Varhaisultra

Mulla on yksityiselle aika 24.2., rv 6+3, toivottavasti se ei oo liian aikaisin.. Mutta en voi odottaa pidempään :D Luulin etten stressaisi enää pahemmin kolmannesta raskaudesta, mutta valitettavasti oon luonteeltani panikoija enkä sille mitään voi :rolling:
 
Mulla on yksityiselle aika 24.2., rv 6+3, toivottavasti se ei oo liian aikaisin.. Mutta en voi odottaa pidempään :D Luulin etten stressaisi enää pahemmin kolmannesta raskaudesta, mutta valitettavasti oon luonteeltani panikoija enkä sille mitään voi :rolling:
Tuttu tunne :rolling: Mä varmaan kuolen huomenna, kun on vasta 6+2 kun menen varhaisultraan ja jos ei sieltä kuulukaan sydänääniä, vaikka ei välttämättä kai aina kuulukaan noin aikaisin. En oikei tiedä mitä tässä stressais eniten :rolling:
 
Mä haluaisin ehdottomasti varhaisultraan. Pitää yrittää mies ylipuhua :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: viimeksi käytiin varhaisultrassa pääasiassa koronarajoitusten takia, puoliso ei olisi saanut osallistua kunnallisen nt-ultraan. Mutta toihan se mielenrauhaa. Ainakin hetkeksi :Face With Tears Of Joy: Epäilen, että raskaus olisi ehkä viikon jäljessä kuukautisten mukaisista raskausviikoista, joten kova mietintä, milloin aikaa kannattaisi varata.
 
Täällä myös stressaaja ilmottautuu vaikka 3. Odotan. Musta tuntuu että nyt stressaan enemmän kun missään aiemmassa raskaudessa. Mutta ajattelin itse varata rv7+ jotain sen ultran kuitenkin. Ellei nyt mieli muutu tms.. Mutta jos onkin pienempi kuin luulen niin silloin jo varmasti löytyy sydänäänet jne. ♥️
 
Varasin varhaisultran kolmen viikon päähän, kun on 7+4. Edellisessä raskaudessa ei käyty varhaisultrassa ja nt-ultrassa tulikin huonoja uutisia, kehitys oli pysähtynyt 9+0. Vaikkei varhaisultrassa nähty syke takaa mitään jatkon kannalta, niin haluan ehdottomasti mennä tarkistamaan onko tuolla elämää (jos nyt sinne asti päästään).
 
Varasin varhaisultran kolmen viikon päähän, kun on 7+4. Edellisessä raskaudessa ei käyty varhaisultrassa ja nt-ultrassa tulikin huonoja uutisia, kehitys oli pysähtynyt 9+0. Vaikkei varhaisultrassa nähty syke takaa mitään jatkon kannalta, niin haluan ehdottomasti mennä tarkistamaan onko tuolla elämää (jos nyt sinne asti päästään).

Voi että ❤️ Minulla edellisessä raskaudessa meni kesken juuri ennen nt ultraa rv 11+6. Arveltiin että sikiö oli kuollut jo mahdollisesti aiemmin.
Nyt haluankin käydä katsomassa onko kohdussa elämää, vaikka ei se tosiaan välttämättä takaa vielä mitään.
 
Muokattu viimeksi:
Kaikista peloista huolimatta kyllä siellä sydän läpätti :red-heart::red-heart:

Pituudeksi mitattiin 3.2mm ja tyypin koko vastasi viikkoa 6+0, jonka johdosta laskettu aikakin siirtyi kaksi päivää myöhemmäksi eli 13.10. Jännä, että lähti muuttamaan laskettua, kun kerroin tietäväni kiinnittymispäivänkin.
 
Kaikista peloista huolimatta kyllä siellä sydän läpätti :red-heart::red-heart:

Pituudeksi mitattiin 3.2mm ja tyypin koko vastasi viikkoa 6+0, jonka johdosta laskettu aikakin siirtyi kaksi päivää myöhemmäksi eli 13.10. Jännä, että lähti muuttamaan laskettua, kun kerroin tietäväni kiinnittymispäivänkin.

Mahtavaa! Onnittelut hyvistä uutisista :red-heart: Jännää, että jo tässä vaiheessa noin pienellä heitolla muutettiin laskettua aikaa!
 
