Varhaisultra

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Menettekö varhaisraskauden ultraan ennen nt-ultraa? Julkiselle vai yksityiselle? Tänne voi tulla myös kertomaan ultrakuulumiset!
 
aijotaan mennä, jos julkiselle ei päästä niin yksityiselle sitten. Nyt on niin monta keskenmenoa jo takana, että kysyn julkiselta ensin ennen kun varaan ajan yksityiselle. Pakko saada tietää että onko kaikki kunnossa, ennen kun pystyy alkaa nauttimaan raskaudesta kunnolla! :smiling-eyes:
 
Varattiin eilen aika yksityiselle kätilölle, tuntuu vain siltä että on tarve tietää onko kaikki kunnossa :smiling-eyes:
 
mä varasin myös ajan jo perhe artelle pääsiäisviikolle. :Two-hearts: Tämä varuiks jos julkiselle ei pääse varhaisultraan keskenmenojen takia.
 
Mulla on vielä ristiriitaset fiilikset. Oon aikasemmissa kahdessa käynyt, mutta viimeksi huonot uutiset tuli nt-ultrassa niin tavallaan vu tuntuu turhalta nyt. Pitää vähän mutustella asiaa
 
Meinaan käydä. Ihan vaan sen takia, että jos jotain probleemaa on niin ajoissa tietää sitten. Ei se poista sitä jännitystä joka jää joka tapauksessa sinne nt ultraan asti.
 
En raaski mennä vaikka mieli tekisi. Olisi kyllä ihana käydä sulkemassa tuulimunan mahdollisuus pois mutta mä koitan piinailla sinne ekaan ultraan vielä pari kuukautta :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Aiotaan mennä. Kyllä se vähän tuo luottamusta tähän hommaan, ja kätilön tekemänä hintakin on mun mielestä melko kohtuullinen.
 
Meillä ei tosiaan tarjota julkisella kun vasta rv8-10 ensimmäinen ultra, kysyin neuvolasta eilen, ja ne laitteet joilla neuvolalääkäri ultraa on aika surkeat, joten me mennään perhe artelle ennen pääsiäistä katsomaan onko kaikki niinkun pitääkin :Two-hearts:
Viimeksihän muutama vuosi sitten samanlailla oli aika perhe artelle alkuraskauden ultraan ja siellä ei pienellä ollutkaan sykettä, oli keskeytynyt keskenmeno, joten nyt en sitäkään vähää pysty odottelemaan yhtään kun vähän pelottaa jos taas käykin samanlailla :sad-face:
 
Varasin 13.4 ajan. Anoppi on tulossa samana päivänä joten aattelin että kiva kertoa jos on tieto ettei oo esim.kohdun ulkoinen. Siitä pari viikkoa ja onkin jo neuvola.

meillä on ultra myös 13.4. :folded: me ollaan aateltu kertoa kaikille vasta nt ultran jälkeen, mutta saas nähdä osaanko olla niin pitkään hiljaa :tears: miehen lisäksi minun appi ukko on ainoa joka tietää tästä raskaudesta:Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:
 
Mitkä viikot teillä on silloin, kun meette varhaisultraan? Mulla olisi menkkojen perusteella 7+3 ja oletetun ovulaatioajankohdan mukaan 7+0. Kierto on kuitenkin aika epäsäännöllinen enkä oo tikuttanut ovista, eli varmaa tietoa ei ole. Mietin, pitäiskö tuota siirtää vielä pidemmälle että varmasti löytyis syke eikä olis sit ns. hukkareissu. Ajellaan ultraan vähän kauempaa, niin ei viitsis sit tyyliin seuraavalla viikolla mennä taas uudestaan.
 
En raaski mennä vaikka mieli tekisi. Olisi kyllä ihana käydä sulkemassa tuulimunan mahdollisuus pois mutta mä koitan piinailla sinne ekaan ultraan vielä pari kuukautta :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Sama homma. Mieli tekis mennä, mutta ei raaski. Oishan se kiva tietää jo alkuvaiheessa, että onko tähän mennessä kaikki hyvin, eikä jönnittää sinne nt-ultraan asti. Mutta varsinkin näin juuri edellisen äitiysloman loputtua ei sitä rahaa niin hirveitä ylimääräisiä ole.
 
Mitkä viikot teillä on silloin, kun meette varhaisultraan? Mulla olisi menkkojen perusteella 7+3 ja oletetun ovulaatioajankohdan mukaan 7+0. Kierto on kuitenkin aika epäsäännöllinen enkä oo tikuttanut ovista, eli varmaa tietoa ei ole. Mietin, pitäiskö tuota siirtää vielä pidemmälle että varmasti löytyis syke eikä olis sit ns. hukkareissu. Ajellaan ultraan vähän kauempaa, niin ei viitsis sit tyyliin seuraavalla viikolla mennä taas uudestaan.

mulla on 6+2 viikot. pojan varhaisultrassa käytiin 6+3 ja näkyi vahva syke. edellisessä km käytiin 5+6 ja kätilö kun ei löytänyt sykettä niin hän tiesi raskauden menneen kesken ja sanoikin että yleensä näillä viikoilla sykkeen voi jo nähdä. eli toi milloin sulla on, on oikein hyvä aika mennä :thumbs-up:
 
mulla on 6+2 viikot. pojan varhaisultrassa käytiin 6+3 ja näkyi vahva syke. edellisessä km käytiin 5+6 ja kätilö kun ei löytänyt sykettä niin hän tiesi raskauden menneen kesken ja sanoikin että yleensä näillä viikoilla sykkeen voi jo nähdä. eli toi milloin sulla on, on oikein hyvä aika mennä :thumbs-up:

Okei, hyvä tietää että voi hyvinkin kuulua syke jopa ennen tuota 6+3! Pitäis siis olla ihan ok ajankohta mulle tuo minkä oon varannut, myös siinä tapauksessa että omat laskut on menneet pieleen :smiling-eyes:
 
Mulla myös 6+3 kun on varhaisultra. Edellisessä varhaisultrassa gyne mietti että nykyisin tiedetään, että valtaosa keskenmenoista tapahtuu enne rv8. Vaikkei mitään 100% turvarajoja tälle asialle voi antaa, hän näki että 8 viikkoa povaa jo hyvää eikä tarvitsisi odotella esim. Kertomista 12 viikkoon.
 
Takaisin
Top