Varhaisultra

Koska raskaus sai alun hoidoista, tarjoaa lapsettomuuspoli varhaisultran. Sain sen päivälle 24.2. jolloin olisi 6+6. Toivon nyt vain kovasti, että selvitään sinne asti, keskenmenon pelko on suuri.
 
Taustan (myöhäinen km, ikä yms.) takia sain lähetteen varhaisultraan ensi viikon torstaille (rv 6+3) ja jännittää hulluna. Ennemmin silti otan mahdolliset huonot uutiset vastaan mahdollisimman pian, kuin odotan taas turhaan rv 13:sta.
Myös minulla km/tm pelko suuri ja käy mielessä monta kertaa päivässä. Varhaisultra antaa luvan hengähtää ja lopettaa stressaaminen, jos kaikki hyvin, tai vaikka ei olisikaan, mutta tietää missä on menossa. Epätietoisuus on kaikista pahin.
 
Mäkään en ole varannut varhaisultraa, mutta varmaan menen kuitenkin. Mulla on ollut edellisissä raskauksista vuotoa ehkä just 6+ viikolla ja siitä syystä oon käynyt, toinen meni kesken ja toinen ei, vuodot olivat ihan samanlaiset. Ootteko menossa yksityiseen vai julkiselle?
Mä kävin yksityisellä, olis kyllä pitänyt odottaa ainakin viikko, et olis nähnyt/kuullut sydämensykkeet. :)
 
Saako muuten varhaisultrasta jo mukaan jonku kuvan vai onko se sillon vielä mahdollista?
Meillä 22.2. aika ja odottavan aika on helkatin piiiiitkäää :Grimacing Face:
 
Me käytiin tänään aamulla varhaisultrassa. Kaikki näytti hyvältä ja siellä pieni sydän sykki. :red-heart: :loudlycrying:
Tuli kyllä huojentunut olo! Pikkuinen vastasi viikkoja 6+6 ja nyt olisi 6+4 kuukautisista laskettuna! Eli vähän isompi oli kuin luulin.
Kunpa nämä riskiviikot menisi nopeasti :red-heart:
 
Me äsken kurkittiin ultralla miehen kanssa vatsanpeitteiden läpi. Oikeassa paikassa tällä kertaa näkyi viikkoihin nähden odotetun kokoinen raskauspussi. Kuvanlaatu ei ollut maailman paras, pieni aavistus/kaiku ruskuaispussista/alkion alusta mutta vielä liian aikaista nähdä enemmän. Tänään 5+0.
Ensi viikolla sitten ”oikea” varhaisultra, toivottavasti silloin jo sisältöä nähtävissä. Jännittää:Two-hearts:
 
Varasin tänään varhaisultran 21.2 :red-heart: Kiva tietää että onko siellä kaikki kunnossa. Sen jälkeen ehkä uskaltaa kertoakin läheisimmille uutisia. Facebookin lokakuisissa olikin alekoodi kaunis odotukseen, niin ei tarvinnut enää miettiä raaskiiko vai ei mennä :folded:
 
Varasin tänään varhaisultran 21.2 :red-heart: Kiva tietää että onko siellä kaikki kunnossa. Sen jälkeen ehkä uskaltaa kertoakin läheisimmille uutisia. Facebookin lokakuisissa olikin alekoodi kaunis odotukseen, niin ei tarvinnut enää miettiä raaskiiko vai ei mennä :folded:
Toivottavasti löydän ton alekoodin, Kaunis odotus vaikuttaa tosi lämpöiseltä ja ihanalta paikalta:smiling face with heart-eyes:
 
Suosituksia yksityisistä kätilöpalveluista? Perhe artea olen miettinyt ja varasinkin ajan mut onko muita vaihtoehtoja? Uusimaa, Päijät-Häme, Etelä-Karjala tai Savonlinnan lähistöllä? Alkuraskauden ultraa siis ajattelin.
 
Ja tuota Kaunis odotusta kans mietin. Onko helposti löydettävissä autolla kulkiessa, eli siis onko parkkipaikkoja?
 
Kaunis odotus on ainakin tosi ihana paikka ja siinä on melkein oven edessä parkkiksia, joten täältä ainakin suositus :red-heart:
 
Mun tekis kovasti mieli käydä, mutta täällä ei oo edullisia paikkoja lähellä. Ehkä jos talvilomalla saisi johonkin vähän kauemmas ajan :Slightly Smiling Face:
 
Mä haluaisin nyt kovasti mennä. Nyt 2 keskenmenoa takana niin jotenkin helpottaisi omaa stressiä. En oo aiemmin käynyt. 2 tytärtä löytyy ennestään.
 
Meillä neuvolassa kuulemma ultrataan ja neuvolassa mulla viikoilla 9+0. Eli taidan kuitenkin odotella sinne. Mikäli jotain epäilystä kohdunulkoisesta tulee niin uskoisin että sitten ultrataan joka tapauksessa.
 
Mulla on voimakkaasti taaksepäin kallistunut kohtu, niin noilla neuvolan ultralaitteilla ei taida näkyä kohtuun asti vielä viikolla 9 kun on neuvola aika... Siksi ois ihan kiva käydä jo ennen sitä ekaa kunnallista viikolla 12.
 
Takaisin
Top