Varhaisultra

Tänään löytyi yksi vahva syke oikeasta paikasta. Huh, mikä helpostus.

Sama täällä :smiling face with heart-eyes: Oli tosin kuusi päivää varhaisemmassa kuin itse laskeskelin, mutta onneksi ei ollut liian varhaista kuitenkaan ultralle, vaan siellä se pieni sydän vimmatusti pomppasi.
 
Toinen varhaisultra takana. Kaksi kaverusta siellä edelleen matkassa. Molemmat vastasivat viikkoja ja liikkuivatkin jo. :red-heart::red-heart:
 
Tänään käytiin. Pieni oli muutaman päivän nuorempi kuin olin laskenut, mutta onneksi näkyi siihen nähden oikein hyvä ja vahva syke :red-heart: Kätilön arvioi kooksi 6+1 ja itse olin ajatellut että olisi ollut 6+4.
 
Ensi maanantaina menossa, silloin pitäisi olla viikkoja 7+

Aiemmissa raskauksissa en olekaan käynyt au, mutta edellinen raskaus päättyi keskenmenoon viikolla 10+, joten haluan varmistaa tilanteen.
 
Näitä ultrakuulumisia on aina ihana lukea ja ihanaa, että tähän asti kaikilla on ollut iloisia uutisia niistä. Ja kahdet kaksosetkin, pysyinkö laskuissa? :)

Me ei nyt lähdetty varaamaan yksityiseltä. Neuvolan ajanvarauksessa sanoivat, että th voi sitten ensikäynnillä tehdä lähetteen, kun mulla ei oo varmaa käsitystä, milloin tämä on alkunsa saanut. Mutta jos mä oon jäljillä, niin neuvola on 9+2, jolloin alkais olee kyllä jo nt-lähetteen vuoro..
 
Tänään ultra päivällä, ja niin kovat jännitykset päällä et en tiiä miten päi täs pyöris.. nyt pitäis vähintää olla 6+3 ja enintää 7.. tää kuudes raskaus ja kaks onnistunutta takana päin. Erikoisinta täs ollu vaihtelevat oireet .. välillä oireeton päivä ja sit taas aivan järkky päivä
 
Täällä tänään ultrassa käyty ja syke löytyi:red-heart: 4pv isompi mitä neuvolassa laskivat:folded:
 
Meillä ei enää järjestetä varhaisultraa jos säännöllinen kuukautiskierto. Eli nyt joutuu odottamaan rviikolle 12 asti. Aiemmissa raskauksissa on varhaisultra ollut automaattisesti, ärsyttää kun nämä suositukset muuttuu vähän väliä joka asiassa.
 
Meillä ei enää järjestetä varhaisultraa jos säännöllinen kuukautiskierto. Eli nyt joutuu odottamaan rviikolle 12 asti. Aiemmissa raskauksissa on varhaisultra ollut automaattisesti, ärsyttää kun nämä suositukset muuttuu vähän väliä joka asiassa.

Niin se taitaa olla että suurimmassa osassa kuntia ei saa varhaisultraa julkiselta. Moni tuntuu käyvän sitten kuitenkin yksityisellä.
 
Niin se taitaa olla että suurimmassa osassa kuntia ei saa varhaisultraa julkiselta. Moni tuntuu käyvän sitten kuitenkin yksityisellä.
Meillä sai kahden aiemman lapsen kohdalla, nyt oli sekin muuttunut, kuten myös moni ruokasuositus jne.
 
Tänään 9+0 ja ultrassa näkyi pikkuinen, joka oli kooltaan viikkoja vastaava ja sydän sykki :Two-hearts:
 
Pitäs uskaltaa pääsiäisen jälkeen soitella neuvolaan, pelottaa vaan soitella kun yhden kerran vuoto alkoi juuri edellisenä iltana kun olis ollu varhaisultra.. vetkutin kuopuksenkin kanssa viikolle 9 varhaisultraa sen keskenmenon jälkeen..
 
Me käytiin varhaisultrassa yksityisellä, kun viikkoja oli kuukautisista laskettuna 8+0, mut ovulaatiotestin mukaan 7+4. Ultrassa sitten näkyikin just tuota 7+4 vastaava kaveri ja vimmattu pieni sydämen syke ❤️
 
Takaisin
Top