Varhaisultra

Varasin kanssa ajan puolentoista viikon päähän yksityiselle. Vähän jännittää koska viimeksi ultra ei mennyt niinkuin toivottiin ja lopputuloksena oli km.
 
Viime raskaudessa en käynyt, nyt ajattelin käydä. En ihan alkuraskaudesta, mutta ennen ekaa ultraa. Viimeksi oli mennyt kesken 8+4 ja se selvisi viikolla 13 ensimmäisessä ultrassa. Mielenrauhan vuoksi haluaisi tuossa välissä käydä, että onko päästy edes viime kertaa pidemmälle. Toisaalta siihen jää enää muutama hassu viikko väliin ja silti voi seuraavassa ultrassa odottaa ikävä yllätys. :sorry: Eli en tiedä.
 
Haluisin varhaisultraan, katsotaan järjestyykö neuvolan kautta [emoji848]
 
Mä sain neuvolan kautta ajan 9.8. Tuntuu, että siihen on vielä ikuisuus, mutta toisaalta halusinkin, että viikkoja olis vähän enemmän, että jos siellä jotain on, niin sen varmasti pitäis jo näkyä.
 
Tekis mieli mennä varhaisultraan. Pääsisin kevyesti julkiselle, koska viikot eivät ole tiedossa, mutta en jaksa maksaa siitä 40e. Jos jaksan malttaa syyskuun loppuun, säästäisin rahaa ja silloin pääsen jo ilmaiseksi, jos raskaus jatkuu sinne asti.
 
Onnea Carnation hyvistä ultra kuulumisista [emoji3590]
 
En ole tänne viitsinyt kirjoitella ennen ar-ultraa (keskenmenotaustaa jne.). Noh, nyt siellä on käyty ja siellä näkyikin kaksi vahvaa sykettä yhden sijaan. Vastasivat pikkuiset viikkoja päivälleen. Hurjan jännää! :oops:
 
En ole tänne viitsinyt kirjoitella ennen ar-ultraa (keskenmenotaustaa jne.). Noh, nyt siellä on käyty ja siellä näkyikin kaksi vahvaa sykettä yhden sijaan. Vastasivat pikkuiset viikkoja päivälleen. Hurjan jännää! :oops:

Onnea tuplasti [emoji3590]
 
En ole tänne viitsinyt kirjoitella ennen ar-ultraa (keskenmenotaustaa jne.). Noh, nyt siellä on käyty ja siellä näkyikin kaksi vahvaa sykettä yhden sijaan. Vastasivat pikkuiset viikkoja päivälleen. Hurjan jännää! :oops:


Wauuu! Ihanaa, onnea odotukseen :Heartbigred
 
Mulla ar-ultra 2.8. Jos elävä alkio löytyy, aloitetaan myös profylaksiahoito, koska joulukuisen kkm ohessa mulla diagnosoitiin veritulppa jalassa.
 
Muokattu viimeksi:
Täällä käyty tänään varhaisultrassa ja siellä se meidän pieni oli täysissä voimissa oikeassa paikassa. Vastasi viikoissa vähän enempi kuin laskuri oli antanut. Näkyi jo pienet käsien ja jalkojen alut :Heartred:Heartred Laskuri näyttäis tälle pvä 7+6 mutta hän vastasi tänään 8+3 mittojen mukaan :happy:
 
Takaisin
Top