Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kaksi keskenmenoa on takana, mutta olo on silti ollut yllättävän rauhallinen. Miten muilla, oletteko kuinka jännittäneet näitä ekoja viikkoja?Minä oon kans varannut ajan varhaisultraan, aika olis tulevana perjantaina 7+1. Tuossa paikassa näytti ohjeena olevan, että aikaisintaan 7+0 voisi tulla? Piinalliset päivät nyt edessä ja jännittää, onko kaikki hyvinkaksi keskenmenoa on takana, mutta olo on silti ollut yllättävän rauhallinen. Miten muilla, oletteko kuinka jännittäneet näitä ekoja viikkoja?

Mua kans jännittää tosi paljon. Mulla vielä viikko ekaan ultraanMinä oon kans varannut ajan varhaisultraan, aika olis tulevana perjantaina 7+1. Tuossa paikassa näytti ohjeena olevan, että aikaisintaan 7+0 voisi tulla? Piinalliset päivät nyt edessä ja jännittää, onko kaikki hyvinkaksi keskenmenoa on takana, mutta olo on silti ollut yllättävän rauhallinen. Miten muilla, oletteko kuinka jännittäneet näitä ekoja viikkoja?
@lumihuurre ja @Kira3 oikein paljon onnea!
Ne taisi olla tämän syyskuisten ryhmän ensimmäiset varhaisultrat ja molemmista hyviä uutisia!
Minä kärvistelen jännityksessä vielä torstai-aamupäivään![]()
Minulla on sitten perjantaina varhaisultra
Ihanaa kun ollut hyviä uutisia muiden ultrissa![]()

@lumihuurre ja @Kira3 oikein paljon onnea!
Ne taisi olla tämän syyskuisten ryhmän ensimmäiset varhaisultrat ja molemmista hyviä uutisia!
Minä kärvistelen jännityksessä vielä torstai-aamupäivään![]()

)Kertokaa @Dumbo ja @Srii varhaisultrakuulumiset sittenmua on niin jännittäny huominen aika ettei iltaisin meinaa edes uni tulla, joka on kyllä mulle tosi outoa
![]()