Varhaisultra

Isoja eroja hinnoissa, kun itse käyn Lahdessa ja siellä varhaisultran hinta taas 70 euroa yksityisellä.
Itse huomasin tämän kanssa, että Lahdessa saisi edullisesti. palvelumaksujen kanssa reilu 80e. Mutta kun mies haluaa luonnollisesti mukaan, mennään omaan kotikaupunkiin niin ehtii työvuoroon sopivasti. Lahteen matkaa tunnin ajo suuntaansa. Aikoja oli Lahdessakin rajoitetusti saatavilla. Itse kilpailutin ultran hintoja ja Aavassa oli edukkain meidän alueella.

Itse huomasin tämän kanssa, että Lahdessa saisi edullisesti. palvelumaksujen kanssa reilu 80e. Mutta kun mies haluaa luonnollisesti mukaan, mennään omaan kotikaupunkiin niin ehtii työvuoroon sopivasti. Lahteen matkaa tunnin ajo suuntaansa. Aikoja oli Lahdessakin rajoitetusti saatavilla. Itse kilpailutin ultran hintoja ja Aavassa oli edukkain meidän alueella.

Ilta-aika klo 18 oli just sopivasti vapaana, niin varasin sen. Meiltäkin tunti Lahteen, niin mies juuri sopivasti ehtii tuohon sitten mukaan.

Soita vaan! :)
plääh, meni aika 3 viikon päähän,täälä ei tehdä erikseen ultraa vaan ensimmäisellä neuvolakäynnillä tehdään samalla eka ultra niin meni sitte 4.1 asti aika, ihan kamala pitkä aika odottaa,todella siis todella turhauttavaa... :side_tear: mutta onneksi soitin koska sielä oli todella kova ruuhka :Thumbs Up Sign:

Muokattu viimeksi:
plääh, meni aika 3 viikon päähän,täälä ei tehdä erikseen ultraa vaan ensimmäisellä neuvolakäynnillä tehdään samalla eka ultra niin meni sitte 4.1 asti aika, ihan kamala pitkä aika odottaa,todella siis todella turhauttavaa... :side_tear: mutta onneksi soitin koska sielä oli todella kova ruuhka :Thumbs Up Sign:
Mut se on toai hyvö että teillä ultrataan ekalla köynnillä neuvolassa. Mä oon asunnu vaan sellasiss shp jossa eka ultra on vasta rv12. Ja yksityisellä on sairaan kallista käydä varhaisultrassa :Grimacing Face: täälläpäin ei oo kätilöultria tarjolla yksityisesti

Mut se on toai hyvö että teillä ultrataan ekalla köynnillä neuvolassa. Mä oon asunnu vaan sellasiss shp jossa eka ultra on vasta rv12. Ja yksityisellä on sairaan kallista käydä varhaisultrassa :Grimacing Face: täälläpäin ei oo kätilöultria tarjolla yksityisesti

Joo! Tosi kiva, että ultraavat ensimmäisellä neuvolakäynnillä. Täällä neuvolassa eivät ultraa ollenkaan (ei edes laitteita) ja ensimmäinen neuvolakäynti on höpöttelyä vaan 1,5-2 tuntia. Ultrat tehdään sitten naistenklinikalla, johon neuvolasta lähete erikseen.

Joo! Tosi kiva, että ultraavat ensimmäisellä neuvolakäynnillä. Täällä neuvolassa eivät ultraa ollenkaan (ei edes laitteita) ja ensimmäinen neuvolakäynti on höpöttelyä vaan 1,5-2 tuntia. Ultrat tehdään sitten naistenklinikalla, johon neuvolasta lähete erikseen.
Sama täällä, pelkkää juttelua :Cat Face With Wry Smile: luulis et siinäkin säästäisi, kun nopeesti ultrattaisiin. Tulisi varmasti vähemmän kohdunulkoisten komplikaatioita ja vähemmän vaivattaisiin erikoissairaanhoitoa, kun menee esim tuulimuna/kkm raskaudessa turhaan nt-ultraan, kun siltäkin olisi voinnut välttyä, jos olisi neuvolassa vähä vilkastu...

Nyt on varattu eka lääkärikäynti, 3.1. Silloin on 7+5. :Smiling Face With Smiling Eyes: Mainitsinkin tuonne toiseen ketjuun, että täällä Saksassa raskauden seurannan hoitaa gyne. Oma gynekologini onneksi ultraa oikeastaan joka käynnillä, vaikka niitä virallisia ultraäänitutkimuksia on täällä kolme.

No joo onhan se hyvä että kaikki hoituu samalla kertaa, olisin vaan halunnut käydä ultrassa kattomassa että kaikki on hyvin, mutta täytyy nyt vain malttaa odottaa :folded:nää alkuviikot on kyllä sanonko mistä.. Kamalaa odottelua ja epätietosuutta :tears:

Varhaisultrassa käyty tänään 7+1 päivillä ja vihdoin uskalsin liittyä tänne, kun siellä oli kaikki kunnossa ❤️ kolmas pakastealkion siirto takana ja edelleen pieni jännitys päällä että saadaanko tästä meille ensimmäinen syliin asti. Mutta onneksi tänään oli ainakin kaikki niinkuin pitikin :)

Varhaisultrassa käyty tänään 7+1 päivillä ja vihdoin uskalsin liittyä tänne, kun siellä oli kaikki kunnossa ❤️ kolmas pakastealkion siirto takana ja edelleen pieni jännitys päällä että saadaanko tästä meille ensimmäinen syliin asti. Mutta onneksi tänään oli ainakin kaikki niinkuin pitikin :)

Ihanaa!! Olen niin iloinen teidän puolesta. Itseä jännittää kovasti kun huomenna keskiviikkona meillä 7+0 ja myös varhaisultra. Ollut perhosia vatsassa tänään sen vuoksi. Muutenkin kova turvotus vatsalla ja sitten vielä stressivatsa

Hitsi alkaa olla jo varhaisultria! Saa jännittää sit jo muidenkin puolesta :Grinning Face With Smiling Eyes: perjantaina sama edessä ja alkaa ahdistaa

Mikä helpotus meidän "Tikru" pääsi tänään ekaan kuvaansa. Tarkentui laskettu aika 4.8. Eli päivällä myöhäisemmäksi. Se on ihan juuri se, minkä gynekologi ajattelin ennen ultraamista. Tänään siis 6+6, vaikka itse ajattelin olevan 7+0. Kiertoni sen verran vaihtelee. Tikru on 9mm ja sydän löytyi sykkimässä. Kaikki normaalisti, toistaiseksi.

Olo on nyt niin paljon rauhallisempi kuin ennen tätä tietoa. Toki ymmärrän että elämä on vielä hauras, mutta kuten gynekologi sanoi, kun sydän todetaan lyövän, aina on enemmän toivoa

Toivon kaikille Ihanaa ja toiveikasta päivää

Liitteet

• IMG-20211215-WA0006.jpg
    IMG-20211215-WA0006.jpg
    285 KB · Katsottu: 43
Ihanaa että teilläkin oli varhaisultrassa kaikki hyvin mamma39 :smiling-eyes:. Jännästi toi kyllä itsellekin varmuutta nähdä sydämen lyövän, vaikka sitä tietääkin että varhaisilla viikoilla vielä mennäänkin.

Mä halusin ehdottomasti varhaisultran, koska letrojen kanssa oli tosi iso prosentti monikkoraskaudelle. Kun soitin lapsettomuuspolille ja kerroin plussasta, ne oli sieltä heti et jaha ja sit varhaisultra. Ajan sain 30.12. ja taidan sillo olla 6+ jotain.

Takaisin