Mahtavaa! Onnittelut hyvistä uutisista :red-heart: Jännää, että jo tässä vaiheessa noin pienellä heitolla muutettiin laskettua aikaa!
Itsekin ihmettelen sitä, olen lukenut ettei sitä päivän tai kahden takia lähdettäisi muuttamaan :Eyes:
 
Täälläkin varhaisultrassa kaveri paikannettu ja syke löytyi. Vastasi 5+6 eli oma arvio ovulaatiosta oli vähän liian aikaisessa joten laskettu nyt siis 14.10. tai 15.10. riippuen lasketaanko menkoista vai tuosta alkion koosta.

Jostain syystä ei ole yhtään sen varmempi olo. Kaikkea kun voi vielä sattua :disappointed-face: pitää yrittää nyt iloita tästä tiedosta kuitenkin.

Onnea myös lepus timidus hyvistä ultrakuulumisista, kävinkin päivällä tsekkaamassa täällä miten siellä oli mennyt!
 
Täälläkin varhaisultrassa kaveri paikannettu ja syke löytyi. Vastasi 5+6 eli oma arvio ovulaatiosta oli vähän liian aikaisessa joten laskettu nyt siis 14.10. tai 15.10. riippuen lasketaanko menkoista vai tuosta alkion koosta.

Jostain syystä ei ole yhtään sen varmempi olo. Kaikkea kun voi vielä sattua :disappointed-face: pitää yrittää nyt iloita tästä tiedosta kuitenkin.

Onnea myös lepus timidus hyvistä ultrakuulumisista, kävinkin päivällä tsekkaamassa täällä miten siellä oli mennyt!


Kuuntelin tällä viikolla podcastia,, muistaakseni Onnen kuplia. Siinä haastattelussa mainittiin, että keskenmenon riski laskee noin 25% > 10% tai jopa alle 10%, siinä vaiheessa kun syke löytyy. Se kuulosti hyvältä, hyvä harppaus eteenpäin.
 
Kuuntelin tällä viikolla podcastia,, muistaakseni Onnen kuplia. Siinä haastattelussa mainittiin, että keskenmenon riski laskee noin 25% > 10% tai jopa alle 10%, siinä vaiheessa kun syke löytyy. Se kuulosti hyvältä, hyvä harppaus eteenpäin.
Kiitos, tämä on totta kyllä. Omassa keskenmenneessä raskaudessa syke aluksi löytyi, joten siksi fiilikset on nytkin epävarmat sykkeestä huolimatta.
 
Kuuntelin tällä viikolla podcastia,, muistaakseni Onnen kuplia. Siinä haastattelussa mainittiin, että keskenmenon riski laskee noin 25% > 10% tai jopa alle 10%, siinä vaiheessa kun syke löytyy. Se kuulosti hyvältä, hyvä harppaus eteenpäin.


Jostain sitä uskoa tosiaan pitää löytää
Olin myös tällä viikolla varhaisultrassa ja kaikki hyvin pikkutyyppi 7+1. Ei oo kyllä koskaan jännittänyt niin paljoa ennen sitä tilannetta. Vaikka tieto oli suuri helpotus ja ensimmäinen askel niin yllätyin vähän siitä miten nopeasti sitä on taas kaikki seuraavat kauhuskenaariot mielessä… Toivottavasti tähän tilanteeseen nyt ajan kanssa edes vähän tottuu
 
Noniin! Eilen käyty varhaisultrassa :smiling face with heart-eyes: syke löytyi ja kuului ja vastasi viikkoja 6+6 (omien laskujen mukaan 7+1) ihan mahtava tunne :loudlycrying::red-heart:
 

Liitteet

  • IMG20220219162428.jpg
    IMG20220219162428.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 51
Jos ei oltais muutettu eri paikkakunnalle, olisin saanut neuvolasta automaattisesti ajan varhaisultraan. Mutta uudella paikkakunnalla eivät suostuneet. Taidan kuitenkin oman mielenrauhan vuoksi varata varhaisultran yksityiselle, koitan kuitenkin vielä vähän pitkittää että mihin väliin sen varaan.
 
Mä pääsisin varhaisultraan naistenpolille jos vain haluaisin. Viime viikolla kun yski koronakin niin jäi soittamatta. Odotan neuvolasta puhelua, jos on sama terkka kun aijemmin niin pääsen todennäköisesti sitä kautta neuvolan puolelle ultraan.
 
Hätähousuna aikaistin mun varhaisultraa ensi viikon perjantaille, jolloin pitäisi olla 6+6. Odottavan aika on vaan niin pitkä. :Face With Tears Of Joy:
 
Varhaisultraan haluan ehdottomasti, se on se the hetki minkä voimalla jaksaa tätä etovuutta nämä viikot kun sitä sykkeen kuulemista odottaa :D
 
Takaisin
Top