Varhaisultra

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Menettekö varhaisraskauden ultraan ennen nt-ultraa? Julkiselle vai yksityiselle? Tänne voi tulla myös kertomaan ultrakuulumiset!
 
Täällä mennään ar ultraan jo ensiviikolla kunnallisella lähetteellä. Yksi tuuba poistettu kohdunulkoisen seurauksena v. 2015 joten nyt varmistetaan heti alussa että onhan oikeassa paikassa. Varoitteli kovin että sykkeitä ei vielä välttämättä saada, mutta tärkeää käydä siltin ajoissa kurkkaamassa lokaatio.

Jos olisi väärässä paikassa ja aikaisin saadaan kiinni niin on todennäköisempää että pystytään säästämään se ainoa munajohdin.
 
Me käydään todennäköisesti Terveystalolla taas varhaisultrassa. En tiedä tekevätkö koronan vuoksi varhaisultran julkisella, koska ollaan seurannassa joka tapauksessa gynen polilla.
 
Me käydään todennäköisesti Terveystalolla taas varhaisultrassa. En tiedä tekevätkö koronan vuoksi varhaisultran julkisella, koska ollaan seurannassa joka tapauksessa gynen polilla.
Mulla oli myös korona 3+0-3+6, ootteko saanut siihen jotain ohjeita? Mulla lapsettomuushoitojen kautta varhaisultra kylläkin viikolla 7.
 
Mulla oli myös korona 3+0-3+6, ootteko saanut siihen jotain ohjeita? Mulla lapsettomuushoitojen kautta varhaisultra kylläkin viikolla 7.

En tiedä vielä mitä tuleman pitää, perjantaina lääkäri laittoi eteenpäin polille lähetteen.
 
Varhaisultra varattu maaliskuun loppuun, eli kolme viikkoa vielä odotusta ennen sitä. On varmaan ihan hirmuinen jännitys sitten ennen ultraa! Voi kunpa kaikki olisi kohdillaan :folded:
 
Varhaisultra on varattu täällä kans maaliskuun loppuun, samalle päivälle kun ensimmäinen normi neuvolakäynti:Relieved Face:
 
Mä varasin myös ultran maaliskuun loppuun. Silloin kai pitäis olla 7+. Jos nyt sinne asti päästään.. Pakko saada varmistus onko siellä elämää. Mulla viime km jäi epäselväksi ultrassa oliko kohdunulkoinen vai ei niin siinäkin mielessä hyvä tarkistaa. Tuulimunaa jostain syystä pelkään isosti. Silti samalla luottavainenkin olo. Ristiriitaista.
 
Varasin ajan maaliskuun lopulle, omien laskujen mukaan 7+2 tuolloin, joka toivottavasti riittää. Lähipiirissä kokemuksia et ekassa virallisessa ultrassa todettu tuulimuna tmv ja näiden kokemuksien vuoksi haluan mennä varmistamaan tilanteen.
 
Olin eilen varhaisultrassa. Raskaus löytyi kohdusta toivotusti. Sykkeet näkyi ja juuri ja juuri kuului, tosin sykkeestä gyne totesi ohimennen että aika rauhallinen syke.

Tämä tietty jäi nyt sitten pohdituttamaan ikuista stressaajaa:Grimacing Face:

Viikot jotain 6+1 tai 6+2 ja syke 114.

Tutkimus tehtiin tarkoituksella ajoissa sijainnin määritystä varten kun on aiempi ulkoinen ja munajohtimen poisto taustalla.
 
Perjantaina oltiin varhaisultrassa, raskaus oikeassa paikassa, viikot noin 5+2. Muuta ei osattu tässä vaiheessa sanoa kuin "nyt voi olla jo varovaisen optimistinen". Seuraavat ultrat varattu vk 7 yksityiselle ja vk 8 julkiselle.

Tarkoituksella käydään useammin ja jo hyvin aikaisessa vaiheessa. Taustalla viime vuonna sikiöpoikkeavuuden takia tapahtunut km toisella kolmanneksella.
 
Ensi viikolla on yksityisellä ultra, kun 6+4. Lähinnä pelko kohdun ulkoisesta raskaudesta. Lisäksi huhtikuun alussa yksityisellä ultra. Todennäköisesti tulen käymään ultrissa säännöllisesti koko raskauden ajan n. 1-1,5kk välein
 
Viikkoja omien laskujen mukaan tänään 6+2 ja mietin, että siirtäiskö varhaisultraa jo ens viikon alkupuolelle…?
 
Viikkoja omien laskujen mukaan tänään 6+2 ja mietin, että siirtäiskö varhaisultraa jo ens viikon alkupuolelle…?

Jos oot kohtalaisen varma ettei ovis ollut reilusti myöhemmin niin uskallat varmaan vaihtaa ensiviikolle aikaa ainakin :)
 
Varovaisesti hyppään tänne mukaan. Tänään kävin varhaisultrassa. Siellä kaikki toistaiseksi hyvin. Seuraava ultra parin viikon päästä. Tämä alku on aina ihan hirveää piinaa.
 
Varovaisesti hyppään tänne mukaan. Tänään kävin varhaisultrassa. Siellä kaikki toistaiseksi hyvin. Seuraava ultra parin viikon päästä. Tämä alku on aina ihan hirveää piinaa.

Onnea! :red-heart: Millä viikoilla olet?
 
En uskaltanut vielä varata (tänään 4+4), mutta jos vielä tuossa viikon päästä näyttää hyvältä, niin sitten varaan. Mulla taustalla yksi km/kemiallimen, mikä meni 5+0, niin joku pikku mörkö vaanii mielessä et ton yli tarvii päästä - tuolloin varasin heti neuvolaa ym. ja niitä oli tosi kamala sit perua. :Grimacing Face: Tulee oleen tuskaiset pari viikkoa odotella ultraa :Face With Tears Of Joy:
 
Takaisin
Top