Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Srii
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siellä se pieni katkarapu kellui! :love7 Kaikki kunnossa, oikeassa paikassa ja sydänäänet löytyi. Tuon perusteella nyt 6+1 kun omat laskut sanoo 6+3, tarkentuu kuulemma sitten nt-ultrassa.

Liitteet

• IMG_20210111_094351.jpg
    IMG_20210111_094351.jpg
    23.1 KB · Katsottu: 31
Täälläkin löytyi varhaisultrassa syke oikeasta paikasta :Heartpink
Nyt voi siirtyä jännittämään seuraavaa asiaa...

Liitteet

• 20210111_100343.jpg
    20210111_100343.jpg
    34.8 KB · Katsottu: 29
Minä oon kans varannut ajan varhaisultraan, aika olis tulevana perjantaina 7+1. Tuossa paikassa näytti ohjeena olevan, että aikaisintaan 7+0 voisi tulla? Piinalliset päivät nyt edessä ja jännittää, onko kaikki hyvin :Heartred kaksi keskenmenoa on takana, mutta olo on silti ollut yllättävän rauhallinen. Miten muilla, oletteko kuinka jännittäneet näitä ekoja viikkoja?

Ja siis myöskin yksiyiseen neuvolaan kätilön tekemään ultraan mennään, 70€ näytti olevan hinta.

Minä oon kans varannut ajan varhaisultraan, aika olis tulevana perjantaina 7+1. Tuossa paikassa näytti ohjeena olevan, että aikaisintaan 7+0 voisi tulla? Piinalliset päivät nyt edessä ja jännittää, onko kaikki hyvin :Heartred kaksi keskenmenoa on takana, mutta olo on silti ollut yllättävän rauhallinen. Miten muilla, oletteko kuinka jännittäneet näitä ekoja viikkoja?

Aivan tolkuttoman paljon on jännittänyt, kun tietää mikä kaikki voi mennä pieleen. Silti olen yrittänyt hokea mieluummin itselleni että mitä jos kaikki menisikin ihan hyvin. :Heartpink

Mua kans jännittää tosi paljon. Mulla vielä viikko ekaan ultraan :confused:

Joo, sama juttu täällä. Tietoisesti pitää välillä rauhoitella itseä ja muistutella just tuosta, että kaikki voi mennä hyvinkin. Ultrahan se jännittää eniten, jos vaikka ei löydy sykettä tai ei vastaa viikkoja tms..:nailbiting:

Täällä varattu myös aika varhaisultraan perjantaille 22.1. Silloin pitäis kai olla joko 6+6 tai 7+0 ainakin laskureiden mukaan. Kauheen pitkä aika vielä sinne :pale

Mä sain kanssa varattua tänään varhaisultran 29.1. Silloin on 6+6, joten sykkeen pitäisi näkyä. :)

Onnittelut hyvistä uutisista teille, jotka ehditte jo niitä saada!

Mä en tiiä käynkö varhaisultrassa. Aiemmissa oon käynyt mut nyt vielä arvon. Viimeksi meillä lääkäri ultrasi rv9 mut en tiiä ultrataanko täällä uudella paikkakunnalla. Kysyn huomenna neuvolasta ja sit mietin et varaanko kätilön ultraa.

Onnea hyvistä ultrakuulumisista :)

@lumihuurre ja @Kira3 oikein paljon onnea!
Ne taisi olla tämän syyskuisten ryhmän ensimmäiset varhaisultrat ja molemmista hyviä uutisia! :happy:

Minä kärvistelen jännityksessä vielä torstai-aamupäivään :nailbiting:

Ne taisi olla tämän syyskuisten ryhmän ensimmäiset varhaisultrat ja molemmista hyviä uutisia! :happy:

Mulla on torstai-iltapäivällä varhaisultra. En kyllä oikein osaa sanoa mitkä on fiilikset sen suhteen. Koitan vaan olla liikoja ajattelematta/stressaamatta.

Minulla on sitten perjantaina varhaisultra :nailbiting:
Ihanaa kun ollut hyviä uutisia muiden ultrissa :love7

Dumbo ei enää pitkään, tällä viikolla jo!!:smiley-angelic001 :Heartred

Neuvolan täti varasi mulle liian aikaiselle ajankohdalle ultran, ei vielä näkynyt muuta kuin pussi. Kahden viikon päästä uudestaan.

Mulla on mahdollisuus, että ovulaatio olikin myöhemmin, joten tämähän voi olla vasta 5+. Tärkeintä kuitenkin että on kohdussa, odotellaan rauhassa (joopajoo, tosi rauhassa :woot:)

Kyllä se pitää taas oman mielenrauhan vuoksi käydä varhaisultrassa varmistaa että on jotain ja oikeassa paikkaa. Vielä pitäisi muutama viikko jaksaa odotella että tulee 7+0 täyteen ja varmasti näkyy sykkeet.

Kertokaa @Dumbo ja @Srii varhaisultrakuulumiset sitten :Heartblue:Heartred mua on niin jännittäny huominen aika ettei iltaisin meinaa edes uni tulla, joka on kyllä mulle tosi outoa :happy7

Kertokaa @Dumbo ja @Srii varhaisultrakuulumiset sitten :Heartblue:Heartred mua on niin jännittäny huominen aika ettei iltaisin meinaa edes uni tulla, joka on kyllä mulle tosi outoa :happy7

Kaikki ok, syke löytyi oikeasta paikasta ja viikkojaan vastasi :)
Mulla tosiaan tuon ultran mukaan la olis 31.8., mutta ehkä mää jatkan täällä syyskuisissa kirjottelua kun tänne jo ehdin kotiutua. Mä kun laskin sen la:n syyskuulle :grin

Takaisin