Varhaisultra

Varasin ultran maaliskuun loppuun, jolloin pitäisi laskujeni mukaan olla rv6+4. Toivottavasti ei ole liian aikainen ajankohta sykkeen kannalta... Lähdetään seuraavaka päivänä viikon ulkomaanmatkalle ja haluaisin ennen sitä nähdä että kaikki on hyvin. Toisaalta jos ei ole niin ehkä se ympäristön vaihdos on hyväksi... Ihan kamalan hitaasti matelee aika nyt :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Mä kävin kans tällä viikolla, vastasi täysin laskemiani viikkoja 6+5 ja sydän sykki :Two-hearts:
 
Testin viivat oli vahvistuneet toissapäivältä niin hyvin, että uskalsin varata ajan, silloin olisi omien laskujen mukaan 7+0. Pari viikkoa tarvii vielä odottaa, mutta sitten varmistuu. Jännää :Grinning Face With Smiling Eyes:
 
Mulkin viel 1,5vk ultraan. Sillon ois ehkä 7+1. Halusin ottaa varman päälle et ois varmasti ainakin se 7+0 kasassa. Huh se tulee oleen kyllä niin jännää :Weary Cat Face: mut aika vois nyt mennä vähän nopeemmin sinne :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Me käytiin esikoisesta Perhe-Artella Malmilla ja sinne mennään nytkin. On edullisempi (85e) kun on kätilön tekemän ultra ja aika kodinomainen sisustus. Todella empaattista ja ystävällistä palvelua sain viimeksi vaikka olin ihan hermoheikko ja itkin vain, kun jännitti niin paljon ja oli niin paljon pelissä (eka plussa ikinä ivf-hoidolla). Nyt toivon, että pystyisin silleen olemaan rauhassa etten vain itke puolta ajasta :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Kiva kuulla kokemuksia tosta preggostakin! On sen verran uus paikka. Me päädyttiin preggoon koska on ylivoimaisesti meille paras sijainniltaan, mut vähän mietityttänyt kun ei siitä paikasta tiedä mitään.
 
Ohoh, olettepas edullisia vaihtoehtoja löytäneet. Mä varasin ajan Femedaan ja tulee kyl varmaan maksamaan lähemmäs 200e. Täytyy kyl vielä kurkata nuo edullisemmat. Viime raskaudessa käytiin tuolla Femedassa, joten automaattisesti hakeuduin varailemaan aikaa sieltä tällekin kertaa.
 
Ohoh, olettepas edullisia vaihtoehtoja löytäneet. Mä varasin ajan Femedaan ja tulee kyl varmaan maksamaan lähemmäs 200e. Täytyy kyl vielä kurkata nuo edullisemmat. Viime raskaudessa käytiin tuolla Femedassa, joten automaattisesti hakeuduin varailemaan aikaa sieltä tällekin kertaa.

Onko toi lääkärin vai kätilön tekemä? Kätilöllä on yleensä huomattavasti halvempi.
 
Lääkärin joo!

Tää selittää sit hintaeron. Kätilön tekemänä taitaa pk-seudulla aina olla sen alle satasen. Ei oo mitään erityistä huolta niin aattelin et kätilön tekemä riittää, toki jos ois jostain syystä huolia yms oisin varmaan ottanut gynen ajan.
 
Joo, täällä meillä päin ei esikoisen aikaan ollut noita kätilön ultria kuin yksi, ja löydettiin se vasta myöhemmin, niin käytiin kans lääkärillä, 200 e. Oli tosi nopee operaatio ("tuossapa se kelluu ja syke kuuluu, kiitos hei"), niin tuntui aika rahan haaskaukselta. Sitten käytiin toisen kerran vielä ennen nt-ultraa tuolla kätilön ultrattavana, ja paitsi et maksoi alle puolet, niin oli tosi mukava ja viihtyisä paikka ja kätilö selitti tosi pitkään ja huolella, näytti eri rakenteita ja antoi kuunnella sykettäkin tosi pitkään.
 
Kävin tänään kun en jaksanut odottaa ensi viikkoon (silloinkin ultra). 6+6 ja oikean kokoinen ja sykkeet löytyi helposti. ☺️ Kallis oli, mutta ehkä sen arvoista, koska hieman helpotti ahdistusta tuulimunasta ym. Vähän epäuskoinen olo edelleen. Onneksi viikon päästä jo seuraava ultra.
 
HUSin tiedoista löytyi sellainen kohta, että jos (/kun) on ensiaika varattuna lapsettomuustutkimuksiin nimenomaan toistuvien keskenmenojen vuoksi (hep), mutta tuleekin raskaaksi, niin olisi joissain tapauksissa oikeutettu julkisen varhaisultraan. Aion tätä selvitellä ja ehdottomasti hyödyntää, jos suinkin mahdollista!
 
Tänne ensimmäistä kertaa kirjoittelen :) Tänään kävimme julkisella puolella varhaisultrassa ja onnellisena yllätyksenä kohdusta löytyikin kaksi sykettä omissa "jääkaapeissaan" kuten lääkäri sanoi! :Heartred Viikkoja siis tänään 8+0, joka ei muuttunut alkuperäisestä. Raskaus saanut siis alkunsa toisesta Letrozole kierrosta. Uskomatonta! En millään uskonut monikkoraskauteen, kun oireetkaan ei ole olleet "vahvoja".
 
Tänne ensimmäistä kertaa kirjoittelen :) Tänään kävimme julkisella puolella varhaisultrassa ja onnellisena yllätyksenä kohdusta löytyikin kaksi sykettä omissa "jääkaapeissaan" kuten lääkäri sanoi! :Heartred Viikkoja siis tänään 8+0, joka ei muuttunut alkuperäisestä. Raskaus saanut siis alkunsa toisesta Letrozole kierrosta. Uskomatonta! En millään uskonut monikkoraskauteen, kun oireetkaan ei ole olleet "vahvoja".
Wau!! Onnea kovasti!! :smiling face with heart-eyes: Mä oon aina salaa vähän toivonut kaksosia. Kun nyt yhden edes saisi, niin olisin kovin tyytyväinen!
 
Takaisin
Top