuus) mutta silti välillä oon tosi toiveikas että saatais kuitenkin torstaina hyviä uutisia.

Nyt näin lääkärin tekstin jossa sikiökaiun kooksi mitattu 3,7mm. Eihän se välttämättä edes vastaa 6+0??? Eikös 6+0-6+6 mene 4mm-8mm...?

Takaisin