Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tällä kertaa vois yrittää malttaa yhdellä. Tekis mieli mennä heti ku vois, suositushan on vissiin aikasintaan 6+3. Mut ite halusin mennä vähän myöhemmin, et on sit selvä peli, mitä siel näkyy. Ettei tartte spekuloida, et oltiinko vaan liian aikaisin. Mut malttaako odottaa? 

Joo harvassa paikassa on neuvolassa ultralaitteet, mä oon kans saanu ihmetystä siitä, et mun neuvolalääkäri ultras. Sitäkään ei suurimassa osassa neuvoloita tehdä, ainakaan täällä pääkaupunkiseudulla. Se oli kyl vanhassa neuvolassa, nyt ollaan muutettu, saa nähdä miten täs uudessa.Oon suunnitellu meneväni. Kattelin et yksityisellä olis aika ens viikonlopulle niin mullakin olis sillon jo rv 6+4 menossa. Oliskohan se liian aikasta?
![]()
Kuten Mustikkatäpä mainitsikin, niin oleellinen juttu on, tiedätkö ovulaation ajankohdan. Jos tiedät varmasti, että tuolloin on 6+4 menossa, niin kyllä sykkeiden pitäisi näkyä. Jos taas et ole ihan varma oviksen ajankohdasta, suosittelen menemään vähän myöhemmin.
Mutta todennäköisesti sykkeen pitäisi jo näkyä, jos kaikki on hyvin.Onko hyvä aika varata varhaisultra ajankohtaan kun on 6+6 ja ei tietoa siis kierron säännöllisyydestä?

Missä päin saa varhaisultran ekalla neuvolakäynnillä?Meillä on varhaisultra yksityiseltä varattuna 7+0.Meilläkin se onni, että neuvolakäynnin yhteydessä ultrataan. Ja eka neuvola onkin sitten jo 8+3, eli vähä reilu viikko vain pitää olla näkemättä pientä.
![]()
Etelä-Pohjanmaalla meillä pienessä kunnassa ultrataan joka neuvolassa.Missä päin saa varhaisultran ekalla neuvolakäynnillä?