Varhaisultra

Pitäisiköhän minunkin käydä jo ensi viikolla kun on 6+3? Jotenkin jännitän et näkyykö sydän jo. Mutta jos täällä muutkin meinasivat käydä niin miksen minäkin.
 
Pitäisiköhän minunkin käydä jo ensi viikolla kun on 6+3? Jotenkin jännitän et näkyykö sydän jo. Mutta jos täällä muutkin meinasivat käydä niin miksen minäkin.

Käy ihmeessä. :thumbs-up:me käytiin pojasta just 6+3 ja syke näkyi ihan selvästi. toki se riippuu myös laitteista että miten hyvät laitteet, mutta perhe artella ainakin tosi hyvät ja tarkat niin mä luotan että meillä näkyy nytkin kun viikot 6+1, näkyy siis jos kaikki vaan on niinkuin pitää :folded:
 
Täällä ollaan menossa varhaisultraan vasta 22.4., silloin pitäisi sitten olla varmasti tarpeeksi pitkällä että sydämen syke löytyy jos on löytyäkseen. Haluan käydä varmistamassa että kaikki on niin hyvin kuin tässä kohtaa vaan voi olla ennen kuin innostutaan enemmän, mutta en toisaalta halua kiirehtiäkään varhaisultraan. Oman kalenterin haasteet vaikutti myös osaltaan tuohon, miksi vasta noin "myöhään" ollaan menossa.
 
Hedelmöittyminenhän on voinut tapahtua jopa pari päivää myöhemmin kuin ovulaatio on ollut jonka takia suositellaan sitä 7+. 6+3 yleensä sykkeet näkyy mutta ei välttämättä varsinkin jos päivät yhtään heittää. Itseä ahdistaisi vaan enemmän jos syke ei kuuluisi ja sitten pitäisi arvella mistä johtuu.

Ja siis jokainen toki tavallaan!
 
Hedelmöittyminenhän on voinut tapahtua jopa pari päivää myöhemmin kuin ovulaatio on ollut jonka takia suositellaan sitä 7+. 6+3 yleensä sykkeet näkyy mutta ei välttämättä varsinkin jos päivät yhtään heittää. Itseä ahdistaisi vaan enemmän jos syke ei kuuluisi ja sitten pitäisi arvella mistä johtuu.

Ja siis jokainen toki tavallaan!

me käytiin keskenmenneen ultrassa 5+6 ja silloin jo kätilö sanoi meille että sykkeen pitäis näillä viikoilla jo näkyä. se muutaman päivän heitto tässä 6+ tuskin haittaa sykkeen näkymistä :smiling-eyes:

Lisäks kaikki raskaussovellukset huutaa että 6+ voit käydä jo varhaisultrassa tarkistamassa onko kaikki hyvin ja nähdä vauvasi sydämen sykkeen, niin luotan edelleen että 6+ näkyy jos on näkyäkseen. :folded:
 
Menettekö siis poliklinikalle ettekä neuvolaan?
Mietin itse pitääkö myös olla yhteydessä neuvolaan vai miten menee


Mennään poliklinikalle. Neuvolan varasin myös ja se vasta lähempänä loppukuuta :) en oikeen itekkään tiedä mutta varasinpa kuitenkin :smiling-eyes:
 
Mitkä viikot teillä on silloin, kun meette varhaisultraan? Mulla olisi menkkojen perusteella 7+3 ja oletetun ovulaatioajankohdan mukaan 7+0. Kierto on kuitenkin aika epäsäännöllinen enkä oo tikuttanut ovista, eli varmaa tietoa ei ole. Mietin, pitäiskö tuota siirtää vielä pidemmälle että varmasti löytyis syke eikä olis sit ns. hukkareissu. Ajellaan ultraan vähän kauempaa, niin ei viitsis sit tyyliin seuraavalla viikolla mennä taas uudestaan.


