Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla oli myös korona 3+0-3+6, ootteko saanut siihen jotain ohjeita? Mulla lapsettomuushoitojen kautta varhaisultra kylläkin viikolla 7.Me käydään todennäköisesti Terveystalolla taas varhaisultrassa. En tiedä tekevätkö koronan vuoksi varhaisultran julkisella, koska ollaan seurannassa joka tapauksessa gynen polilla.
Mulla oli myös korona 3+0-3+6, ootteko saanut siihen jotain ohjeita? Mulla lapsettomuushoitojen kautta varhaisultra kylläkin viikolla 7.
Viikkoja omien laskujen mukaan tänään 6+2 ja mietin, että siirtäiskö varhaisultraa jo ens viikon alkupuolelle…?
No sepä se, en ihan satavarma ole :) Ehkä vaan tsemppaan sinne perjantaihin!Jos oot kohtalaisen varma ettei ovis ollut reilusti myöhemmin niin uskallat varmaan vaihtaa ensiviikolle aikaa ainakin :)
Varovaisesti hyppään tänne mukaan. Tänään kävin varhaisultrassa. Siellä kaikki toistaiseksi hyvin. Seuraava ultra parin viikon päästä. Tämä alku on aina ihan hirveää piinaa.
Onnea! Millä viikoilla olet?