Mulla vu 14.4 ja silloin 6+5. Meillä poli varasi tämän ihan automaattisesti niin kai silloin sitten luulis jo että jotai selvyyttä saa. :Hugging Face:
 
Mulla on tosi epäsäännöllinen kierto eikä varmaa tietoa ovulaatio- tai hedelmöittymispäivästä, joten sain ajan ajanmäärittelyultraan julkiselle puolelle kahden viikon päähän. Omien laskujen (ja raskaussovelluksen) mukaan silloin tulisi täyteen tasan 7 viikkoa. Oon tosi iloinen pääsystä julkiselle, koska siinä pääsee niin paljon halvemmalla...
 
Tsemppiä ultraan! Tuu sitten kertomaan miten meni :smiling-eyes:

Kiitos! :folded:

Ultra meni hyvin! Sieltä löytyi pieni kaveri joka vastas viikkoja 5+5 (eli vähän pienempi kuin mitä ite olin laskenu. Sanoi että pienempi ei pitäis olla mutta saattaa olla vähän isompi kun mitä nyt saatiin mitattua) ja hieno sydämen syke!! :smiling face with heart-eyes::red-heart: Onneks oli sydän jo alkanu lyömään koska muuten ois ollu vähän vaikeeta häntä sieltä löytää :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Niin onnellinen :red-heart:
 
Muokattu viimeksi:
Kiitos! :folded:

Ultra meni hyvin! Sieltä löytyi pieni kaveri joka vastas viikkoja 5+5 (eli vähän pienempi kuin mitä ite olin laskenu. Sanoi että pienempi ei pitäis olla mutta saattaa olla vähän isompi kun mitä nyt saatiin mitattua) ja hieno sydämen syke!! :smiling face with heart-eyes::red-heart: Onneks oli sydän jo alkanu lyömään koska muuten ois ollu vähän vaikeeta häntä sieltä löytää :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Niin onnellinen :red-heart:

Ihan mahtavaa :red-heart: Onnea!
 
Ihanaa kun saatiin ensimmäiset ultra kuulumiset jo!! Itse siirsin ultraan parilla päivällä heti pääsiäisen jälkeen niin ei tarvitse jännittää koko viikkoa.. Olisipa se päivä jo!!
 
Ääh, nyt aloin itekki pohtia, pitäiskö sittenkin mennä vu, vaikken meinannu. Touko-kesäkuun vaihteeseen on niiin pitkä aika.
 
Meillä on vielä 4 päivää ultraan! saattaa päivät madella sitä odotellessa! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Mutta täytyy sanoa, että oli hiukan eri kattoa monitorista tommosta 2mm kaveria, kun esikoisesta käytiin 6+6 ja pituutta oli silloin 8.6mm :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Ensimmäinen kuva on tosiaan tämän päivän pikkukaverista vk 5+5 ja alempi esikoisesta 6+6. Onneksi ties mitä etsiä monitorilta niin ei tullut turhaan panikoitua :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

eli jos joku malttaa odottaa pidempään (me ei maltettu :rolling:) niin voi odottaa näkevänsä kyllä enemmän :No Evil Monkey:
 

Liitteet

  • 5D2CD280-7390-46E1-8F37-AB9F9DF0AF50.jpeg
    5D2CD280-7390-46E1-8F37-AB9F9DF0AF50.jpeg
    1.9 MB · Katsottu: 28
  • 1ED428E2-A599-447F-8BC6-9F83E42E2A9F.jpeg
    1ED428E2-A599-447F-8BC6-9F83E42E2A9F.jpeg
    2.2 MB · Katsottu: 29
Mutta täytyy sanoa, että oli hiukan eri kattoa monitorista tommosta 2mm kaveria, kun esikoisesta käytiin 6+6 ja pituutta oli silloin 8.6mm :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Ensimmäinen kuva on tosiaan tämän päivän pikkukaverista vk 5+5 ja alempi esikoisesta 6+6. Onneksi ties mitä etsiä monitorilta niin ei tullut turhaan panikoitua :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

eli jos joku malttaa odottaa pidempään (me ei maltettu :rolling:) niin voi odottaa näkevänsä kyllä enemmän :No Evil Monkey:

Meille tärkeintä on nähdä vaan se sydämen syke, siksi mekään ei malteta odottaa pidempään! :tears: 6+ viikoilla se näkyy hyvin jos on näkyäkseen! :folded:
 
Takaisin
Top